| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
trauringe
 1 2
15.09.08 17:03
bienemaya

nicht registriert

trauringe

hallo zäme
ech wört gärn mol wösse, was ehr so för ring usgsuecht hend? us welem Matrial? weles gschäft chönter empfähle ond wievel hender so zahlt?

be nämli höt mol chli gsi go luege - get jo enorm vel verschednigs - segs marial ond priis....


Mer hürotet am 13.06.09 :-))))

Editiert 15.09.08

15.09.08 17:31
madmadi 

Re: trauringe

Mer hend üsi speziell lo afertige - si auso Unikat - us Wissgold und händ för beidi zäme Fr. 2340.-- zahlt. Kauft hemmer si bem Goldschmied Alfred Zürcher in Rothenburg LU. Mer sind dete seeehr guet und persönlich berote worde, i wörd das Gschäft also jederzit witerempfähle.

Grüessli
madmadi


Sit em 8. August 2008 glücklichi Ehefrau!

15.09.08 17:52
Manuela24

nicht registriert

Re: trauringe

Hoi bienemaya

Mir sind grad hüt wege Ring go luege gsi. Mir sind zum Rhomberg uf Bad Ragaz gange. Die händ im Moment 10% Rabatt. Mir händ vo ca. 30 Ring (wo in dä engere Wahl gstande sind) uf 2 Ring ussortiere chönne. Händ üs aber am Schluss zwüschet dene 2 Ring nöd entscheide chöne. Wüsset jetzt no nöd, wie mir das fertig bringe wänd.

Es sind beides Gold Bicolor. Dä eint isch glänzig oder dä ander so ufgraut. Kei Ahnig, wie mer das beschriebt, drum das dä Link zum Ring, wo min Schatz träge würd: http://www.schmuck.ch/483_DE_CH.evo?var_...873&parent=575. Min Ring wär no chli türer wegem Stei.

Viel Spass bim Ussueche!

Lg

Manuela

Mir trauet üs am 29.05.09 & 06.06.09

15.09.08 18:09
Muggi 

Re: trauringe

Sali bienemaya
De gseht de schön us de Ring.. Mir händ eus au überleit i Rhomberg zgo,finde die händ schöni Ring..Ha mi Verlobigsring au vo dört! Viel Spass bim entscheide

Grüessli Muggi

15.09.08 19:02
Muggi 

Re: trauringe

ups meine Manuela

15.09.08 19:30
nordliecht 
Re: trauringe

wir haben 500er palladium & 750er Gold.
sie sind eine individuelle anfertigung nach unseren vorstellung, welche wir zsuammen mit einem befreundeten goldschmied erarbeitet haben. wir sind absolut glücklich darüber. sie besitzen eine symbolik welche sich mit unserer liebe befasst. der preis dafür, günstiger als wenn wir einen fertigen gekauft hätten. zusammen 3000.- (ok, dabei noch einen freundschaftsrabatt von 10%, ursprünglich 3400.-)- den einzigen der mir von der stange gefallen hätte wäre für beide auf 7000.- gekommen ohne brilli wohlverstanden (habe ich auch jetzt nicht)
wir haben unsere vom limacher goldschmied in luzern:
http://www.goldschmied-limacher.ch/

ihr müsst euch mit zwei, drei fragen befassen.
wie hoch darf das budget sein
wollen wir konvetionelle
wollen wir selbst welche gestalten lassen
welche materialien gefallen uns, gibt es evt. preisgünstigere varianten
mit oder ohne brilli
welche inschrift, konv. oder unkonvetionell


mein mann war am anfang mit dieser thematik völlig überfordert und konnte sich nicht vorstellen, was einen ring von einem anderen unterscheidet. je länger er sich damit beschäftigte, desto mehr freude bekam er daran und hat am schluss eine riesen begeisterung an den tag gelegt, als es daran ging unsere beiden vorstellungen unter einem hut zu bringen.

griässli
nordliecht mit stolz ihren ehering betrachtend

weil du es bist &weil es liebe ist
verhiiratet sit em 6.9.08


Editiert 15.09.08

15.09.08 21:56
madmadi 

Re: trauringe

Dass d Ringe eimalig sind, isch üs äbe ou wichtig gsi. Mer händ denn eine vom Goldschmied als Grundlag gno ond dä met öisne Wönsch ganz individuell abgänderet.

Es esch doch au so, dass s Brutchleid nachem Hochzitstag im Chaschte landet (exception: trash the dress), s Feschtässe verdaut isch und d Musig oder Unterhaltig verklunge - aber d Ringe sind dä Wärt (vo däm ganze Gäld, wo mer usgit), wo eim für immer erhalte blibt. Us däm Grund simmer dete eifach ou bereit gsi, meh uszgä.

Grüessli
madmadi


Sit em 8. August 2008 glücklichi Ehefrau!

15.09.08 22:41
surri 

Re: trauringe

Sali zämme

Ha viellicht e ganz dummi Frog aber i und mi Schatz händ üs dr Chopf dorüber zerbroche. Welles Datum isch bi Euch igraviert das vom zivile oder das vom Chirliche ?

Danke für euri Hilf!

Surri

Mir traue üs am 19.12.08 & 22.08.09

16.09.08 07:51
fonzi 
Re: trauringe

Ich finde es auch wichtig, dass Ringe individuell sind. Ich hätte nie Ringe ab der Stange nehmen können. Ich finde hier darf man ruhig etwas Herzblut reinstecken. Wie Madmadi sagt, das ist eigentlich das einzige, was vom grossen Tag übrigbleibt.

Wir haben unsere Ringe in einem Trauringkurs sogar von A-Z selber geschmiedet. Ein tolles Erlebnis! Aber wenn wir diese Möglichkeit nicht gehabt hätten wären wir zu einem Goldschmied.
Meister Ringe und Konsorten: Nein Danke! Vor allem kommt es nicht mal wirklich günstiger.

16.09.08 09:35
nordliecht 
Re: trauringe

wir haben uns auch überlegt die ringe selbst zu machen. aber so wie wir sie jetzt haben, hätten wir es nicht selbst gekonnt, da es eine spezielle technik ist.

wie madmadi sagte, das einzige handfeste das bleibt von der trauung sind die ringe. da waren wir gerne bereit mehr dafür zu zahlen und sie ganz nach unseren vorstellungen herstellen zu lassen.

wir haben kein datum in unseren ringen, nur die trausprüche

weil du es bist & weil es liebe ist
verhiiratet sit em 6.9.08

 1 2
konvetionelle   trauringe   Grüessli   Steigenberger   einzugravieren   Verlobigsring   vorstellungen   Goldschmied   unterscheidet   Selbstschmieden   gestalterisch   hobbygoldschmiede   unkonvetionell   Fingerabdrücke   wohlverstanden   goldschmied-limacher   preisgünstigere   freundschaftsrabatt   Uebernachtungsort   873&parent=575