| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Weddingdress Box - Aufbewahrung Kleid nach Hochzeit
 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 16
26.09.11 15:28
Palchen 

Re: Weddingdress Box - Aufbewahrung Kleid nach Hochzeit

Die Box ist schon riesig, aber weben wenn das Kleid rein muss wirkt sie irgendwie klein

Meine steht noch auf dem Gästebett und wird wohl noch einbisschen dort stehen. Sie hätte zwar auf dem Kleiderschrank platz aber da muss ich erst hoch krakseln

Lg Palchen

@-->-- Zivil 20.05.2011 --- Freie Trauung 28.05.2011 --<--@

26.09.11 15:43
PinkPanther 

Re: Weddingdress Box - Aufbewahrung Kleid nach Hochzeit

Habt ihr schon die neuen Boxen auf der englischen Homepage von emptybox gesehen? Die haben jetzt sogar zwei noch grössere Boxen. Eine Hollywood Extrem Weddingdress box Ich glaube, da müssten die meisten erst noch anbauen, damit das Teil irgendwo Platz hat

Ich hoffe ja schwer, dass meine Lieferung diese Woche endlich eintruddelt!

LG -PP-

26.09.11 15:51
dia

nicht registriert

Re: Weddingdress Box - Aufbewahrung Kleid nach Hochzeit

Oh pink panther hast du deine Boxen noch nicht bekommen?
Ich glaube die müssen zuerst noch den richtigen Lieferwagen besorgen, dass sie die 9 Boxen ausliefern können!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

26.09.11 15:57
sinna 
Re: Weddingdress Box - Aufbewahrung Kleid nach Hochzeit

irgendwie chumi mit em desgin ned druss... und wenni uf warekorb gang ischer leer.. wär chan mir per pn helfe??

26.09.11 16:11
PinkPanther 

Re: Weddingdress Box - Aufbewahrung Kleid nach Hochzeit

Nei, leider isch no nüt cho. Angeblich het mini Bstellig aber letscht Wuche no sölle fertig werde. Bechunnt mer da eigentlich irgend es Infomail, wänn d'Lieferig unterwägs isch? Wär no gäbig wänn i ungefähr wüssti wänn das Züg achunt, damit i chan luege, dass das öpper entgäge nimmt.

@sinna: Du muesch bi dem Artikel wo Du wotsch ha uf "kaufen" oder "buy" klicke und de im nöchschte Fänschter chasch dis Design ussueche.

LG -PP-

26.09.11 16:19
sinna 
Re: Weddingdress Box - Aufbewahrung Kleid nach Hochzeit

ah oki jetzt gots.. bin ned uf pay gange ohhhhhhhhhh mann und i han scho denkt dasi doch so stroh dumm bin...

danke vielmol

01.10.11 18:05
PinkPanther 

Re: Weddingdress Box - Aufbewahrung Kleid nach Hochzeit

Soooo, gester sind nach acht lange Wuche ändlich mini Boxe iitroffe

Bim uspacke sinds mer viel grösser vorcho, als ich dänkt het. Wänn dänn aber ali mal gfüllt sind, relativiert sich das wieder

Also ich finds mega schön. Han e schiiss Freud

Aber de bescht isch: mittlerwiile hani sogar eini zwenig..... Han ja für jedi Box de Inhalt scho planed. Was i mit mim Bruutstruuss söll mache, hani mer aber nonig überleit gha, will i dänkt han, für de gits eh kei passendi Box. Aber siehe da; schön mit Siidepapier usgleit passt de wunderbar i d'Memento Box. Tja, jetzt hani keini meh übrig für euses Fotoalbum, wo de hoffentlich gli mal fertig wird.... Jänu, mal luege, villicht isch das en guete Grund chli z'mischte und es paar Sache glich no z'entsorge. Nomal e Box meh gaht nämli nöd, die woni jetzt han passed alli zäme uf de Chleiderschrank. Meh isch aber nüm möglich.

Hie no es paar Föteli:








LG -PP-

Datei-Anhänge
Boxen 1.jpg Boxen 1.jpg (3x)

Mime-Type: image/pjpeg, 58 kB

Boxen 2.jpg Boxen 2.jpg (1x)

Mime-Type: image/pjpeg, 49 kB

Boxen 3.jpg Boxen 3.jpg (1x)

Mime-Type: image/pjpeg, 47 kB

02.10.11 09:48
Stella83

nicht registriert

Re: Weddingdress Box - Aufbewahrung Kleid nach Hochzeit

Wow PinkPanther. . dini Boxe sind echt mega schön. Sehr dekorativ. Die muesch ja fascht irgendwo ane tue womers gseht

Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*

02.10.11 11:41
livipivi

nicht registriert

Re: Weddingdress Box - Aufbewahrung Kleid nach Hochzeit

Wow Pink Panther gsehnd hammercool us- heieiei so viel Boxe

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

02.10.11 20:53
Schlumpf79 

Re: Weddingdress Box - Aufbewahrung Kleid nach Hochzeit

Gseh super us!!!!


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 16
Weddingdress   bearbeitet   blueme-streu-chörbli   Zeige-alle-Produkte   bestellen   Vielleicht   kirchlich   Trauzeuginnenkleid   Traumtag   Aufbewahrungsmöglichkeit   Aufbewahrung   bestellt   After-Wedding-Treffen   einfach   Palchen   memories-nostalgia   Trauung   Hochzeit   Versandkosten   aufhängerschnürchen