| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Was tragt ihr drunter ... ?
 1 2 3 4 5 6
04.03.09 11:24
fraztaz 

Re: Was tragt ihr drunter ... ?

hallo zämä

i ha am samschti o gad än passendä trägerlosä bh im brutladä grundä sitzt o perferkt. het i nid denkt

übrigens, wäg em hinä usäluegä. d'verchäuferin hät mir xeit, si machäd sowieso no so höggä im chleid drannä, damit gar nüt cha verrutschä, resp. dr bh nid cha fürächo. mis chleid isch hinä chlei tief gschnittä. u sogar da ischs keis problem. im prinzip chönt i jedä bh drunder alegä hät si xeit. bi dä korsett stell i mir das scho chlei schwieriger vor....

Am 05.09.09 isch es sowiet!

04.03.09 11:35
fraztaz 

Re: Was tragt ihr drunter ... ?

@frangipani

sorry, i bi chlei spät mit antwortä. nei i meinä natürli nid hinä, sondern uf dä siitä. i ha ebä mau so ä corsage xe u diä het uf dä siitä so stäbli dinä gha, damits hinä mit em tüfä usschnitt no sitzt (da isch so en rundä usschnitt xi, wies o bi öppä mau ämä cocktailchleid oder ebä brutchleid xesch).

i hoffä i has nid z'kompliziert erchlärt...

Am 05.09.09 isch es sowiet!

05.03.09 09:28
Frangipani 

Re: Was tragt ihr drunter ... ?

Hi Cindy und alle andern...
Ich hab jetzt auch nochmals einen Termin abgemacht in meinem Brautmodegeschäft, nur zum Unterwäsche probieren... und ein Strumpfband brauche ich ja sowieso auch noch
Ich hoffe sehr, ich werde fündig! ...Ich hatte ja als ich das Brautkleid ausgesucht habe bereits eine Corsage anprobiert, aber so wie ich in Erinnerung habe hatten sie dazumals nur eine oder zwei Corsagen zur Auswahl..?! Naja, ich hoffe, die Auswahl ist jetzt grösser und ich werde endlich fündig!

05.03.09 21:35
Cindy 

Re: Was tragt ihr drunter ... ?


@ frangipani

ich dänke scho das du im bruutlade was findsch, und strumpfband chasch au im beldona odr so chaufe, muäss ja nid umbedingt im bruutlade sii =)

ich wünsche dir viel erfolg!


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

09.03.09 10:34
Frangipani 

Re: Was tragt ihr drunter ... ?

Hallo zäme!
Ihr händ rächt gha, ich han doch au no öppis gfunde für drunter!
..und zwar eigetli grad zweimal... bi zerst im brutkleiderlade gsi, und det händs zwar nöd so e grossi uswahl gha, han aber doch e corsage gfunde wo passt hät! Nachher bini no uf Züri id stadt go poste, und han bim Beldona au grad nomal e schöni Corsage gfunde! Scho no witzig, zerst rännt me dur d Stadt und verzwiiflet fascht will me nüt findet, und plötzlich hät me sogar die Qual der Wahl!

 1 2 3 4 5 6
kirchlichen   strumpfband   selbstverständli   Chleiderkatalög   Hochzyts-Nacht   bruutmodegschäft   Weisslich-crèmiger   brutchleiderlädä   Deutsch-Schweizer   selbstchlebendä   bruutlade   Corsage   doppeltgemoppelt   drunter   brutkleidergschäft   Unterwäsche   Trauung   Winterkollektion   frangipani   Brautmodegeschäft