| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Wann Kosmetik und wo Makeup?
 1 2 3 4 5
08.05.09 09:40
Inessa

nicht registriert

Wann Kosmetik und wo Makeup?

Wielange vorher geht ihr eigentlich zur Kosmetik und was lasst ihr da machen?
Was macht ihr noch für eine schöne Haut und feinere Poren?

Wo lasst ihr euer Makeup machen und wie läuft das am Hochzeitstag ab? Kommt dann jemand oder geht ihr dortin oder ist es euer Friseur?

Danke

*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
& erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 mit dem kirchlichen Segen

08.05.09 10:08
surri 

Re: Wann Kosmetik und wo Makeup?

Sali Inessa

I gang 2 Wuche vor dr Hochzit e Gsichtsbehandlig mit usreinige goh mache. 2 Tägli vor dr Hochzit gits no e chlini Gsichtsbehandlig wo nit zupft oder Drücklet wird.

Am Hochzitstag gohni zum Coiffeur und wird au dört gschminkt. Am zivile bini z' erscht zum Coiffeur und den zur Kosmetikerin und das isch mir z' Stressig gsi!

Liebs Grüssli
Surri

08.05.09 10:21
Inessa

nicht registriert

Re: Wann Kosmetik und wo Makeup?

gibts dann eine massage oder wie (2 tage vorher?) meinst du das 1 woche vorher zum reinigen zu knapp ist?

*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
& erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 mit dem kirchlichen Segen

08.05.09 10:41
Frangipani 

Re: Wann Kosmetik und wo Makeup?

Hoi Inessa
Ich hab mich auch mal erkundigt betreffend Gesichtsreinigung / Behandlung. Sie haben mir da empfohlen, dies ca. 4 Tage vor der Hochzeit zu machen. Ich frage mich eher, ob nicht 2 Wochen vorher zu lang sind? Wie ist das, surri? Ist dann die Wirkung nach 2 Wochen nicht schon wieder weg, und neuer Dreck in den Poren?

08.05.09 10:42
surri 

Re: Wann Kosmetik und wo Makeup?

Sali Inessa

Es git bi minere Kosmetikerin immer e Massage, isch aber nit bi allne glich. E Wuche längt au, Du muesche den eifach luege das sie nit z' viel Drücklet. Mini Huet reagiert rächt lang und het rötige. Dorum mach i das eso. 2 Tägli vorher gits nur e chlini Reinigung mit ere Ufhellente Maske. I würd mit dinere Kosmetikerin rede!
Und wie machsch es Du mit Schminke und Coiffeur a eurem Hochzit.
Hesch mini Nochricht becho?

Cu Surri

08.05.09 10:44
Inessa

nicht registriert

Re: Wann Kosmetik und wo Makeup?

Das hab ich auch schon überlegt, frangipani - aber rötungen und so darf es auch nicht geben und nicht dass durch die behandlung das eine oder andere pickelchen kommt kurz vor der hochzeit .. schwierig oder?

@surri - hab auch empfindliche haut, da hast du recht .. ich geh am hochzeitsmorgen zum coiffeur und eigtl. schminken die mich auch .. aber da muss ich nochmal hin. hatte mir ja nicht gefallen.
hab dir zurückgeschrieben.

*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
& erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 mit dem kirchlichen Segen


Zuletzt bearbeitet am 08.05.2009

08.05.09 10:47
surri 

Re: Wann Kosmetik und wo Makeup?

nei dr Dräck chunnt nit so schnell wieder! Aber dorum gits jo e chlini Reinigung mit Peeling und alles drum und dra. Eifach kei Usreinige.

Cu Surri

08.05.09 10:48
Frangipani 

Re: Wann Kosmetik und wo Makeup?

Ach so isch das!
Wo gahsch dänn du zur Kosmetik, surri?

08.05.09 10:56
surri 

Re: Wann Kosmetik und wo Makeup?

I gang z' Aarau zur Kosmetikerin, Studio heisst Charmelle. Es isch zwar echli türer als anderi aber i cha 1 1/2 bis 2 Stund mini Umwelt vergässe und nur gniesse! I liebs und gang scho sig Johre. Isch erholig pur für mi!

Sie weiss au genau wie mini Huet reagiert! s' einzige du chasch fascht nit spontan goh. sondern muesch ca 3 Wuche im Vorus amelde wenn das überhaupt längt. Dorum hanni alli Termine bis zur Flitterwuche abgmacht.

Cu surri

08.05.09 10:59
Frangipani 

Re: Wann Kosmetik und wo Makeup?

Ach so, ja Aarau isch ebe chli wiit wäg für mich, chume vo züri
Känne ebe da z züri au nöd würkli öppert wo guet isch, da ich ja eigetli mir normalerwiis so "luxus" nöd leiste... aber fürs hochziit wärs ebe scho no öppis!!

 1 2 3 4 5
zurückgeschrieben   hochzeitsmorgen   Kosmetik   Deutsch-Schweizer   kirchlichen   kinderwunsches   Gsichtsbehandlig   steuerrechnungen   ULTIMATE-Behandlung   gesichtsbehandlung   Kosmetikerin   Lieblingsblueme   Geschichte   gesichtsbehandlugen   snoopeldy   Gesichtsreinigung   hochzeitsbudget   frangipani   kosmetikbehandlung   Gmeinsamkeite