| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Was macht Ihr mit Euren Nägeln?
 1 2 3 4 5
20.03.09 10:56
Cindy 

Re: Was macht Ihr mit Euren Nägeln?



hoi zämme

ich han chli s'gliiche problem wie d'stern..
mini negl sind zum hüüle, churz, weich und brüchig.. ich han mal gmeint isch schaffs ufd hochziit zum sie richtig wachse lah etc. leidr schaffis abr nüm und wött etz au negl go mache lah. han scho 3 mal gelnägel gha und mini negl sind nachhr total kaputt xi.. giz kei variante zum nagelverstärchig mache lah ohni verlängerig, wänn d'negl churz sind??

grüässli
Cindy


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

20.03.09 11:07
Muus2 
Re: Was macht Ihr mit Euren Nägeln?

Hoi Cindy

Ich han au weichi und brüchigi Nägel gha bis ich festgstellt han dass ich en Isemangel han. Set ich Kapsle degäge gno ha, sind mini Nägel richtig schön und gsond worde.. mini Fraueärztin het mir Ferrosanol verschriebe, dass chont mer au ohni Rezept ide Apothek öber (esch au gäg Müedigkeit, Hoorusfall etc.)! Esch nor sone Tipp well Isemangel händ sehr vell Fraue..

E schöne Tag.. Grüessli

20.03.09 11:12
evelyne 
Re: Was macht Ihr mit Euren Nägeln?

Hallo Cindy

Doch, wie du gesagt hast kannst du eine Naturnagelverstärkung machen lassen.
Das geht ruck zuck und kostet nicht die Welt. Da wird einfach der Naturnagel mit Gel gehärtet jedoch nicht runtergefeilt und mit Tips beklebt. Wenn du die Nägel nicht mehr willst kannst du den Gel einfach runter machen lassen und deine Naturnägel sind nicht beschädigt.

Ich hatte das gleiche Problem wie du. Meine Nägel waren total kaputt nach den Tips.

20.03.09 11:14
Cindy 

Re: Was macht Ihr mit Euren Nägeln?


Sali Muus 2
Danke fü dä Tipp.. isemangel hani bis etz nanie aagluegt als option, ich weiss äfach dasi magnesiummangel han und drum soviel chopfweh.. abr muäss mal luäge obs villicht was bringt.. ha halt nu na 1 monet ziit..


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

20.03.09 11:18
Muus2 
Re: Was macht Ihr mit Euren Nägeln?

Frog doch mol ide Apothek eb sie vellech schösch no öpis hätte. Bi mer hets ennerhalb vonere Woche gnötzt met dene Kapsle, und i dänke wenn sie denn no schön pflegsch wachses sicher guet imene Monet. Wönsch dir uf jede Fall vell Glöck!

20.03.09 11:32
Cindy 

Re: Was macht Ihr mit Euren Nägeln?

@ evelyne
ja das chamr doch mache wämmr ä bestimmti längi vo dä negl hätt, nid? abr weisch mini sind churz, und wänni churz säge meini ebä ultrachurz ich glaube so gaz ebä scho nid, odr?

@ muus2
wow 1 wuche, ja das isch wüki nid schlächt.. mis mami hätt au immr so sache wo sie seit sie seget guet fürd negl, abr ich bin ebä au nid esoooo diszipliniert.. =(


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

20.03.09 11:47
evelyne 
Re: Was macht Ihr mit Euren Nägeln?

Also ich han ou churzi Nägel und es isch gange. So chöi si denn ou schön wachse bis zum Hochzyt. :-)

20.03.09 11:53
Cindy 

Re: Was macht Ihr mit Euren Nägeln?


wie churz sind dänn dini negl? aso chürzr as d'fingerkuppe?
jo das wär ebä scho mega lässig.. wil bis dänn wachseds schona, müässtis äfach etz glii go mache und dänn voher namal go uuffülle, odr??


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

20.03.09 11:55
evelyne 
Re: Was macht Ihr mit Euren Nägeln?

Ja öppe grad bis Fingerkupple. Und sie het mir e French gmacht, das macht optisch länger :-)

20.03.09 12:10
Cindy 

Re: Was macht Ihr mit Euren Nägeln?

ah oke, dänn sötts bi mir ja au gah.. hoffes schwer! gah glaub gad am mittag rasch verbii go frögä ob das möglich seg =) hihi
messi, häsch mr gad chli muet gmacht


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

 1 2 3 4 5
Arbeitstechnisch   magnesiummangel   Naturnagelverstärkung   nagelverstärchig   Gelnägel   Flitterwochen   kaputtgefeilt   Manicure   diszipliniert   Unterschied   preisunterschiede   nagelfrau   unterschiedlich   nagelverlängerungen   Wahrscheinlich   Naturnagel   produkte-wahl   Deutsch-Schweizer   zurückgefeilt   nagelstudio