| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Was macht Ihr mit Euren Nägeln?
 1 2 3 4 5
16.03.09 11:01
Frangipani 

Re: Was macht Ihr mit Euren Nägeln?

Hoi Fraztaz, bi grad schnell ufem Internet chli go sueche wäg de Priise, so ca. 85.- hani gseh für manicüre mit lack. finde das gaht no?? ..da ich offni schueh han wirdi dänn grad au no d füess mache lah

16.03.09 11:03
fraztaz 

Re: Was macht Ihr mit Euren Nägeln?

ou ja da mit dä füess isch ä gueti idee. aber 85.-- tüecht mi jetzt gliich chli viu. isch das inkl. pedicure? susch ischs ja fasch gliich tür wie das french... ?

Am 05.09.09 isch es sowiet!

16.03.09 11:10
Frangipani 

Re: Was macht Ihr mit Euren Nägeln?

Ja du kei ahnig, ich bin au nöd gross go priise vergliche.
so wien ich gläse han, wird mitenere ganze stund grechnet für das alles... und für das dunkt mich 85.- wieder ok... aber gäll, das sind vilicht au züri-priise!?

16.03.09 11:12
bienemaya

nicht registriert

Re: Was macht Ihr mit Euren Nägeln?

Hallo zäme

Ech werde au mine eigete Nägel schön met Manicure verwöhne ond en helle, licht beige Nagellack druf tue. Do ech sälber Coiffeuse be ond das au im Bruef mache, werdi das sälber mache. Ech gseh net i, go Gelnägel mache, wenni vorhär ond nochhär das nie ha. Wot mech sälber si a dem Tag.

Ehr chönt aso au üchi Coiffeus froge, di meiste Coiffeure bittet Manicure normal a. De chönt ehrs grad währetem Frisiere lo mache, sparet so Ziit. Normali Manicure esch: Feilen, putzen, einweichen, Nagelöl, Nagelhaut zrogstosse, Massage ond Lackieren. Das lehrt mer als Coiffeuse.

Mer hürotet zivil am 01.05.09 ond kirchlich am 13.06.09 :-))))

16.03.09 11:16
Frangipani 

Re: Was macht Ihr mit Euren Nägeln?

Würklich!? Danke für d Tip, bienemaya! ..ich muess grad mal mini coiffeuse fröge wenni s nächst mal zu ihre gange. ha das ebe no nie gseh dass sie das würded abüte? ..sie händ au keis nagelstudio oder so dete? ..aber wer weiss, vilicht macht sies ja usnahmswiis wills e hochziit isch? wär scho cool wenn me das grad chönt verbinde!

16.03.09 11:21
bienemaya

nicht registriert

Re: Was macht Ihr mit Euren Nägeln?

Jo Nagelstudio bruchsch au net dezue. Mer send emer met ehme Kisse zo de Kundin gsässe ond hend es Nagelset näbe dra gha . do mer i dem Gschäft woni etz worke nor s 2te send, bittet mer s net a. Drum weissi au de Priis net, aber secher belliger as i mene Nagelstudio. Eifach mol froge, cha net meh as es Nei cho

Mer hürotet zivil am 01.05.09 ond kirchlich am 13.06.09 :-))))

16.03.09 11:23
fraztaz 

Re: Was macht Ihr mit Euren Nägeln?

ou ja super. muesi grad o fragä. merci!

Am 05.09.09 isch es sowiet!

16.03.09 18:52
Stern 
Re: Was macht Ihr mit Euren Nägeln?

Also ich zahle bei meiner Nagelfrau für eine Basis Manicure 40.00 Fr.

@bienemaya: Ja... finde auch, dass man sofern man schöne Nägel hat diese pflegen soll und keine Gelnägel machen soll. Nur, was macht man mit weichen brüchigen Nägel? Ich pflege und pflege, erreiche aber mein Ziel nicht. Vielleicht würde ich es erreichen, wenn ich nichts mehr im Haushalt machen würde

Stern

16.03.09 19:41
bienemaya

nicht registriert

Re: Was macht Ihr mit Euren Nägeln?

hmm ech weiss, dass net jedi frau schöni oder gueti nägel het. doch wenn jede tag tuesch feile, öle för nagelhaut ond de härter druf, hesch velecht au chli mehr erfolg? net falsch verstoh, nur en tip. es brucht sehr vell disziplin ond ech be au net emer dra. doch vor de hochzit werdis mache. so oder so toitoitoi ond en potzfrau wört natürli au besseri nägel bringe hani aber leider au net...


Mer hürotet zivil am 01.05.09 ond kirchlich am 13.06.09 :-))))

17.03.09 14:53
Stern 
Re: Was macht Ihr mit Euren Nägeln?

Danke bienemaya...

 1 2 3 4 5
nagelverstärchig   unterschiedlich   Flitterwochen   Manicure   Naturnagelverstärkung   Gelnägel   diszipliniert   Naturnagel   Wahrscheinlich   Unterschied   preisunterschiede   zurückgefeilt   nagelstudio   Deutsch-Schweizer   Arbeitstechnisch   nagelfrau   magnesiummangel   kaputtgefeilt   produkte-wahl   nagelverlängerungen