| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
welches Brautkleid habt ihr gekauft?
 1 .. 10 11 12 13 14 .. 69 .. 123
25.01.10 18:56
seeletaenzli 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

@tinkerberll

besch au ad hochzytsusstellig im schloss wyher z'ettiswil?
hed leider mega wenig sache usgstellt ka...
deför hets gratis cüpli gäh ;)


-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

25.01.10 18:57
Schani81 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

jo ned...... wenn dech för es chleid entsched hesch, denn am beschte nömme i läde go luege ond scho grad gar keini meh alegge! :-) söscht chonsch plötzlech zwiifel öber. bi mer esch es nämlech eso gseh. (ben stolzi bsetzerin vo zwöi hochzietschleider! :-))


verliebt 23.04.2006/verlobt 14.02.2009/verheiratet 10.07.2010

25.01.10 19:03
Carmile 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

hehe, genau das schani chönt mer au no passiere. mini vernunft wür denn zwor sige wägem pris, aber wo i letschtis im brutgschäfts gsi bin wäg schueh und co, hani denkt hmmm,...das hetti no sölle azieh und das probiere. aber noch dem marathon wo i hinter mir han, isch gschider i lohs.

i bin eifach so i solche entscheidige, wägs nur einisch troffe werdet. das bereitet mer echt müäh und ich lieeeb die hochzitskleider. freu mi scho wenn denn mis umfeld mol afangt hürote, denn chani chli mitlebe und mit go ussueche ;-)

25.01.10 19:08
seeletaenzli 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

zwöi hochziitschleider?
man oh man... das chönnt ech mer gar ned leischte...

do döre wör mi mer eidüütig au d'vernonft siige...
ond ech wet gar kes anders =)

es ged jo söscht no gnug sache zom tue ond ussueche ond uswähle, ond ond ond...


-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

29.01.10 22:28
Ocelot80 
Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

Miis Chleid isch vo Eddy K. Isch u tüür gsi 2590. Aber ig ha ä Marathon vo Chleideraprobiere hinger mir gha und mi niä rächt chönne entscheide, bis ig das ha anne gha und dert hei aui mini Begleiterinne (3 ar Zahl) und ig nume no chönne wow säge! Äs isch eifach perfekt!!



Ziviltrauung 30.07.2010, Kirchliche Trauung 07.08.2010
www.ale-und-maenu.heiraten.ch

30.01.10 13:15
Carmile 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

hey ocelot

willkommen im club vode eddy K.ler :-) gfindet mes ufde page unter ADK? welli nummere:-) gwundrigbin. villicht hend mer jo sglich. hehe.

grüessli

30.01.10 20:47
Jeanine 
Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

hei zusammen,

darf ich euch etwas fragen!? wieviel vorher muss ich mich dann endgültig für ein kleid entschieden haben? also wie viele wochen / monate? ich heirate im september und hab noch kein kleid weil ich hab das gefühl, dass ich noch lange zeit habe..!?

zudem will ich schon ein schönes kleid, aber mir gefallen viele dinge, es muss auch nicht so teuer sein etc...!???

ich danke euch herzlich für eure anworten

liebe grüsse

30.01.10 22:32
delphin780 
Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

@Jeanine

In den Brautmodegeschäftern kann es 4 bis 6 Monate dauern, bis ein Kleid von der Bestellung geliefert werden kann. Daher ist es ratsam früh genug sich nach einem Kleid umzusehen.

31.01.10 10:34
sheilyn 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

meistens wartet man sicher um die 4 monate, bis das kleid abholbereit ist. würde eher zu früh, als zu spät gehen, ich habs auch lange rausgeschoben und fand es 6 monate vorher immer zu früh, aber es war genau richtig.

mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

31.01.10 11:13
Ocelot80 
Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

@Carmile

Jo mi fingts uf dr Page vo Eddy K, aber unger Eddy K säuber, as isch grad s 2. Modäu "Dalia"


Ziviltrauung 30.07.2010, Kirchliche Trauung 07.08.2010
www.ale-und-maenu.heiraten.ch

 1 .. 10 11 12 13 14 .. 69 .. 123
gefunden   Zuletzt   Hochzeit   schönes   Traumtag   einfach   gefällt   eigentlich   gefallen   perfekt   wirklich   gekauft   welches   bearbeitet   september   Brautkleid   heiraten   Kleider   Oktober   Tomorrow