| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
was trägt ihr, bei kaltem/regnerischen wetter darüber?
 1 2
12.01.10 13:16
haexli75 

Re: was trägt ihr, bei kaltem/regnerischen wetter darüber?

Jo e stola isch en grosse Schal. S'Pelzjäggli wott ig nume im auergröschte Notfall. Eifach churz bevor's mer Zähnd uf enang schlat. Wiu das gseh ig ehrlech gseit a mir au no nid eso. Aber dr Rägeschirm find ig no guet, dass me de gratis usglehnt berchunnt. De muess ig mer wenigstens um das keni Gedanke mache. Ig würd uf jede Fau mol frage im Gschäft.

Liebe Gruess


** verliebt 7.7.1992 * verlobt 16.6.2007 * verheiratet 7.5.2010 **


12.01.10 13:46
Carmile 

Re: was trägt ihr, bei kaltem/regnerischen wetter darüber?

hi zusammen

yep, Stola = breiter schal aus edlem material.

ich kriege die stola mit dem brautkleid gleich mitgeliefert, da sie rel. breit ist und aus taft, sollte sie an sich schon recht warm geben. zusätzlich werde ich noch ein bolero jäckli dazu anziehen. da ich sowieso total auf weiss stehe, kann ich das jäckli danach auch wieder gut gebrauchen.

erstes Date: vor dem Millenium, St. Gallen
Verlobung: 8. August 2009, Malibu Beach California
Zivile Hochzeit: 8. Juli 2010, Schloss Arbon
Kirchliche Hochzeit: 10. Juli 2010 in der Pfarrskirche Bad Ragaz, Apéro im Quellenhof Bad Ragaz, Festessen im Restaurant Heuwiese in Wartau

12.01.10 14:05
Nadine123 

Re: was trägt ihr, bei kaltem/regnerischen wetter darüber?

Min ma :o)

Nei, i werd eifach no än Schal mitneh. Aber i denke nöd, dass i frühre wird. Bi doch viel zufgregt und den häsch scho no warm

12.01.10 15:22
peja 

Re: was trägt ihr, bei kaltem/regnerischen wetter darüber?

okay, dann hab ichs richtig verstanden..

12.01.10 15:24
Carmile 

Re: was trägt ihr, bei kaltem/regnerischen wetter darüber?

Nadine, du häsch doch mol gseit du kennsch en guete Coiffeur in SG Region? Ghört zwor nöd i das Thema, aber han di sus nöd erreicht.

erstes Date: vor dem Millenium, St. Gallen
Verlobung: 8. August 2009, Malibu Beach California
Zivile Hochzeit: 8. Juli 2010, Schloss Arbon
Kirchliche Hochzeit: 10. Juli 2010 in der Pfarrskirche Bad Ragaz, Apéro im Quellenhof Bad Ragaz, Festessen im Restaurant Heuwiese in Wartau

 1 2
darüber   regnerischen   entscheidmi   Schultertuch   umhäng-deckeli   letztendlich   Brutmodegschäft   schnickschnack   Brautmodegeschäft   auergröschte   zwischendurch   Pfarrskirche   schlechterem   schlechtwettervariante   Kaufhäusern   Hochzeit   verheiratet   mitgeliefert   pelzjäckchen   Rägeschirm