| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Was anziehen unterm Kleid
 1
10.02.10 10:44
suesue 
Was anziehen unterm Kleid

Sali zäme!

D'Hochzit kunnt nöcher und dodrmit au d Überlegige zum Outfit usser em Kleid.

Mis Hochzitskleid isch obe relativ äng. Und dos keini Träger het, hets wie e BH igarbeitet, d.h. wenn mes azieht, muess me wie e BH zuemach emit 3 Höckli.

Ich hätt aber trotzdäm e Corsage dri azoge. Mi Mami meint aber ich mues nüt azieh drunter (notürlich usser e Unterhose und Strümpf).

Was ziehn ihr drunter a?
Ka me überhaupt nüt drunter azieh?
Erfahrige vo Brüt?

Gruess

10.02.10 10:50
Carmile 

Re: Was anziehen unterm Kleid

hi suesue

i han genau zu dem thema mol en thread göffnet im dez. soviel i weiss. döt findsch en huffe aregige. i legg kei corsage drunter a, obwohl is schön fänd. warum nöd? A) isch im juli zheiss, B) mis kleid isch am rucke recht usgschnitte und C) iscch mer gseit worde dass das hützotags v.a. no fraue machet wo ihri oberwiiti möchtet "im zaum halte" ;.), was bi mir ganz und gar nöd de fall isch :-) i werd aber am obet däno was schöns azieh und villicht no kurz unter duschi hüpfe dävor. will sones duregschwitzts korsett isch jo au nöd amächelig.

zudem findis enorm schwierig e schöni corsage zfinde, im früählig häts hoffentli me ume.

also, gang doch mal i de ander thread, döt stött massig viel däzue.

grüessli


10.02.10 12:05
Franziska

nicht registriert

Re: Was anziehen unterm Kleid

Ich zieh eine Corage an. Es gibt solche die hinten wie ausgeschnitten sind, meine hat hinten nur 5 Häckchen. Ich zieh sie an, weil mir das selber auch gefällt. war am Anfang auch unsicher, darum hab ich relativ früh eine gekauft und heimlich ein paar mal im ausgang angezogen um zu sehen ob ich mich wohl fühle. dazu einen Slip, keinen String,Strumpfhalter und Strümpfe und ein schönes Creme-blaues Strumpfband.
Falls es wirklich sehr heiss sein sollte, dann lass ich die Strumpfhalter und die Strümpfe weg.
Kann ich ja auch sonst mal anziehen.....

Grüessli Franziska

26. Juni 2010

10.02.10 12:32
jawirwollen 

Re: Was anziehen unterm Kleid

Werde auch "nichts" drunter anhaben. Dafür was schönes für die Nacht kaufen.

***wir heiraten am 19.08.10 zivil und am 21.08.10 kirchlich***

10.02.10 13:51
Inessa

nicht registriert

Re: Was anziehen unterm Kleid

ich habe einen halterlosen BH (den besass ich vorher schon) angezogen da mein Busen üppig ist und in zaum gehalten werden will

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *

 1
Creme-blaues   ausgeschnitten   Strumpfhalter   drunter   Ansichten   oberwiiti   Hochzitskleid   anziehen   usgschnitte   amächelig   Strümpfe   Franziska   Strumpfband   igarbeitet   schwierig   angezogen   kirchlich   Überlegige   duregschwitzts   halterlosen