| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
welches Brautkleid habt ihr gekauft?
 1 .. 11 .. 19 20 21 22 23 .. 73 .. 123
06.04.10 14:43
Kati7 
Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

Freue mich mega für Dich. Wenn man so gute News liest wird man wirklich selber schon ganz "chribelig". Mein Kleid kommt erst im Mai, aber ich gehe diesen Donnerstag bereits zu meiner Coiffeuse und sie meinte nur nimm einmal den Haarschmuck mit damit sie sich auch Gedanken machen kann. Und an den ersten Hochstecktermin soll ich den Schleier mitnehmen.

06.04.10 14:53
speedy 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

Wow, Kati, wie viel mal gehst du denn zum Coiffeur? Sorry, gehört eigentlich nicht in einen Kleider-Thread, aber nimmt mich gerade sehr wunder...

Ach Bräutlis, ich finde es so süss, eure Kommentare von "noch zwei Monate" oder "im Mai" etc. zu lesen. Ihr seid kribbelig? Nächste Woche (!!!!!) wird geheiratet!!!

06.04.10 15:09
Carmile 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

hey zeme

danke für euchi nochrichte. bin grad au total hibbelig worde, mer hends gseit i söll im juni wieder cho :-)) und jetzt isch april. heineh möchti es kleid nöd, han keis auto wo i chan neh und das werd mer zu müähsam. i chans mer recht guet vorstelle wie alles zempasst, dschueh hend di gliche strukture wies kleid, sketteli hani scho däzue agleit und de schleier au. isch perfekt :-))) einzig wäg dä frisur weissi ebe nonig ob eher offe oder uegsteckt.

es isch ebe so, dass i zwo frisure mach.

zivilstandesamt: dhoor gewellt, eher offe, passend zu mim rassige standesamtlich kleid :-))), coiffeur in sg, einisch prob, einisch dfrisur.

kirchliches hochzit: dhoor wohrschinlich eher uegsteckt, passend zum brävere kleid :-)
coiffeur in bad ragaz, einisch prob, einisch frisur am tag selber plus sglich fürs make-up.

da mer sus offnigi hoor besser stönd, bin mer ebe unschlüssig. obwohl i fürs kirchliche eher zu uegsteckt tendier, sus gsehnd die noch es paar stund nümm schön us. und i chan ebe nöd mol schnell uf bad ragaz go probefrisur mache und wieder uf sg go abstecke loh, bruch für das sauto und das hani nur am sa., denn gits aber kei aprobtermin :-) kompliziert.

ach, wird scho irgendwie go.. :-) hey, und min schatz hät jetzt gad sin spontane brutladetermin hinter sich, bin gspannt. grad zur gliche zit becho wie sie mer aglüte hend :-) zuefäll gits.

06.04.10 15:27
Kati7 
Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

@Speedy: Ist einwenig kompliziert. Ich wohne in Bern, arbeite in Zürich und gehe in Schlieren (ZH) zum Coiffeur. Da ich meine Mash nachmachen muss gehe ich jetzt und dann der erste Termin und dann wieder Mash:-) Möchte ja nicht Stunden über Stunden dort sitzen:-) Am HZ kommt sie natürlich zu mir nach Hause, da sie auch eingeladen ist.

06.04.10 15:47
bettinli 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

ich han mis chleid jo nöd müässä bschtellä. isch grad di richtig grössi gsi.
dä fritig gang i go abschteckä. bin gschpannt den alles zämä aluägä.
han hüt grad 4 verschiedeni strumpfhosä kauft und duä mol luägä welli passt, schön usgseht und bequem isch.

frisur und make-up folgt den erscht im mai.

********** Unser Fest findet am 29.Mai 2010 in der **********
Ostschweiz statt

12.04.10 12:35
seeletaenzli 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

hallo zäme

ben höt zom minder, om mis bruutchleid omezstecke loh...
wow... han gar nöm gwösst wie schön dass es esch... ond d'schueh wo ech kauft ha passed perfekt dezue! han meeeeeeeeeeeeeeeegggaaa freud... ond chan de nöchscht termin am 8. mai chum erwarte...


-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

12.04.10 12:48
haexli75 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

Jo cha mi grad i dini stimmig ineversetze. es isch mer glich gange. ig ha die wuche dr 2. termin bim minder. freue mi au scho wieder wahnsinnig. bim erste termin ha ig äbe s'ersch mol würkli alles gha, schueh, schmuck, stola, etc. und das isch de scho no mol ganz speziell gsi. vorhär ha ig gäng nume so teilidrück gha, aber denn ha ig de würkli mol alles zäme a gha. bi grad sälber baff gsi.

liebe gruess
haexli75

** verliebt 7.7.1992 * verlobt 16.6.2007 * verheiratet 7.5.2010 **


12.04.10 12:49
peja 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

so lässig!! freut mi für di.. gäll isch immer wieder schön, wänn mer im chleid staht..

i hans jetzt bi dä eltere diheime.. und i wird sicher nomal driischlüüfe zum dä schmuck u dfrisur richtig chöne azpasse, bzw. zum gseh obs würkli guet usgseht u zämepasst.. u dä werdet bestimmt no äs paar trändli kullere, im lade han i nid müesse aber isch au nid soo persönlich gsi.. super guet gsi, aber halt eifach no mit andere lüüt, dä chan i mi amigs zrugghalte..

12.04.10 12:53
seeletaenzli 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

jo es esch eifach es tolls gfühl...!!!
ond es esch grad nomol ganz anderscht gseh als s'erschte mol, grad wäg de paar kilos wo no purzlet send... werkt nomol einiges schöner...
ond do ech dör s'solarium scho e gwössi brüüni ha ond d'hoor dämol offe ka ha... hets nomol anderscht gwerkt...

apropos tränli... wo echs mim zuekönftige verzellt ha, wie schön dass es esch, send mer tränli cho... ond ach wonder... ehm au!!!

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

12.04.10 12:54
happyday 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

@seeletaenzli: hei so schön - das isch doch en ganz en bsundere momänt!!!

du ich schriib der denn noh die wuche. aber isch grad chlih vill los. d`date wo du mer vorschgschlage hesch gönd nid. aber mer findet sicher öppis.

du ghörsch vo mer, versproche!

 1 .. 11 .. 19 20 21 22 23 .. 73 .. 123
Hochzeit   gefällt   bearbeitet   Tomorrow   september   eigentlich   Kleider   Traumtag   Oktober   wirklich   Zuletzt   Brautkleid   gekauft   perfekt   heiraten   gefallen   gefunden   welches   einfach   schönes