| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert
 1 .. 8 .. 13 14 15 16 17 .. 19
23.03.10 19:36
Schani81 

Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert

;-) ich habe mir ein kleid gekauft und hatte plötzlich zweifel. wie viele bräute! hatte das gefühl, dass ich unbedingt ein anderes kleid haben musste. nachdem ich das sunsing kleid anhatte, hab ich dann am nächsten tag gleich noch das andere kleid,welches noch im laden hängt, angezogen. und alle zweifel waren dahin! ;-)

es ist das kleid emmely von lohrengel.
(das auf den foto's bin nicht ich)

verliebt 23.04.2006/verlobt 14.02.2009/verheiratet 10.07.2010

Datei-Anhänge
Lohrengel_Emmely.jpg Lohrengel_Emmely.jpg (93x)

Mime-Type: image/pjpeg, 31 kB

Lohrengel_Emmely2.jpg Lohrengel_Emmely2.jpg (74x)

Mime-Type: image/pjpeg, 32 kB

23.03.10 20:49
chichi 

Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert

wow schani, das emmely ist ein wunderschönes kleid! das würde ich sofort nehmen, wenn ich meins nicht schon hätte

<3 Wir freuen uns riesig auf den 16. & 24. April 2010 <3

23.03.10 20:57
sabs 

Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert

Seht super us:-) Glück gha.

Du, i bi grad mega froh, hani mi letscht Wuche gäge es Sunsingkleid entschiede. I bi im Bruutgschäft go Kleider aprobiere, ha mi in eis verliebt und darfs jetzt miete. Isch mer zwar echt nid licht gfalle die Entscheidig, isch halt au türer aber jetzt weissi was ich bechum....

Viel Spass mit DIM Kleid

24.03.10 09:20
cuenca 

Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert

Von all jenen, die ihr Kleid schon haben: habt ihr dieselben Erfahrungen gemacht wie Schani? Oder ist es bei euch anders?

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

24.03.10 09:30
silver83 

Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert

mis und das vu minerä trauzügin sind sozägä perfekt. wie chleider wo es stuck meh würden chosten! muess aber au sägä, dass mier chleider us ihrer kolektion gno hen und den änderigä abrocht hen. isch super gangä! ich denkä, dass wen mä mit emnä bild us em internet oder enerä ziitschrift zu ihnä got, denn hens problem dass so zmachä wiä mä sich das vorstellt.

am beste eis neh wo am wunschchleid am nöchstä chund und den sägä:
ich will zuesätzlich en neckholder wie chleid nr XX
oder
ich will der grad usschnitt, nid der in herzform
usw.

also mier 2 sind sehr zfridä gsi!

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

24.03.10 09:33
Carmile 

Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert

hey zeme

dini erfahrig schani wod gmacht häsch isch natürli enttüschend. aber i glaub nöd dass all andere wo no uf ihres kleid wartet von sungisng jetzt au en reinfall werdet erlebe. es isch halt immer srisiko bim schnidere loh. i han in thailand diversi sache loh mache und würds nümm mache. kollege vo mir schwöret aber druff.

es spielet soviel faktore mit wie wie aspruchsvoll me isch, welle schnider genau es ganze gmacht hät, wie gnau mass abgnoh worde sind, welle stoff verwendet worde isch und und und.

i persönlich han drum noch minere thailand erfahrig es kleid welle kaufe wo nur no es bitz igno werde mues und nümm gschnideret. heisst aber nöd, dass die kleider vo sungsing nöd guet mönd usecho.

und bimene kleid wo halt soviel günstiger isch wie eis im brutgschäft, dörf me minere meinig no au nöd di glich höche asprüch ha. do mues mes in kauf ne dass denn mol öppis nöd so umgsetzt worde isch wie abgmacht. sglich isch wenn i es occasionsauto kauf. das isch nöd wertend gmeint, dass jetzt günstigeri kleider weniger schön sind oder eim weniger bedütend. aber service und pris korrelieret halt scho oft positiv mitenand.

drum abwarte, tee trinke, hoffe dass es guet chunt :-) und sus notfalls no zunere andere schniderin alles go wieder zwäg richte loh.


24.03.10 10:52
Schani81 

Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert

carmille,
ech han nie gseid, dass alles schlächt esch bi sunsing. ond das die andere Damene jetzt en reinfall werded ha. dorom han ech jo ganz explizit gschrebe, dass ech niemmertem en entscheidig wett abnäh, s'chleid ned bi sunsing z'bstelle. Es gehd so vell Fraue wo absolut z'frede send met ehrem Chleid. Ond das esch doch super, wenn's bi dene klapped hed vo wäge Priis ond Leischtig. Mis Chleid händs jetzt halt eifach ned so änebecho wie ech mer das vorgstellt han (ond extrem höchi erwartige hani also ned gha, eifach normal wördi mol säge). Ech han z'vell Kompromess müesse igoh wo för mech schlossändlech eifach nömme gstomme hed.

Du hesch scho rächt, das mer ned die gliche Erwartige chan ha, wie för es Chleid wo mer imene absolut öbertüürte Bruutgschäft bstellt. Ergendwo döre mönd die de Priis jo au chönne rächtfertige (Dienstleistig, Original-Marke-Chleider, Personal, Änderigsservice). Ech han das ganze en sehr entressanti Sach gfonde. Ond jo, bi mer heds jetzt halt eifach ned klapped, well's halt äbe es Chleid abemene Beld esch.

Met mim Bitrag han ech lediglich welle, das mer sech das nomol guet öberleid, ond das mer halt wenn mer sech entscheided es Chleid vo dete z'bstelle, wie d'Silver gschrebe hed, eis us de Kollektion nemmt ond chlini Änderige mache lohd. Aber jo rechtig, s'Risiko bliebt emmer.
So wie au s'Risiko das mer imene ganz normale Brutgschäft en Hülchrampf noch de Änderige vo de Schniiderinne usem Brutlade hed, well alles verschnette esch oder vore ond hende nömme passt. (gehd au mehreri Bispell do im Forum)


verliebt 23.04.2006/verlobt 14.02.2009/verheiratet 10.07.2010

24.03.10 10:54
Schani81 

Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert


edit: fendes eifach wechtig, das mer seid was mer erläbt hed. so chan mer evt. au vorbüge, das es bi öpper anderem nömme werd passiere.
wenn alli nor emmer s'guete schriebed esch niemmertem gholfe schlossändlech!

LG


verliebt 23.04.2006/verlobt 14.02.2009/verheiratet 10.07.2010

24.03.10 11:18
Carmile 

Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert

hey schani

i han jetzt min text nomol glese. yep, es chunt zu sehr übere als würdet all andere en reinfall erlebe. sry, so isch es gar nöd gmeint gsi. das isch ebe wenn me imene forum kein tonfall chan inebringe, sondern nur wort.

bin ganz dinere meinig. und findes guet wenn nöd nur positivi biträg gschribe werdet über hersteller. isch halt wie holidaycheck mit de hotelbewertige, es gmisch us guetem und schlechtem mit zuesatzinfos.

bide brutgschäfter vertraui eher ufd schniderinne usem grund will sichs die nöd chönd leiste wägem image. die gschichte vo merys hani au scho ghört. aber wenn jetzt als chund total unfriede bisch und no glichgsinnti findsch, denn chasch amene bekannte brutgschäft me imageschade arichte wie amene chlinere sungsing.muesch de natürli au was unterneh.

24.03.10 11:25
cuenca 

Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert

Ich bin au froh, um die Bricht, aber genau darum han ich au wele wüsse, ob das eher de "normalfall" isch oder e "usnahm", dass es nid passt...

Ich würd mir eh es chleid us de Kollektion näh, ich find die einte sehr schön und ich dänke, denn isch es auch nid eso kritisch mit de Mass (da mer ja ebe uf de mitbrachte Bilder nid alles rundume chan gseh...)

Danke Eu für die Meinige :-)

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

 1 .. 8 .. 13 14 15 16 17 .. 19
preis-leistungsverhältnis   Original-Marke-Chleider   Grüessli   verheiratet   sunsing   wirklich   Franziska   showroom   Erfahrungswert-Online-China-Kleider   kollektion   ein-frau-unternehmen   Hochzeitskleid   verlobt   einfach   eigentlich   kleider   massgeschneidert   verliebt   verhürotet   Trauzeugin