| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Trau(m)ring!
 1 2
17.11.08 20:06
surri 

Re: Trau(m)ring!

Sali zämme

Mir hei üs Ring us Edelstahl mit Rosagold usgsucht und für mi mit eme Steinli. Sie werde vo eme Goldschmied hergstellt und choschte üs ca. 900.- Franke.
Es chunnt halt aber au uf d' Breiti und ufs Steinli drufa. Obwohl ich Gold im Ring ha und es Steinli choschtet mi Ring 640.- Franke. I find das sehr vernünftig. do's Handarbet isch.

Cu surri

Mir traue üs am 19.12.08 & 22.08.09

17.11.08 22:00
trulla09 
Re: Trau(m)ring!

hallo zäme

mir händ eusi traumring a de hochziitsmess in st.galle gfunde. beidi wiissgold, mine mit 10 diamäntli rund um de ring. beidi zäme händ 2050fr. koschtet, für die ring würsch da glatt 4000fr zahle!

de goldschmied isch vo de insle lindau (bodesee) und mir händ dänn die ring grad a de mess bstellt (-10% messerabatt) und dänn mal en tagesuusflug zu ihm gmacht... chaufe susch eigentli alles i de schwiiz und mir händ die ring au nöd wägem priis im usland kauft (obwohl das natürli na besser isch so...), sondern vor allem, will ich bi eus nienet genau das gfunde ha, wo mir gfalle hät!

grüessli trulla

15.12.08 17:36
jackie95 

Re: Trau(m)ring!

Hallo!!

Wir haben unsere Ringe auch anfertigen lassen bei einer selbstständigen Goldschmiedin. Wir haben breite Ringe, matt, aus Weissgold mit jeweils einen schmalen Streifen Platin und Rosegold. Mein Ring hat einen kleinen Diamanten. Sie hat sogar auf die Innenseite von beiden Ringen Gelbgold vom Ehering von meinen verstorbenen Vater mit eingearbeitet. Damit ist er immer bei uns...
Wir haben total 4000,- für beide Ringe bezahlt. Sind in Januar seit einem Jahr verheiratet, und die Ringe sind schon jetzt nicht mehr richtig matt,müssen die für die kirchliche Trauung dann nochmals mattmachen lassen. Aber sonst sind wir megaglücklich mit denen, sind ja nach unseren Vorstellungen gemacht!

Viel Spass beim suchen! Gruss, Jackie


Zivil verheiratet seit 05.01.08, überglückliche Mutter seit 20.02.08, kirchliche Hochzeit am 22.05.09.

16.12.08 10:41
aschera 

Re: Trau(m)ring!

hallo surri

darf ich fragen wo ihr eure ringe habt anfertigen lassen?!

vielen dank
herzlich aschera

 1 2
Weissgoldring   überglückliche   rid=7&albparam=   schlussendlich   Weissgoldringe   wahrscheinlich   Freundschaftsring   i0=0&albno=0&   Schmuck-Expertinnen   Juweliergeschäft   hobbygoldschmiede   kopfindenschossbeugundschwindelgefühlbekämpf   selbstständigen   matt-glänzend   Vorstellungen   eingearbeitet   Goldschmiedin   neblignasskalten   verschiedenen   abschliessender