Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert |
|
1 .. 9 10 11 12 13 .. 19
|
30.11.09 15:54
sternschnuppe
|
Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert
kennt jemand von euch die braut, die das kleid nr. 279 gekauft hat? die chance ist klein, ich weiss, aber vieleicht habe ich ja glück!
|
|
|
|
30.11.09 19:39
Mauerflower
|
Nein sternschnuppe, die kenn ich nicht.
Mein grosser Favorit ist Nr. 070, aber ich werde es im Brustbereich mit dem gleichen "Ausschnitt/Form" und der gleichen Stickerei-Linie wie zB. Nr. 279 anfertigen lassen. In 3 Wochen gehe ich mich messen lassen und werde dann bestellen.
Die Nr. 279 finde ich aber wirklich auch eines der schönsten.
Mauerflower
verliebt seit Januar 2003, Heirat am 1. Mai 2010
|
|
|
01.12.09 09:19
shinonicht registriert
|
halli hallo! Ich han mis chleid bi sunsing mache lah und bis letscht wuche go abhole! es isch wunder-, wunderschön worde und sind all hell begeischteret! ich han öpper debi kha, wo rächt drus chunt mitem schniidere und sie hät gmeint, dass d'verarbeitig supper guet seigi! mis chleid hät passt, wie agosse!!!
Ich han das us öppe 5 verschiedene chleider zämegstellt und au so no paar änderige dri gnah, wie z.B.weniger fält am oberteil, stickereie gern a däm und däm ort,... chas nur wiiter empfehle!!! - tüend bide uftragsbestätigung eifacht no churz dihei eui umfäng nahmässe, tabelle gfinded ihr uf ihrer homepage! No e churzi frag: mis chleid hät en ignähte bh, was würed ihr a unterwösch poschte/alege?? s'isch dänn 26.6. und hoffentli schön warms wätter?!
|
|
|
|
01.12.09 10:50
Franziskanicht registriert
|
Hallo shino, i wönsche vo Härze allne Brüüt schöns Wätter, ond we du am 26.6.2010 warm ond schön!!!!!!
Unterwösch, mini Kolegin het em Beldona en BH ond en Corsage döffe heinäh ond usbrobiere? Velecht chasch das ou mache?? Es liebs Grüessli Franziska
26. Juni 2010
|
|
|
01.12.09 21:09
sternschnuppe
|
vielen dank für die vielen antworten! es hat so viele schöne kleider bei sunsing... wer die wahl hat, hat die qual... aber ich werde wohl im februar oder so mal direkt vorbeigehen...
|
|
|
|
11.12.09 12:09
Franziskanicht registriert
|
Toll.......das freut mich von Herzen!
Meine Trauzeugin und ich gehen morgen nach Winterthur und lassen uns ausmessen, dann wird Nägel mit Köpfen gemacht und die Kleider werden devinitiv bestellt!!!
Es Grüessli Franziska 26. Juni 2010
|
|
|
|
|
|
1 .. 9 10 11 12 13 .. 19
|