| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Was ist mit dem gekauften Kleid wenn man schwanger wird?
 1 2 3
15.09.08 16:11
maju 

Re: Was ist mit dem gekauften Kleid wenn man schwanger wird?

ou fonzi we i settigi troumass hät wie du wär i äue nüme so diszipliniert! aber äbe, vo nüt chunnt nüt!
i gloube i mues itze würklich drhinger! öii Kommentär zeige mir, das i nid di einzigi bi wo uf z gwicht mues luege, u i cha mir ja mau ä frist setze bis endi Jahr! so 3 Monet radikal wirde ig wou überläbe weisch bi mir isches nidemau schoggi oder so, bi mir isches eifach zyt wo i mir nid nime, i isse geng im Büro, u anstatt das i am Abe due vorkochen, gits haut viu eifach chli Brot, yoghurt........... u so
auso froue, i due mi im Dezember wider mälde öb i öpis erreicht ha!
mir hürate am 02.05.2009

15.09.08 16:26
Nepi 
Re: Was ist mit dem gekauften Kleid wenn man schwanger wird?

Vo mir us gseh brings scho äs Kombi vo Usdur und Krafttraining. So Traummass wiä fonzi bringä ich leider au nö uf d Waage. I bin 65 kg bi 1.73 m. Aber wie sie seit, ohni passendi Ernährig gohts leider nö. I tuän au Mo - Fr sehr druf achtä was ich issä und am Wuchäend gön i mir öpis, aber halt au im Mass. Und ich weiss genau, zum das Gwicht haltä muäs ich das witerhin so ha. I han mi mal äs halbs Johr goh loh und s Resultat sind 10 kg meh gsi. Drum han i lieber Disziplin und kann mi däfür einigermassä im Spiegel aluägä. Aber au do, s Gwicht stört halt nö jedä Mensch glich. Mich häts extrem gstört und s söttät au no äs paar Kilo wäg.

15.09.08 16:43
maju 

Re: Was ist mit dem gekauften Kleid wenn man schwanger wird?

ja mi störts äbe o extrem..... aber i bi 65 kg bi 1.57 m................. tja dä BMI isch grad ä chli gar höch aber i gseh nid ganz so schwär us wis tönt hihhihi
a mim Gwicht si äbe so blödi Auslandaufenthalte tschuld, i ha i 2 Monet Peru u 2 Monet Neuseeland grad je 5 kg zuegno............... u die bringe ig eifach nüme wäg
mir hürate am 02.05.2009

16.09.08 09:37
Inessa

nicht registriert

Re: Was ist mit dem gekauften Kleid wenn man schwanger wird?

Ich hab cirka 60 kg bei 163 cm - also keine traummasse aber auch nicht viel zu viel oder so.. wichtig ist mir den ganzen tag viel wasser trinken, ist auch für die haut schön. grüner tee soll den apetit nehmen.
ich kenn das mit dem mittagessen, hast du denn ncihts in der nähe? ich hole mir immer einen salat und ein stück vollkornbrot (oder brötchen) - das macht satt (wegen dem volumen des salates und die kohlenhydrate des brötchens). zwischendurch gibts früchte oder auch mal blevita wenn ich recht hungrig bin.
ich trink aber auch gern ein bier oder glas wein und hol mir schon mal ne pizza oder koch ne ladung pudding wenn der süsse auf nachtschicht ist was solls, man lebt nur einmal. nur irgendwie ausgleichen muss mans.
was auch gut ist: straffes spazierengehen (ähnl. nordic walking): du bist an der frischen luft und kriegst noch tageslicht (vor allem im herbst / winter gut gegen die ollen depris.. ) - du soltest sport oder spazieren wirklich mind. 40 min. machen. ich finds schon gut dass du erstmal überhaupt was macht, das bringt auch was. aber die fettverbrennung an sich da hat Nepi recht, da musste länger ran


*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung und erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 bei der kirchlichen Trauung "Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*

 1 2 3
zwischendurch   Kohlehydrate   diszipliniert   nachtschicht   Hamsterbäckli   Wundermitteli   kohlenhydrate   spazierengehen   schwanger   gekauften   Fettverbrennung   kirchlichen   Auslandaufenthalte   Brutladegschäft   Trauung   Fitness-Center   Kinderwunsch   Deutsch-Schweizer   schwangerschaft   krafttraining