| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Visagist Ja oder nein ?!?
 1 2 3 4
12.03.10 18:39
seeletaenzli 

Re: Visagist Ja oder nein ?!?

@bettinli
macht den din coiffeur kes make-up?
ech fend das extrem beruigend z'wösse, dass min coiffeur grad frisur und make-up macht... ond esch grad es betz weniger stressig... well mer jo a dem tag sowieso scho gnueg nervös esch :)


-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

12.03.10 18:48
bettinli 

Re: Visagist Ja oder nein ?!?

@seeletaenzli
nöd das ich wüsst. aber äs isch beides i dä SGer innestadt. zum laufe 3 min.
aber frisur und make up goht beides so lang.
wiä lang hend ihr denkt, dass ihr bruched zum aleggä. i han jetzt 30 min igrechnet

********** Unser Fest findet am 29.Mai 2010 in der **********
Ostschweiz statt

12.03.10 18:54
vivala010

nicht registriert

Re: Visagist Ja oder nein ?!?

bettinli also ich wür mol dini coiffeusin frogä vieli machäd das ... wiä lang ich das ibrechnet han kei ahnig.. mir sind eus nonig sicher shooting vor dä trauurig smache oder ned...

lg

12.03.10 19:05
seeletaenzli 

Re: Visagist Ja oder nein ?!?

ech wörs au mol abkläre met em coiffeur... es möchets nämli die meiste coiffeure... ond es wär eifach chli gmüetlecher, wenn grad alles bim gliche mache chönntsch? vorallem esch en vorteil, dass jo din coiffeur scho kennsch...

ou, make-up ond frisur zäme god bi mer so 1.5h, hed sie gmeint. länger als 30min rächni ned zom alegge...

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

13.03.10 08:41
Carmile 

Re: Visagist Ja oder nein ?!?

hey zeme

i han de termin bim coiffeur und vigagist vo 9-11h. däno gits fotoshooting und denn um halb drü trauuig. mer hend extra gnueg zit welle däzwüschet iplane, sodass es gmüätlicher isch.

bettinli, zu wellem coiffeur gosh in sg?

liebs grüessli, carmile


13.03.10 12:43
bettinli 

Re: Visagist Ja oder nein ?!?

@carmile
zum elite hair. warum meinsch?

********** Unser Fest findet am 29.Mai 2010 in der **********
Ostschweiz statt

15.03.10 11:11
Carmile 

Re: Visagist Ja oder nein ?!?


@bettinli: hät mi nur wunder gnoh. i mues mer no überlegge wo i dfrisur fürs standesamtliche mache loh in sg. di fürs kirchlche machi ebe in bad ragaz.

15.03.10 19:45
Dee 

Re: Visagist Ja oder nein ?!?

also ich han mini Coiffeuse au scho buechet! sie hät gmeint, mir chönd au scho am siebni cho! ;) d visagistin chunnt denn au det hiii und denn werded mini trauzügin und ich gstylt. D Coiffeuse isch foif minute mit em auto vo eus ewäg, also keis problem, denn no schnell hei go s chleid alege und ca. am elfi planed mer d föteli!

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010

17.03.10 22:23
lunalei 
Re: Visagist Ja oder nein ?!?

wenn es eine gute Visagistin ist find ich lohnt es sich schon!

jedoch sind die Termine oft begehrt wie ich fest gestellt habe, ich hab jetzt jemanden gefunden und anhand der bilder und so sieht das wirklich cool aus! Was ich auch toll finde ist dass sie gleichzeitig auch noch die Frisur macht! schaut doch mal nach unter www.mystyle-myimage.ch ich glaub die kommt auch in andere Orte!

16.06.10 18:52
sunny79 

Re: Visagist Ja oder nein ?!?

Hoi zäme

i sueche no öber im kanton aargau wo es guets make up macht, het irgendöber erfahrig?

Merci Grüessli

Sunny

 1 2 3 4
coiffeur   mystyle-myimage   standesamtliche   schminke   fasnachtsschminki   Visagistin   Ostschweiz   Visagist   professionelles   prinzessinnen-tag   schnäppchenpris   hochzeitspacket   professionellen   hochzeitsschminkkurse   schminken   make-up   Probeschminken   Schminkutensilien   gsichtskonture   professionelle