| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
welches Brautkleid habt ihr gekauft?
 1 .. 61 .. 119 120 121 122 123
27.05.13 10:47
dandi78 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

mir hürote am 17.08.2013 und e ha mis chleid au scho im letschte november kauft. wonis a gha ha, hani gwüsst: das esch MIS chleid! und eg bereues no ke sekunde, dasi mi für das chleid entschiede ha. nöchscht samschtig chanis go hole. de si d'änderige gmacht. eg be sooo gspannt und freue mi mega!!!

01.06.13 19:32
Nathi1985 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

Mein traumhaftes Traum-Brautkleid von La Sposa

Datei-Anhänge
picture_11001.jpg picture_11001.jpg (310x)

Mime-Type: image/jpeg, 43 kB

02.06.13 11:07
daenu16 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

Mega schön! Kleid und Brautstrauss MEGA!

03.06.13 09:24
saerli 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

Wow Nathi, das sieht toll aus. Das Kleid ist wunderschön, mit vielen speziellen Details und es passt super zu dir. Du hast def. das richtige Kleid gefunden :) Der Strauss ist auch mega schön, tolle Farben, wunderhübsche Braut

17.06.13 17:15
Milia83 
Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

Hoi zäme, bin neu im forum und jetzt gad so richtig am starte mit de hochzitsvorbereitige.
Und schönschte isch natürlich s’chleid! Aaaaaber ich han „leider“ imene heftli jetzt mis traumchleid gseh und suech jetzt genau so öbbis! Heftli isch natürlich vom usland und daher chanis nid würklich da bstelle! Ich suech chli öbbis speziells und nid ganz in wiss. Han euch sföteli vo dem chleid hinzuegfüegt! Also falls öbber vo euch irgendso öbiss idere art schomal imene gschäft gseh hät wäri mega froh um jede tipp! Oder suscht eifach es gschäft wo halt chli spezielli chleider hed, sochli verträumti wo nid nur ganz in wiss sind.

Merci vill mal! Ich bring das chleid halt eifach nümm usem chopf!

Datei-Anhänge
Foto2.JPG Foto2.JPG (227x)

Mime-Type: image/pjpeg, 99 kB

29.06.13 18:15
saerli 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

Hi Milia

Das chönnti es Atelier Aimée Kleid si, lueg mol uf dene erer Website. Schick der no en PN met Bilder.
Settig Kleider findsch ev. im Zoro oder au bi Liluca in ZH. Be de Merys hani nie sowas gseh ond bi andere weiss i ned so gnau was sie im Sortiment händ.

Grüessli ond vell Freud bem vorbereite, es esch sooo en schöni Zit :)))

17.07.13 19:16
MissSophie 
Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

Seit heute ist er mein, der "Schwann" auch unter dem Namen Benicarlo von Pronovias bekannt. Allerdings werde ich die Schnürrung gegen einen Reißverschluss austauschen und die Strassapplikation vom Gürtel direkt unterhalb der Brust aufs Kleid nähen lassen. Mädels ich habe mein Kleid - wie geil ist das denn!

17.07.13 20:00
dandi78 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

wow, misssophie, das ist ein wunderschönes kleid! echt traumhaft! gratuliere

17.07.13 21:47
MissSophie 
Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

Danke liebe Dandi! Ich liebe es und kann es kaum erwarten es im nächsten Sommer zu tragen und darin - sofern GG in Spe die Schrittkombination hinkriegt - den Eröffnungsjive zu tanzen. Trotz aller Schönheit hat das Kleid seine "kleinen" Fehler: Die Rückenansicht, d.h. die Kombination von Schnürrung und Bindegürtel ist von hinten betrachtet einfach nur katastrophal und erinnert mich an die ersten Einpackversuche meines Patenkindes... Da muss definitiv die Schneiderin ran - auch wenn das Kleid bis auf die Länge ansonsten perfekt sitzt.

13.11.13 20:26
Whitesnow 
Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

hoi zämä

ich bin ganz neu da und hoff seeehr das mir öppert chan hälfä ;-)!
bin fieberhaft uf dä suechi nacheme bruutgschäft wo d'disney collection vo alfred angelo hät...ich suech s'chleid style 207 snow white !

wer kännt äs bruutmodegschäft wo die marke füehrt?

viele herzliche dank im voruus für eui antwort!

 1 .. 61 .. 119 120 121 122 123
Zuletzt   wirklich   welches   Oktober   perfekt   gekauft   schönes   eigentlich   gefällt   Tomorrow   gefallen   Hochzeit   heiraten   Traumtag   september   gefunden   Kleider   einfach   bearbeitet   Brautkleid