| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Was tragt ihr drunter ... ?
 1 2 3 4 5 6
04.02.09 10:43
fraztaz 

Re: Was tragt ihr drunter ... ?

uf jedä fau isch anäkuschlä o schön. s'chunt eh wies chunt

Am 05.09.09 isch es sowiet!

18.02.09 12:24
Cindy 

Re: Was tragt ihr drunter ... ?

Hoi zämme

Ich han bis etz erscht die strümpf wo sälbr chläbed und s'strumpfband.. da ich es schulterloses chleid han wo bim rugge relativ tüüf isch, weissi äfach nid was drundr aazieh. im bruutmodegschäft händs xeit es gächi au ohni öpis drundr, das wetti abr nid, wili mi dänn nid wohlfühle.. ich hetti eich gärn es korsett/corsage wo abr hine tüüf gschnitte isch. ha scho überall gluegt i dä "normale" läde, abr eifach nix gfunde.. hätt öpr vo oi ä idee, ussr bim bruutlade sälbr?

messi vielma..

grüässli


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

18.02.09 12:50
fraztaz 

Re: Was tragt ihr drunter ... ?

tschou cindy

vo wo chunsch de du? i ha im brautparadies z'thun scho so öppis xe. wenn'd nid vor gegend chunsch, ev. mau i andernä brutchleiderlädä go luegä. diä hei sicher so öppis.

u susch beldona, perrosa, manor, c&a, scho aues abklapperet?

Am 05.09.09 isch es sowiet!

18.02.09 13:06
Cindy 

Re: Was tragt ihr drunter ... ?

aso ich chume vo züri.. so wiit wetti ebä eich scho nid gah, wär chli kompliziert.

beldona bini xi, hani rein gar nix gfunde womr wür passe, perosa hani au scho gluegt, nada, manor au nid, abr dä c&a müässti mal na luäge..

kollegin hätt verzellt sie hegi im coop city ihres züüg kauft.. weiss halt nid, ob diä au na was händ, müässti det halt au mal na hii..

aso ich muäss säge, mir fraue händ da scho dä grösser ufwand mit dä chleidr =)

messi füd tips fraztaz


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

18.02.09 13:13
fraztaz 

Re: Was tragt ihr drunter ... ?

imä erotik-shop viellicht?

Am 05.09.09 isch es sowiet!

18.02.09 13:23
Cindy 

Re: Was tragt ihr drunter ... ?

hani mer imfall au scho überleit, abr das womr so xeht isch mer echli z uusgfalle, wott ja nid öpis wo löchr hätt odr so =)

abr ebä ich tuä det ma luäge und gibe dänn gern bscheid wänni was gfunde han und vorallem au wo =)



Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

18.02.09 14:42
Frangipani 

Re: Was tragt ihr drunter ... ?

Hallo zäme!
Also ich hang genau s gliche problem... bi au us züri, und bi letschte samstig au mal ide stadt gsi go luege was es alles so hät. het also chli meh erwartet! :-( ich ha au nüt gschiids gfunde und frög mi jetzt au, wos echt no so öppis git.
Im Chez Janine händs eso e corsage gha wo hinde am rugge tüüf usgschnitte isch, aber die gseht eifach so 0815 us, und bi mir machts keis schöns decolleté... und billig sind die sache ja dänn au nöd!
...wenn scho müesstis ja scho chli sexy und schön sii, nöd?? Im Internet hani mal so sache gfunde, corsagene vo de marke "dreamgirls" extra für d hochziit, aber das müesst me vo dütschland bstelle... und das isch mer chli z kompliziert, vor allem wenns eim dän doch nöd gfallt und mes müesst zrugschicke...
also falls irgend öppert öppis weiss...??

18.02.09 15:08
fraztaz 

Re: Was tragt ihr drunter ... ?

bi gad o chli am google xi u ha nüt schlaus gfundä. i ha drum o ä ruggäfreis chleid, aber bi mir geit glaub au än normalä trägerlosä bh. da isch de scho viu eifacher.

ev. mau probierä, ob da nid glich au geit oder dä bh unä mit chlei chläbi wiiter abäbindä. (im turnverein hät me da ja mit dä gwändli amig au gmacht. isch nid so ä eleganti löösig, aber wenn dä usschnitt hinä nid z'tief isch, viellicht gliich mau probierä. susch würd is de haut glich ganz wegla oder diä selbstchlebendä "stüpper" anämachä.

Am 05.09.09 isch es sowiet!

18.02.09 15:18
Frangipani 

Re: Was tragt ihr drunter ... ?

Hi Fraztaz
Ja en trägerlose BH wär au no e variante, aber dummerwiis mached die eifach keis schöns decolleté irgendwie.... da chani dänn grad so guet kein BH alegge :-(
Ich hett scho no so eine wo me wie tuet uf d brüst kläbe (sind nume so schale, null träger) dä git zwar en coole effekt, aber isch nöd würkli sexy zum aluege :-) ...ich stell mir dänn eifach vor, wenn min maa dänn ide hochziitsnacht s kleid abzieht, und drunter chunt sonen komische, überhaupt nöd sexy bh zum vorschii....? :-))) hmmm.... weiss also nöd recht!? :-)
was häsch dänn du für es kleid wo ruggefrei isch? häsch eis zum schnüere?

18.02.09 15:20
Cindy 

Re: Was tragt ihr drunter ... ?



@ fraztaz
hamr ebä au scho übrleit obi äfach so chläbe bhs söll chaufe, womr einzeln chan anechläbe und das dänn alles sött hebä.. nu hani s'problem dasi nid ganz wenig oberwiiti han und ich han s'gfühl das das dänn glich nid hebt -.-

@frangipani
gäll, das isch wüki doof, hamr au meh erhofft woni z'züri bin go luäge.. chömmr ois ja zämme tuä =)


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

 1 2 3 4 5 6
Corsage   selbstverständli   bruutlade   Trauung   brutkleidergschäft   drunter   Weisslich-crèmiger   strumpfband   Chleiderkatalög   Unterwäsche   kirchlichen   Hochzyts-Nacht   frangipani   selbstchlebendä   Deutsch-Schweizer   Brautmodegeschäft   brutchleiderlädä   bruutmodegschäft   doppeltgemoppelt   Winterkollektion