| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert
 1 .. 9 10 11 12 13 .. 19
30.11.09 15:54
sternschnuppe 

Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert

kennt jemand von euch die braut, die das kleid nr. 279 gekauft hat? die chance ist klein, ich weiss, aber vieleicht habe ich ja glück!

30.11.09 19:39
Mauerflower 

Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert

Nein sternschnuppe, die kenn ich nicht.

Mein grosser Favorit ist Nr. 070, aber ich werde es im Brustbereich mit dem gleichen "Ausschnitt/Form" und der gleichen Stickerei-Linie wie zB. Nr. 279 anfertigen lassen. In 3 Wochen gehe ich mich messen lassen und werde dann bestellen.

Die Nr. 279 finde ich aber wirklich auch eines der schönsten.

Mauerflower


verliebt seit Januar 2003, Heirat am 1. Mai 2010

01.12.09 09:19
shino

nicht registriert

Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert

halli hallo!
Ich han mis chleid bi sunsing mache lah und bis letscht wuche go abhole! es isch wunder-, wunderschön worde und sind all hell begeischteret! ich han öpper debi kha, wo rächt drus chunt mitem schniidere und sie hät gmeint, dass d'verarbeitig supper guet seigi! mis chleid hät passt, wie agosse!!!

Ich han das us öppe 5 verschiedene chleider zämegstellt und au so no paar änderige dri gnah, wie z.B.weniger fält am oberteil, stickereie gern a däm und däm ort,... chas nur wiiter empfehle!!! - tüend bide uftragsbestätigung eifacht no churz dihei eui umfäng nahmässe, tabelle gfinded ihr uf ihrer homepage!
No e churzi frag: mis chleid hät en ignähte bh, was würed ihr a unterwösch poschte/alege?? s'isch dänn 26.6. und hoffentli schön warms wätter?!

01.12.09 10:13
silver83 

Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert

hoi sternschnuppe

ich han leider no kei ziit ka mis chleid go holä zgo oder besser gseid mini trauzügin hät no kei ziit ka mit zcho...

aber vum stoff und der qualität bin ich wie scho gseid sehr überzügt gsi. sie hen nid sö viel schichtä unterm chleid wie diä in dä brutgschäfter. aber wenn dä reifrock wo si dier däzue verchaufen nimmsch, den häsch au wieder ä paar tüllschichtä unterm chleid, wo den wieder dä glcih effekt hen.

mit em service und der fründlichkeit bin sehr zfriedä gsi und wür wieder go.

d franziska schickt dier no mini bilder und den gsiesch, dass mä au no chan abänderä, und zchleid ganz so machä wie mes will.

Lg und suscht mildsch di wieder wenn ni frogä häsch


.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

01.12.09 10:50
Franziska

nicht registriert

Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert

Hallo shino,
i wönsche vo Härze allne Brüüt schöns Wätter, ond we du am 26.6.2010 warm ond schön!!!!!!

Unterwösch, mini Kolegin het em Beldona en BH ond en Corsage döffe heinäh ond usbrobiere?
Velecht chasch das ou mache??
Es liebs Grüessli Franziska

26. Juni 2010

01.12.09 21:09
sternschnuppe 

Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert

vielen dank für die vielen antworten! es hat so viele schöne kleider bei sunsing... wer die wahl hat, hat die qual... aber ich werde wohl im februar oder so mal direkt vorbeigehen...

10.12.09 21:59
silver83 

Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert

ich bin hüt mis chleid bi sunsing go abholä und es isch eifach
alli änderigä sind so gmacht worä wie ich das han wöllä und au qualität isch super.

das vu minärä trauzügin sich au super wordä!!! ich würs wieder dört bstellä und eifach nur no glücklich, dass ichs etz entli han chönä abhol!

Lg

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

11.12.09 12:09
Franziska

nicht registriert

Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert

Toll.......das freut mich von Herzen!

Meine Trauzeugin und ich gehen morgen nach Winterthur und lassen uns ausmessen, dann wird Nägel mit Köpfen gemacht und die Kleider werden devinitiv bestellt!!!

Es Grüessli Franziska
26. Juni 2010

10.02.10 13:12
cuenca 

Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert

Hallo zusammen... ich habe dies gerade entdeckt und dachte, das wäre auch was für mich... haben alle, die ihr Kleid bestellt haben es nun erhalten? Wie ist Euer Eindruck?

Habe noch eine Frage zu den Stoffen... haben sie eine grosse Auswahl auch bezüglich Farben (z.B. verschiedene Weiss-farben)?

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

10.02.10 15:03
silver83 

Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert

alos, uf der sitä hens ä farbpalettä abbildet, wen dchleider gosch go aklickä. han mich ehrlich gseid, nid so uf di verschiedä nä wiistön konzentriert. es ivory hens in der usstellig ka und den han i gseid, diä farb wöll i au. isch hald no schwer fu so nem 1x2 cm "stofffätzä" sich es ganzes chleid vorstellä.

aber der stoff und au dverarbeitig sind super. sicher nid wie binem 2000.- chleid, aber han i jo scho gschribä ka. priis-leistig top! ich würs wieder machä...

Lg

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

 1 .. 9 10 11 12 13 .. 19
sunsing   verlobt   Grüessli   verliebt   wirklich   showroom   Trauzeugin   preis-leistungsverhältnis   eigentlich   Hochzeitskleid   einfach   Erfahrungswert-Online-China-Kleider   Original-Marke-Chleider   verhürotet   kollektion   kleider   verheiratet   ein-frau-unternehmen   Franziska   massgeschneidert