| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Was tragt ihr drunter ... ?
 1 2 3 4 5 6
18.02.09 16:02
Cindy 

Re: Was tragt ihr drunter ... ?


ja i muäss ebä s'chleid afang april go iinäh, dänn sötti das drundr scho ha, suscht wirds dänn kompliziert.. und ich wett nid alles erscht im letschtä moment go mache, drum gahni liäbr etz namal go luäge.. messi trotzdem..

äfach nid entmuetige lah


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

18.02.09 16:44
fraztaz 

Re: Was tragt ihr drunter ... ?

hallo zämä

da isch jo gschriibä wordä wie vorruckt....

auso im migros findi häts würkli o gueti sachä. da isch so chli äs vorurteil vo dä chindheit, glaubi. hani ä ziitlang o ka

da mit em schlaufä iineiä findi ganz ä gueti idee. de bisch wenigschtens sicher, das es de o het.

nei i ha keis gschnürts chleid. aber mis geit am rückä o nid so wiit achä. respektive i ha s'chleid letscht mau o mit mä normale bh aaprobiert u eifach d'träger inägschoppet u hinä chlei achäzogä. da isch gang. s'chleid hät äbä scho wienä corsage drannä. da het sowieso. i wot aber o lieber öppis drunder aalegä eifach wills mir wöhler isch, obwohl mini püppi nid würkli gross sii.

da mit dä chläbi-schalä stimmt scho; s'xet haut nid so sexy us. viellicht chame jo eis änderä? dörti eigentli nid so ä sach sii. me müsst eifach luegä, das me ä corsage nimmt wo hingä o bügel dinä hät.

Am 05.09.09 isch es sowiet!

18.02.09 16:52
Frangipani 

Re: Was tragt ihr drunter ... ?

Wie meinsch du das mit dere corsage wo hinde au bügel drin hät? am rugge?
...ja irgendwie händ ja scho x-tuusig anderi brüüt vor eus wahrschinli s glich problem gha, und die händ alli au öppis gfunde :-) mir werded schlussendlich sicher au no irgendwie fündig werde.
die im brutkleidergschäft händ mir gseit, me chöni au so schale is kleid inemache lah, so dass me dänn ebe gar kein BH oder corsage me brucht. aber ich wots ehrlich gseit nöd uf das abcho lah, und dänn no merke dass es blöd usgseht und i eim stress no müesse en BH go poste :-) chaufe lieber scho vorher öppis.. :-)
wünsche eu uf jede fall viel erfolg und halted eus ufem laufende!

18.02.09 16:57
Cindy 

Re: Was tragt ihr drunter ... ?

sali zämme

Aso i ha ja versproche dasi mi wiedr mälde, bi etz gad im coop city xi und dä hät nix gha. Vermuetli gahni na inen andere abr versprich mr nid viel dävo!
Naja finde scho na öpis! Und ihr alli au =)


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

23.02.09 11:03
Nadine123 

Re: Was tragt ihr drunter ... ?

Noch ein kleiner Tipp... Habe ich die irgendwo gesehen. Wer Strümpfe dträgt, weil man angst hat, dass Sie rutschen. Ich bin von dieser sorte Es gibt auch Strumpfhosen, welche so ausgeschnitten sind.... Werde ich mal probieren...

27.02.09 14:55
Cindy 

Re: Was tragt ihr drunter ... ?


Hoi liäbi brüt

aso ich han etz mini sache für drundr.. wie scho viel xeit händ bini im bruutlade es korsett go chaufe, und gad s'erschte woni aagha han passt supr und mer xeht bim chleid hine nix =) das au gad diä strapsebändel drahätt muässi nid na en strapsgürtl aazieh und ja, etz isches fascht vollständig!

ich hoffe ihr finded au na was

liäbs grüässli
Cindy

Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

03.03.09 16:30
queen 
Re: Was tragt ihr drunter ... ?

So, ich habe jetzt meine Unterwäsche auch gefunden.
Weisslich-crèmiger, trägerloser BH mit passendem Panty (habe zur Sicherheit noch einen String gekauft, man weiss ja nie...), schlicht und einfach, aber doch nicht fad, sondern leicht verspielt. Ohne Spitzen, denn ich habe festgestellt, dass es fast unmöglich ist, einen trägerlosen BH mit Spitzen zu finden. Jetzt habe ich einen, der fast wie ein 'Hochzeits-BH' aussieht, weil der vorne bei den Schalen so ein wenig gerafft ist und so einen Organza-Stoff drüber hat. Dieser BH ist der 1. trägerlose BH, der bei mir ohne Wenn und Aber sitzt, auch wenn ich die Arme 1000 Mal in die Höhe strecke und dann wieder fallen lasse, sitzt er immer noch, d.h. meine Brüste werden dann auf der Seite nicht plötzlich rausgequetscht (ich hoffe, ihr wisst, was ich meine). Hatte bis jetzt bei allen anprobierten BH dieses Problem und mich entsprechend unwohl gefühlt.
Und er hat 'nur' 59 Fr. gekostet, Panty noch 39. Der wird meinem Liebsten sicher gefallen. Hab's übrigens im Manor Luzern gefunden, er ist von der Marke 'implicit'. War noch aus der Winterkollektion, habe gerade den Letzten in meiner Grösse (75B) ergattert, auch der Panty und der String gab's nur noch je 1x in meiner Grösse (36).

Jetzt muss ich den dann zur Sicherheit noch unter meinem Hochzeitskleid probieren, ob's auch wirklich gut daherkommt.

03.03.09 16:38
Frangipani 

Re: Was tragt ihr drunter ... ?

@Cindy: In welchem Brautladen warst du? Ich bin letzten Freitag auch nochmals durch ganz Zürich gerannt auf der Suche nach etwas gescheitem... suche auch eher ein Korsett. Habe aber immer noch nichts gefunden!

04.03.09 11:00
Cindy 

Re: Was tragt ihr drunter ... ?


@ Frangipani

ich han mis korsett im wettinge im bruutlade milojka kauft. sie händ abr ebä nu 2 verschiednigi variante vo korsett. ich wür im bruutlade go luege wo du au na dis chleid häsch, wil es isch am eifachschte, wänns gad mitem chleid aaprobiersch, suscht chaufsches dänn und es gaht nid.. wär ja schad.. ich han im bruutlade au gad na ä meeeeeeega schöni chetti kauft, und etz fähled mr nuna d'pantys, dä rescht hani, bi meeeeega froh!!

am mäntig bini gad na bim coiffeur xi wäg dä probefrisur, und die chunt au mega supr!! im momänt laufts richtig!!

ich würd wüki im bruutlade go luege.. det hätts sichr was, meinsch nid frangipani?


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

04.03.09 11:04
Inessa

nicht registriert

Re: Was tragt ihr drunter ... ?

super, danke, queen!


*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
und erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 bei der kirchlichen Trauung

"Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*

 1 2 3 4 5 6
brutchleiderlädä   doppeltgemoppelt   Weisslich-crèmiger   kirchlichen   selbstverständli   selbstchlebendä   Deutsch-Schweizer   Unterwäsche   Trauung   brutkleidergschäft   Brautmodegeschäft   frangipani   bruutmodegschäft   Hochzyts-Nacht   drunter   Winterkollektion   strumpfband   bruutlade   Chleiderkatalög   Corsage