Re: Weddingdress Box - Aufbewahrung Kleid nach Hochzeit
Die Box ist schon riesig, aber weben wenn das Kleid rein muss wirkt sie irgendwie klein
Meine steht noch auf dem Gästebett und wird wohl noch einbisschen dort stehen. Sie hätte zwar auf dem Kleiderschrank platz aber da muss ich erst hoch krakseln
Habt ihr schon die neuen Boxen auf der englischen Homepage von emptybox gesehen? Die haben jetzt sogar zwei noch grössere Boxen. Eine Hollywood Extrem Weddingdress box Ich glaube, da müssten die meisten erst noch anbauen, damit das Teil irgendwo Platz hat
Ich hoffe ja schwer, dass meine Lieferung diese Woche endlich eintruddelt!
Oh pink panther hast du deine Boxen noch nicht bekommen? Ich glaube die müssen zuerst noch den richtigen Lieferwagen besorgen, dass sie die 9 Boxen ausliefern können!
Nei, leider isch no nüt cho. Angeblich het mini Bstellig aber letscht Wuche no sölle fertig werde. Bechunnt mer da eigentlich irgend es Infomail, wänn d'Lieferig unterwägs isch? Wär no gäbig wänn i ungefähr wüssti wänn das Züg achunt, damit i chan luege, dass das öpper entgäge nimmt.
@sinna: Du muesch bi dem Artikel wo Du wotsch ha uf "kaufen" oder "buy" klicke und de im nöchschte Fänschter chasch dis Design ussueche.
Soooo, gester sind nach acht lange Wuche ändlich mini Boxe iitroffe
Bim uspacke sinds mer viel grösser vorcho, als ich dänkt het. Wänn dänn aber ali mal gfüllt sind, relativiert sich das wieder
Also ich finds mega schön. Han e schiiss Freud
Aber de bescht isch: mittlerwiile hani sogar eini zwenig..... Han ja für jedi Box de Inhalt scho planed. Was i mit mim Bruutstruuss söll mache, hani mer aber nonig überleit gha, will i dänkt han, für de gits eh kei passendi Box. Aber siehe da; schön mit Siidepapier usgleit passt de wunderbar i d'Memento Box. Tja, jetzt hani keini meh übrig für euses Fotoalbum, wo de hoffentlich gli mal fertig wird.... Jänu, mal luege, villicht isch das en guete Grund chli z'mischte und es paar Sache glich no z'entsorge. Nomal e Box meh gaht nämli nöd, die woni jetzt han passed alli zäme uf de Chleiderschrank. Meh isch aber nüm möglich.