| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Trauringe
 1 2
29.04.10 13:08
idefix 
Trauringe

Hallo zusammen
Ich bin neu hier.
Ich werde im September meinen Partner heiraten (Zivil).
Villeicht später noch in der Kirche,jedoch erst nächstes Jahr.
Nun ist mir eingefallen das wir für die Ziviltrauung ja noch Ringe brauchen und nicht erst in der Kirche.
Da wir momentan nicht so viel ausgeben können wollte ich mal fragen wo man noch schöne (am liebsten Silber,kann auch 2 farbig sein)und günstige Ringe herbekommt?
Ich weiss nicht ob sie in Deutschland günstiger sind?
Ich danke für eure Antworten
Liebe Grüsse

29.04.10 13:13
tinkerbell

nicht registriert

Re: Trauringe


hallo idefix

velecht fendsch bem rhomberg öppis, det hets gönschtigi sache. wetsch du silber wels silbrig esch oder eifach well silber wetsch? well es geht jo ou wiisgold, palladium oder platin wo chli es "edlers" metall esch...

grüessli tink

***3. Juli 2010***

29.04.10 14:01
sabs 

Re: Trauringe

Mir hei eusi bimene super Juwelier in D-Rhifälde bstellt, mir hei jetzt zwar Gold, aber vorher hei mir uns für Silber entschiede. Wär e persönlichi Afertigung gsi, super Ring für 200 Euro. falls es di interessiert chasch mer jo e PN schigge. GLG

Es ist soweit am 24.09.2010

29.04.10 14:11
tinkerbell

nicht registriert

Re: Trauringe

Hei nüd gäg die wo im dütsche gönd go ichoufe, aber ech fendes eifach schad wemmer die gschäfter i de region ned beröcksichtigt. Ech meine es send veli arbetsplätz wo die biete. Ech be eifach de typ wo lieber dregion onderstötzt... wemmer sech chli informiert ond omeluegt fendt mer secher ou die omgäbig e reng wo gönschtig esch...

***3. Juli 2010***

29.04.10 14:20
sabs 

Re: Trauringe

Loos, glaub mers ich hol immer alles in dr Region bi sunscht no nie is Dütsche go poste. Aber in dr Schwiiz si mer in mehreri Gschäfter und hei nur Pech gha, so dass es uns echt abglöscht het. Jetzt hei mer es TOP-Familiegschäft!!! Und ich muess säge, mängisch isch es in dr Schwiiz so, dass sie tüend wie wenn sies nid nötig hätte.... Und i schaff au im Dientschtleistigssektor und find das schad, mir si überhaupt nid wegem Geld gange, lönd jetzt au 2000 Euro liege, also so ischs nid.... Es ist soweit am 24.09.2010

29.04.10 14:30
tinkerbell

nicht registriert

Re: Trauringe

Hei sabs, esch ned en agriff gseh of dech oder so ;-) gelle ;-)

Aso wenn öpper demfau es top-gschäft met super service suecht chanech euch de dubach in huttwil BE empfähle. Mer hend üsi renge dete gfonde ond hend en top-service ond super priis öbercho. Wo mer s'erschte mol verbi gange send hemmer üs eigentlech scho för ei reng entschede gha. Är hett de aber gseit är döig ne mou bstelle i dere farbkombination wie mers wend das mer das ou gsänd. E woche spöter hett är es mail gmacht das dä probereng cho esch ond wo mer es paar täg spöter verbi send hett är gseit dases inzwösche e priiserhöhig ghä heig wäg de höchere edelmetallpriise... är heig das aber vermuetet ond heig vor dere erhöhig för üs en provisorischi bstellig gmacht ond so hemmer emmer no de alti priis gha. Hend so ou einiges gspart. Womer denn dreng send go abhole hends de gseit das dgravur gratis seig, obwohl mer no öppis speziells hend welle. Ond es gschänk zom hochzig hends üs ou öberreicht (flasche moscato met zwöi gläser).
Aso das gschäft chani met guetem gwösse wiiterempfähle...



***3. Juli 2010***

29.04.10 14:54
sabs 

Re: Trauringe

Kei Problem, bi nur am schaffe und cha mi denn nid so gnau artikuliere:-) Isch au nur e Erklärig gsi.... Shcön heit er es tolls Gschäft gfunde. Ich bi e Dubach-kei Ahnig ob das Verwandti vo mir si...:-) aber wer mer chli zwiit gsi für Ring.
Es ist soweit am 24.09.2010

29.04.10 15:12
Soefeli82

nicht registriert

Re: Trauringe

also ig cha d zeitzone 35 ds interlakä empfählä. dert chame sälber sägä, wiä der ring söll usgseh u us welne materialie är söll si. klar chame o sägä mir wei höchstens so und so vil usgäh und de macht är ä coole ring! sehr ds empfählä..

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

29.04.10 15:37
Frettina 
Re: Trauringe

Wir haben unsere Ringe im Jelmoli gekauft, da wir für die Ringe nicht viel ausgeben wollten. Unsere Ringe waren auch eigentlich nicht als Trauringe gedacht, sondern jeder hat einfach seinen individuellen Ring ausgesucht, der ihm gefällt (sonst hätten wir uns NIE einigen können). Wir haben somit pro Ring (beide aus Edelstahl, meiner mit Zirkonias, seiner mit Kohlefaser-Einlage) ca. 250.- bezahlt. Zusätzlich haben wir ein Tattoo am Ringfinger machen lassen; dieses zählt für uns mehr - und man kann es nicht verlieren.

Ihr könnt aber natürlich auch warten mit dem Ringtausch bis ihr kirchlich heiratet. Es ist kein "Muss", auf dem Standesamt Ringe auszutauschen.

29.04.10 17:19
idefix 
Re: Trauringe

Hmm danke für eure lieben Antworten und danke für die vielen Empfehlungen.

Hab ich gar nicht gewusst das man die Ringe auch erst bei der kirchlichen Trauung braucht?Ganz sicher?Dann könnte man ja auch etwas günstigere Ringe nehmen und dann nächstes Jahr etwas teurere??Könnten nächstes Jahr drum dann mehr ausgeben.

 1 2
Trauringe   farbkombination   grondsätzlech   priiserhöhig   freiwillig   Kohlefaser-Einlage   beröcksichtigt   arbetsplätz   top-gschäft   Dientschtleistigssektor   wiiterempfähle   individuellen   auszutauschen   interessiert   Empfehlungen   TOP-Familiegschäft   Ziviltrauung   edelmetallpriise   provisorischi   onderstötzt