| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
welches Brautkleid habt ihr gekauft?
 1 .. 9 .. 15 16 17 18 19 .. 71 .. 123
24.03.10 14:59
Prisi9 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

@rockabella: Faragé?? :-) gseht gut us, wär nüt für mich, aber a Dir schön!
Mini Arbeitskollegin schwärmt au für so Kleider...

Bim Herzusschnitt chani mithalte... :-) so einä hani au...


<3 Unsere Grossen Tage: zivil 10.09.2010 und kirchlich 11.09.2010 <3

25.03.10 13:02
rockabella 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

@ Carmile: jaja die Kabine isch bi chez janine! :-)
Isch wohl witumenand bekannt :-)

Danke eu für dKompliment! Fühlt sich au richtig Prinzessine-mässig a - aber da mir ja ufem Schloss Mercier im Wallis hürated passt das wohl perfekt :-)

@Prisi9: Isch es Faragé Kleid ja.. hans mal imene Heftli gseh und eigentlich nid so toll gfunde. Bin sicher gsi, dases eis vo Justin Alexander wird, aber naja, denn hani das Probiert womer dBerateri no bracht hett und voila! Isch echt e super Beratig gsi! Hett sofort usegspürt wasi mir vorstelle!
Und au weni jetzt dHeftli wider dureluege und anderi Kleider bini absolut überzügt!
Bi dir gahts auno es momentli bis zum gosse Tag hm? Magsch au chum me warte? ;-)




*** 17. September 2010 ***

25.03.10 13:46
peja 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

du glaubst es nicht, aber ich hab das schon mit kolleginnen gemacht. meine devise ist immer: wer solch hohe schuhe trägt, muss damit auf den bus rennen können, sonst schauts einfach doof aus wenn man wie ein storch daherstöckelt.

carmile, da sprichst du mir aus dem herzen.. ich selber hab zu hause zwar keine 9cm-absatz-schuhe. aber es sieht soooo sch.. aus, wenn ich frauen in diesen schuhen sehe, die einfach nicht laufen können. dann denke ich immer, lasst es doch einfach bleiben oder übt zuhause.. sorry!

25.03.10 16:49
Prisi9 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

@rockabella: *uff* JA KLAR CHAN ICHS CHUM ERWARTE!!! endlich öper wos glich gaht. und du bisch au glich früh dra mitem kleid wie ich.
isch imfall au min gedanke gsi, wo ich nachem zweite brutgschäft scho mis traumkleid gfunde han, hani denkt, schad eigentli. weil es isch soooo es schöns gfühl... die wunderschöne kleider probiere und prinzessin sii.
tuesch au immer no kleider aluege? ich imfall au... im internet und i dä heftli, überall wo ich gseh. ha aber bis jetzt au no kei "schöners" gseh wo mir no besser wür gfalle. ha au die richtig entscheidig troffe. und jetzt müend mir halt warte bis zum grosse tag.
wenn chasch du dis kleid go apasse? ich han im juli denn en termin... soooo lang no.

@peja: genau meine devise. wenn ma nid mit sotige schuhe laufe cha, lässt man sie besser im schrank bis man es gelernt hat. es gibt die möglichkeit zu hause selber zu lernen oder man geht in einen kurs (auch das gibts ja heute überall). ich selber habe auch schon ladies kleine kürschen gegeben im laufen in high heels. bin selber über 5 jahre modeschauen gelaufen und weiss ein wenig von was ich spreche. aber vorallem ist es die übung die den meister macht.


<3 Unsere Grossen Tage: zivil 10.09.2010 und kirchlich 11.09.2010 <3

Zuletzt bearbeitet am 25.03.2010

27.03.10 07:06
Snowshot 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

Juhu,heute gehe ich mein Kleid abholen.mal sehen,ob die das richtig geändert haben. War nicht viel zu machen. So,muss jetzt los. Wünsche allen einen schönen Tag

27.03.10 11:13
bettinli 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

han eu mich au mol i mim chleid wöllä zeigä

********** Unser Fest findet am 29.Mai 2010 in der **********
Ostschweiz statt

Datei-Anhänge
Traumkleid+2.jpg Traumkleid+2.jpg (458x)

Mime-Type: image/jpeg, 534 kB

27.03.10 11:25
speedy 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

Mega schön! Mis isch ganz ähnlich. Gäll isch nomol es ganz anders Gfühl, wenn mes denn i de richtige Grössi ahet. mis Chleid isch wonis ha chöne go abhole vil liechter gsi als ichs in Erinnerig gha ha. Ich wünsch dir en wundervolle Tag i dim wundervolle Chleid.

27.03.10 11:30
tinkerbell

nicht registriert

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?


hei bettinli, super schöns chleid! was esches förne marke?

gruess tink

***3. Juli 2010***

27.03.10 11:36
Carmile 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

hey bettinli

wow, gseht echt super us. und finde de abschluss obe sehr schön und fin. isch es ketteli vom pronuptia? das mit de 10 silkfädä und perle? wenn, denn hetti di glich :-))) au dhandschueh passet guet zu dir, a mir hend mers nöd gfalle. aber finds super. hehe, vor 10 johr häsch au no anderst usgseh ;-)))

27.03.10 12:24
Schani81 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

wow bettinli, es super schöns chleid. stohd der sehr guet!

gruess schani

verliebt 23.04.2006/verlobt 14.02.2009/verheiratet 10.07.2010

 1 .. 9 .. 15 16 17 18 19 .. 71 .. 123
einfach   bearbeitet   Hochzeit   wirklich   Brautkleid   september   Traumtag   perfekt   Oktober   heiraten   Kleider   gefunden   gefallen   schönes   eigentlich   Tomorrow   Zuletzt   gekauft   welches   gefällt