| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
welches Brautkleid habt ihr gekauft?
 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 70 .. 123
19.02.10 10:22
suesue 
Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

@seeletaenzli

Ich has gliche Kleid! :-) Bi mir hets es nur no in wiss gha, nit creme. Isch aber au guet.
Hesch es du au bim Minder kauft?

Was machsch du mit Assessoirs? Schleier, Bolero, Schmuck?

Und die grossi Frog, ziehsch du e BH dri a?

Gruess

19.02.10 10:35
seeletaenzli 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

Es wunderschöns chleid!!! =)

Accessoires wird i ned vell ha. En fine schaal han I no dezue kauft, för öber d’schultere oder um de hals. Wird den aber sicher no es fiins jäggli oder bolero chaufe. Aber was ganz schlichts.

Schmuck e chetti met ere einzelne perle dra in bruun / bronze. Gfallt mer persönlech besser als wiis. Ond die passende ohrering dezue.

BH muen i eine dri alegge, well ech 75E / 80D han. Söscht fühl mi ned wohl, au wenn senne es Corsette igneit hed. Han en super BH gfonde dezue!

Coool! Hans au bim Minder kauft ond freu mi scho extrem, wenn is den weder go alegge chan, sobalds Ziit wird för d’Aprob.

was hesch du dezue? ond au en BH? hesch mer söscht no Tipps?


-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

19.02.10 13:07
Ellie 
Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

mal was ganz anderes: linea raffaelli, B10 Set 9 *träum*

19.02.10 13:16
Carmile 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

@ellie: linea raffaelli hät eh hammer kleider ufde page. ide lede hani meistens di ganz schlcihte gfunde und nöd die wo mer ufde page so guet gfalle hend. aber wennd de typ bisch für die kleider, denn sinds hammer. a mir häts mi jetzt nöd umghaue.

och, rein vode kleider här sött me doch es paar mol hürote:-) oder am silbrige hochzit nomol es fest mache und sich sones kleid kaufe. do wär raffaelli mit me wiss-farbige kleid perfekt däfür geeignet.

häsch denn du dis scho usgsuecht? wär B10 set 9 öppis ;-)?

19.02.10 13:21
Ellie 
Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

ja, genau das ist meins! halt nicht reinweiss und schlicht, aber genau deswegen genau mein stil!
mir gefallen die "klassischen" Kleider generell und auch an mir nicht besonders. doch linea raffaelli hat einfach traumhafte kleider, ich finde sie fast alle wunderschön! da ich sehr schlank bin und eben eher der schlichte typ, hat es ganz hervorragend gepasst. die hübschen stickereien zum hals hinauf machen zudem schmuck unnötig, was ich genial finde!

19.02.10 13:54
suesue 
Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

@seeletaenzli

Ich ha bi Minder es Boleröli mitkauft, aber es gfallt mir nit eso guet. Ich hol mir glaub sunst neume öpis.
Ich bi mir no am überlege, öp ich nit no e Knopfreihe ufnaihe los am Rugge. Ich find die ebbe so toll! Mol luege, was die bi Minder drzue meine.

Bi BH bin ich mir ebbe überhaupt nit sicher! Ich ha s 85E. Aber wo ich s Kleid aprobiert ha, han ich gfunde es hebt sehr guet. Villicht kauf ich mir sicherheitshalber au no e BH.

D Ketti mach ich mir sälder (hütt zobe). Ich ha wissi und rosaroti Perle und no Rose in Metall. Ich will ebbe dr Bluebestruss denne au in Wiss und Rosa Rose. Denne nimm ich d Farb au grad wider uf in mim Schmuck.

Hesch du di Ketteli au bi Minder bstellt? Ha dört so öpis ähnlichs gseh, wo super usseht!

Gruess

19.02.10 14:09
seeletaenzli 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

@suesue

Tönt vellecht doof, aber ech han mer öberleid ka es normals, schlechts baumwolle jäggli i de rechtige farb dezue z’chaufe… eifach för am obig, wenns chüehl wird. Ergendwie gfallt mer das besser als en bolero?

Chnopfreihe fend ech au ganz toll! Stemmt, han mer au dänkt ka, schad, dass es keni hed… aber söscht fend is so wonderschön ond perfekt, dass i guet druf verzechte chan…

BH han ech im Beldona kauft. Han söscht nie wörklech en BH gfonde wo ohni Träger wörkli top hebt. Dä esch aber wörkli genial. S’Chleid hed vell halt gäh. Aber mer eschs au no wechtig dass es chli e gueti „Form“ ged ;-)

De Schmuck han i fo Rhomberg:
http://www.schmuck.ch/483?var_artikel=53...mp;parent=12844
ond wie gseid no die passende Ohrereng dezue. Schminke mech den au i dene farbe. Mach i söscht au emmer.

De Bruutstruss wird bi mer mit Orchidee si… aber meh weiss i noni. Höt han i grad no super Schueh gseh, wo soooo bequem send. Han zwor scho Schueh, wo mer einges besser gfalled. Aber die send niemols so bequem wie die wo ech höt akah han… vellecht leischt ech mer die no…

Gäll das chleid gsehd super us met chli meh oberwiiti? Mer gfallts mega! Am Model fend is so… naja…

grüessli


-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

19.02.10 14:20
Franziska

nicht registriert

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

Elli..tolle Wahl!!
war grad auf dem Hompage von Linea Raffaelli träum.....
Mir haben und gefallen diese Kleider unheimlich und ich hätte gerne so ein zweifarbiges Kleid angezogen, doch.... meinem Mann gefallen ausgerechnet diese Kleider überhaupt nicht. Als wir mal so den Stil was ihm, mir gefällt angeschaut haben, meinte er im gefalle diese gemischten Kleider nicht. An der Messe zeigte ich ihm einige, da meinte er es sehe aus wie ein Abfallsack unten dran , auch weil der toff so glänzt

Hätte gut ausgesehen, wenn ich mir so ein Kleid gekauft hätte
Na ja, meins wird jetzt noch etwas verändert und das wird ihm gefallen!
Somit sind wir beide zufrieden.
Lg Franziska
26. Juni 2010

Zuletzt bearbeitet am 19.02.2010

19.02.10 14:21
Carmile 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

bolero und co.ich glaub für de obet kaufi mir no sones bolero oder anders jäckli, ganz günstig, was vom H&M und tue denn anderi, spezielleri knöpf himache. es selbe machet mer bi sim azug. mer nähmet eifach sin ganz normale schlichte arbetsazug und tüänd anderi knöpf hi, das gseht gad soviel edler und spezieller us. ufd idee cho sind mer wo mer dazüg im zorro in züri agluegt hend. die hend uffallend schöni knöpf gha. :-)

für drunter:will i mer jetzt die höche hacke schueh vo rainbow kauft han, nimmi kei strümpf me drunter. sus hani zwenig halt und rutsch. au guet, denn hani im juli weniger heiss. somit gits nur en hübsche string, evtl. no es strumpfband und fertig. BH isch bi mir nöd so dringend nötig ;-)

19.02.10 14:39
seeletaenzli 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

@Carmile

Genau das han i au dänk!
Ech chauf mer es normals, schöns baumwollejäggli i de gliche farb wie s’chleid ond tuen schöni chnöpf dra, wo die glich farb wie de schmock hend… ond ech fend das chan dorchus schön usgseh zom chleid. Es döf eifach uf ke fall z’lang si…

Höche hackeschueh chönnt ech ned träge… aber ech ha sooooooo chlini füess (35) dass i allgemein müeh ha gueti schueh z’fende wo ech ned drenne omerötsche…



-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 70 .. 123
eigentlich   heiraten   Zuletzt   perfekt   gefallen   Brautkleid   schönes   gefunden   welches   bearbeitet   wirklich   Oktober   Kleider   september   Tomorrow   Traumtag   Hochzeit   gefällt   einfach   gekauft