| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Was tragt ihr drunter ... ?
 1 2 3 4 5 6
04.02.09 07:53
fraztaz 

Re: Was tragt ihr drunter ... ?

ich gibe mich därä "illusion" scho eher hi. hoffä doch scho das no öppis lauft u wet drum o chlei spezielli unterwäsch für mi schatz parat ha.

i ha o ä schulterfreis chleid wo s'chleid scho so öppis wienä corsage dinä hät. wägä dä farb vor unterwäsch mach i mir da weniger sorgä. mee, än bh z'findä ohni träger, wo de o no ohni chleid hebt wäg em chleid müessti drum o nid unbedingt än bh aalegä (würd o susch hebä). s'xet eifach scho no schön us find i. u de äs sexy hösli mit selbstchlebendä strapsä/strümpf (weiss nid wie me denä seit ohni d'befeschtigung ). s'blauä strumpfband darf selbstverständli für mi o nid fählä.

i ha denkt i go mau in beldona, perosa oder manor ga luegä. da findet sich sicher öppis passends.

mi reut jetzt d'unterwäsch nid so. da isch jo öppis wo me näher o no cha aalegä.

Am 05.09.09 isch es sowiet!

04.02.09 08:06
queen 
Re: Was tragt ihr drunter ... ?

ja, ä trägerlosä BH z'gfinde wird nid ganz so eifach, ich bruchä au nu einä. Ha zwar scho einä, aber dä isch nid soo bequem.
Also für mich chunnt am Hochzyt nur wissi Unterwösch i Frag, alles anderi gseht sicher nu komisch us.

Und ja, d'Unterwösch chammer au nach em Hochzyt immer wieder aaleggä.

Zuletzt bearbeitet am 04.02.2009

04.02.09 08:13
Inessa

nicht registriert

Re: Was tragt ihr drunter ... ?

@queen: ist die unterwäsche der gleiche farbton wie das kleid? jep ich hab die illusion dass da was läuft owohl ich auch gegenteiliges gehört habe aber auf mein schätzchen und seinen freund ist verlass.. der wird sich das glaub ich nicht nehmen lassen, ausserdem wollte ich mich an meiner hochzeit eigtl. nicht besinnungslos besaufen.. ein bissl tu ichs auch für mich

@piglet: ich hab stay ups daheim und die halten recht gut eigtl. die sind aus dem h & m und nicht so teuer. hol dir doch mal welche einfach ums auszuprobieren..

@fraztaz: hab auch schulterfrei, den bh krieg ich mit dem kleid. bei den strümpfen: denen die selbst halten sagt man stay-ups.


*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
und erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 bei der kirchlichen Trauung

"Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*

04.02.09 08:29
fraztaz 

Re: Was tragt ihr drunter ... ?

@inessa: stay-ups! o.k. merci. da lernt me gad no fachusdrück mit u wägäm besuufä xeni da genau so. nebscht dem glaubi, das me gar nid so viu ziit hät, das me sich überhoupt cha besuufä.

@queen: für mi chunt o nu wiissi unterwösch i frag. aber ob de diä genau mit em farbton vom chleid übereinstimmt... ? i nimä ja s'chleid nid mit zum d'unterwäsch aaprobierä. obschon ig mir überleit ha; i ha no en schaal zum chleid, das i de ev. dä mitnimä damit i mit unterwäsch u schue nid komplett falsch liegä. mau luegä ob da gäbig isch.

Am 05.09.09 isch es sowiet!

04.02.09 08:54
queen 
Re: Was tragt ihr drunter ... ?

Also mini Unterwösch wird sicher nid genau dr glichi Farbton ha wiäs Chleid, aber Hauptsach wiis.

Ich will mich am Hochzyt au nid besuffä, aber dr Tag wird soooo lang und sträng, da wird äbä eppä nimmä so viil laufä. Isch ja nimmä so wiä früäner, wo mer nu bis zur Hochzyts-Nacht hend müässä wartä.
Miär holet's denn i dä Flitterwuchä nachä.

04.02.09 09:13
fraztaz 

Re: Was tragt ihr drunter ... ?

da häsch sicho o recht queen. chlei hoffä u freuä tueni mi aber gliich druf obs de so isch oder nid, steut sich ja de usä. u i dä flitterwuchä hei mir sowieso o no viu ziit

Am 05.09.09 isch es sowiet!

04.02.09 09:50
pearl 
Re: Was tragt ihr drunter ... ?

Also ech ha mini Onderwösch gfonde.
Ond zwar han ech be Triumph en BH ohni Träger ond es Panty dezue gfonde. In creme, also ned ganz wiis.
A de Hochziit sälber werd ech Strompfhose alegge, ha kei Loscht emmer a de Strömpf omezzieh well ech meine die rötschet
Am Obig han ech de secher no d Glägeheit of e chli erotischeri stay- ups umzstiige.

De BH esch rächt tüüf gschnette im Rögge, hebt aber eins A! (Schtellet euch d pearl i de Umchleidi vor am Omegompe wie ne Blödi)

De BH esch 79.90 gseh ond s Panty dezue 29.90. Be sehr zfrede met Priis-Leischtig.

Hoffe, das helft es Betzli.

Gruess pearl

04.02.09 09:53
Inessa

nicht registriert

Re: Was tragt ihr drunter ... ?

@queen - aber mit der "angeblichen gewissheit" in den hochzeitstag zu starten keine richtige hochzeitsnacht zu haben scheint mir auch recht ... organisiert und emotionslos. man muss doch damit rechnen (und wär ja auch schön!) wenns doch klappt. aber wenn man sich von vornherein sagt das da nix läuft wirds erstens eh nix und falls doch dann ein desaster.. vermute ich jetzt mal deshalb: alles kann, nix muss und vorbereitet sein


*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
und erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 bei der kirchlichen Trauung

"Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*

04.02.09 10:16
fraztaz 

Re: Was tragt ihr drunter ... ?

bin o därä meinig inessä. hoffä darf me ja u wenns de nid so isch ischs o nid so schlimm.

@pearl: bi triumph goni i demfau o mau go inäluegä tönt ämu sehr guet. wägä strümpf oder stay-ups isch's sicher aasichtssach. diä stay-ups rütschäd überhaupt nüt. i ha da mee müe mit strümpf. viellicht wetsch es ja gliich mau no usprobierä. wie d'inessa scho gschribä hät: im h&m giz da ganz günschtigi u gueti.

Am 05.09.09 isch es sowiet!

04.02.09 10:32
queen 
Re: Was tragt ihr drunter ... ?

Verstend mi nid falsch: wenn i de Hochzyts-Nacht eppis sötti laufä, bin ich natürlich au nid truurig. Aber ich kännä iis zwöi halt au scho guät gnuäg (), so dass ich eppä weiss, uf was es chönnti usälaufä. Anäkuschelä isch ja au schön, und für mich ghört d'Hochzyts-Nacht nid zunärä perfektä Hochzyt dazuä.

 1 2 3 4 5 6
Winterkollektion   strumpfband   kirchlichen   frangipani   Corsage   Hochzyts-Nacht   brutchleiderlädä   Unterwäsche   selbstverständli   Deutsch-Schweizer   bruutmodegschäft   Chleiderkatalög   Trauung   brutkleidergschäft   drunter   doppeltgemoppelt   bruutlade   selbstchlebendä   Brautmodegeschäft   Weisslich-crèmiger