| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Welcher Schmuck?
 1
18.07.12 08:18
binettach 

Welcher Schmuck?

hallo ladies

ich brauche euren rat. mein kleid ist weiss und trägerlos (siehe bild).
was würdet ihr dazu für schmuck tragen? mir gefallen diese mehrreihigen perlenketten.
würdet ihr, wenn so eine, eine üppige tragen oder eher eine schlichtere? (bilder angehängt).
oder würdet ihr eher nur ein feines kettchen mit anhänger tragen wie die frau auf dem bild?

danke!

Datei-Anhänge
Kleid1.jpg Kleid1.jpg (61x)

Mime-Type: image/jpeg, 68 kB

PHK 405.jpg PHK 405.jpg (41x)

Mime-Type: image/jpeg, 75 kB

canvas.png canvas.png (35x)

Mime-Type: image/png, 263 kB

18.07.12 09:35
Daninici10

nicht registriert

Re: Welcher Schmuck?

hallo binettach

also mir persönlich gefällt zu dem kleid ehr eine schlichte kette mit anhänger. Das Kleid an sich ist ja schon recht verspielt, da genügt etwas schlichteres.

18.07.12 09:49
Lula 

Re: Welcher Schmuck?

Hoi Binettach

I würdi entweder wie uf am Kleidbild nume es Ketteli mit Ahänger oder 1te Perlefoti...

Hesch keis Ketteli wo vo Dim GG hesch brcho?

18.07.12 10:05
binettach 

Re: Welcher Schmuck?

danke für eure meinungen!

@lula: welches meinst du mit 1te perlefoti? das üppigere oder das feinere?

18.07.12 10:27
Lula 

Re: Welcher Schmuck?

zobere, zerschte ebe aso ds übigere... Wobi i ebe so gar nit für Perlene bi (mi seit ja aube, Perlene bedüdte Träne...)

18.07.12 10:58
binettach 

Re: Welcher Schmuck?

ok be drom ned secher gsi, obs d fotos be aune glich azeigt.
stimmt, das hani mer ned überleit. aber s chönte jo ou freudeträne si

18.07.12 11:11
Herbschtli

nicht registriert

Re: Welcher Schmuck?

Schliesse mich Danici10 an, da das Kleid sehr verspielt ist, würde meiner Meinung nach ein schlichtes Ketteli genügen. Weniger ist mehr... übrigens, das Kleid gefällt mir super. Mal was mit Pfiff

18.07.12 11:20
saerli 

Re: Welcher Schmuck?

Huhu

Mälde mi au no... I ha jo es ähnlichs Kleid :))))

I würd au uf sobere tendiere, wells weniger uffallt. sKleid esch ja scho uffallend, und denn bruchts en gwüssi Rueh im Gsamtbild, ned dass de Blick zfest uf sKetteli zieht wills vom Kleid ablenkt. Hesch sKleid scho daheim? Vellecht händs im Wicky ja no div. Schmuck wod vom Stil her dezue chönntsch usprobiere. Denn gsehsch grad sälber, was am beste passt.

I legge gar kei Chetti a dezue, sondern wohl eifach schöni Ohreringli.

Wäge Perle: I träge scho immer Perle. I weiss ned was es för en Bedütig het.. Aber för mech persönlich bedütets sehr viel, wells so viel Perle (liebi Mensche) i mim Läbe get und es erinneret mi au a en ganz bsunderi Perle wo nüm bi eus esch... Usserdem stohts mer besser als Glitzerlizügs

Grüessli

18.07.12 12:38
binettach 

Re: Welcher Schmuck?

danke ladies!

18.07.12 14:17
Lula 

Re: Welcher Schmuck?

@saerli: Das isch ou mau e schöni Asicht! I ha das eifach mau so glehrt, u dr einzig Mönsch wo mir mau het wöue Perlene schänke isch mini Muetter, u spätischtens abe derte isch für mi fertig gsi. Ha vo mim Schatz a Whynachte 09 es wunderschöns Ketteli brcho mit am ne wiise Opal u im 10 es Armbändeli us Silber u gschliffenem Glas (gseht ämu so us)

 1
perlenketten   schlichteres   Perlefoti   binettach   Welcher   persönlich   usprobiere   verspielt   Armbändeli   gschliffenem   spätischtens   Glitzerlizügs   freudeträne   Ohreringli   schlichtere   schlichtes   Ketteli   Schmuck   mehrreihigen   wunderschöns