| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Wann Kosmetik und wo Makeup?
 1 2 3 4 5
08.05.09 11:32
Frangipani 

Re: Wann Kosmetik und wo Makeup?

So witzig, Fira!
Das hetti jetzt nöd dänkt dass sogar es brutkleid Frangipani heisst! Was es nöd alles git! häsch du das dänn?
ja du, also ich ha mis usgsuecht und bstellt, aber es isch nonig glieferet worde bis jetzt. sie händ gseit es chämi erst recht kurzfristig a!

08.05.09 11:33
Fira 

Re: Wann Kosmetik und wo Makeup?

Hy Fragipani

Die Blueme isch echt wunderschön!!! E Tempelblueme sogar..... schön.

So öppis chönnt mer au uf e Hochzitsturte zaubere...gsächt sicher no schön us.

Liebe Gruess

08.05.09 11:33
schusseli 

Re: Wann Kosmetik und wo Makeup?

In Züri chani sust au no d Schminkbar empfehle! Super Lüt dete und mega gmüetlich. Aber priiislich au nöd ohni



Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr

08.05.09 11:36
Fira 

Re: Wann Kosmetik und wo Makeup?

....hui....

Ja i han mis.....hürate übrigens au am 20. Juni

Han eis vom Ian Stuart aber es heisst ..... isch echli es verruckts

Han mis mega früeh müese bstelle, und jetzt isch es underem Bahnhofplatz z Züri.....
hihihi....bin froh het er ghebet

Wo tüend er den Hürate?

Liebe Gruess

Zuletzt bearbeitet am 08.05.2009

08.05.09 11:37
Frangipani 

Re: Wann Kosmetik und wo Makeup?

@ Snoopeldy
Bi grad mal go d Agebot aluege vom Labo Spa, tönt echt super! Die händ ja e riese Uswahl! Bisch dänn du au scho mal im Globus Spa gsi, oder bis jetzt nume im Labo Spa? Welli Behandlige kännsch dänn du vo dete, bzw. Gsichtsbehandlig?

@ Fira
Ja das wär cool mit de Hochzitstorte, nume gahts leider bi eusere Hochzitstorte nöd.. aber janu!

08.05.09 11:40
Frangipani 

Re: Wann Kosmetik und wo Makeup?

Ui, das gaht wieder schnell mit schriibe!
So witzig, ihr hürated au am 20. Juni! Cool! Wo tüend ihr hürate? Und wenn händer s Zivile?
Mir hürated kirchlich in Hinwil, und fiire tüemmer dänn z Züri! S Zivile hämmer am 12. Juni.

Was meinsch mit unterem Banhofplatz? Häschs dänn vom Pronuptia?

08.05.09 11:43
Snoopeldy 

Re: Wann Kosmetik und wo Makeup?

@frangipani

gäll, ein tolles Angebot! Im Globus Spa war ich noch nie. Hatte eben vor Jahren mal einen Gutschein vom Labo Spa zum Geburi geschenkt bekommen - und bin seither Fan und hab deshalb auch gar nix anderes ausprobiert.

Ich habe mir dort meistens Manicure und Massagen machen lassen. Mit dem Gutschein habe ich die ULTIMATE-Behandlung machen lassen (halt echli teuer) und war dann auch noch einmal OPTIMIZER. Mit beiden Behandlungen war ich super zufrieden und happy!
Ich würde dir sonst raten, dass du mal fragst, was sie dir empfehlen würden, um deinen Bedürfnissen gerecht zu werden.

Achtung: die sind immer sehr ausgebucht, also frühzeitig einen Termin abmachen...

*** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ ***
unsere Geschichte nimmt am 5.9.09 eine neue Wendung.

08.05.09 11:44
Snoopeldy 

Re: Wann Kosmetik und wo Makeup?

als Ergänzung: der Limmathof in Baden ist sonst auch eine top Variante (www.limmathof.ch)


*** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ ***
unsere Geschichte nimmt am 5.9.09 eine neue Wendung.

08.05.09 11:44
Fira 

Re: Wann Kosmetik und wo Makeup?

....nöd schlecht.....

Nei find i sogar super!!
...Oberländer?....mir au

Mir tüend am 12. Juni z Grifesee im Gmeindhus zivil, und denn am 20. uf em Landguet Bocken in Horge uf ere Wiese trauue.

......grad echli viel Gmeinsamkeite uf s Mal...

.....genau Pronuptia.... und du? Bisch z Buebike gsi?

08.05.09 11:46
Frangipani 

Re: Wann Kosmetik und wo Makeup?

@ snoopeldy
Ja vom Preis her sind sie (zumindest bei den gesichtsbehandlugen) etwa im selben rahmen wie globus. Ja, die Ultimate-Behandlung ist mir auch grad ins Auge gestochen tönt super! Hmm, aber dann müsste ich ja zuerst mal vorbeigehen und mich beraten lassen bevor ich einen Termin abmachen kann..? Ja mal schauen, bin grad ein wenig hin- und hergerissen

 1 2 3 4 5
Geschichte   hochzeitsbudget   steuerrechnungen   snoopeldy   Gsichtsbehandlig   Gesichtsreinigung   Gmeinsamkeite   ULTIMATE-Behandlung   kinderwunsches   gesichtsbehandlugen   Deutsch-Schweizer   kosmetikbehandlung   frangipani   Kosmetik   kirchlichen   Kosmetikerin   hochzeitsmorgen   Lieblingsblueme   gesichtsbehandlung   zurückgeschrieben