| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
welches Brautkleid habt ihr gekauft?
 1 .. 13 .. 24 25 26 27 28 .. 76 .. 123
04.06.10 13:01
Soefeli82

nicht registriert

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

Ich habe es da wie sheilyn. Ich werde auch nur Strümpfe tragen damit es zwischen den Oberschenkeln nicht ribst und zu brennen beginnt. Auf diesen Schmerz kann ich sehr gut verzichten

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

04.06.10 13:06
nimbini 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

hey soefeli82, da gibts aber auch strümpfe, die wie radlerhosen sind, das heisst, nur bis zum knie, hab mir gerade solche im jelmoli-shop bestellt.... mag es auch nicht, wenn es ripst zwischen den beinen und die sind wirklich ganz dünn und nur bis über die knie, finde ich eine super erfindung für den sommer, auch für unter kurze sommerröcke.....

04.06.10 20:22
vivala010

nicht registriert

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

Hab mal ne frage ich moechte halterlose strümpfe tragen (strabsen) nun frag uch mich ob es doch zu reibungen kommen kann will nicht den wolf bekommen

10.06.10 20:46
Gloeggli 
Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?


Hoi zäme

Juppiii han höt mis Chleid abgholt, d Änderige send perfekt! Ben mega glöcklich. Möchts am liebschte all 5. Minute go aluege...
Ond d Ring hani au no abgholt! Händ vom Juwelier sogar no en Schämpis ond 2 Sektgläser becho ganz härzig ipackt .
Ond denn beni no bi minere Fröndin i de Gärtnerei gsie ond han alli Details för d Blueme besproche. Jetzt hämmer denn öbbe alles binenand!!

Grüässli Glöggli
...eusi zivile Hochzyt esch am 18. Juni ond di freii Trauuig am 03. Juli....

20.06.10 22:14
Gloeggli 
Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

Hoi zäme

Han höt s Chleid nomol agleit ond de passendi Schmock dezue usgsuecht. Han mehreri Sache bi Rhomberg bstellt. Han mech för Ohrering ond emene passende Armchetteli entschede. Ben mega glöcklich, passt perfekt. Chans chum me erwarte bes ich mis Chleid i 2i Woche chan alegge
Die onder euch wo es Armchetteli ahänd, a welere Hand legged ehr das a?

Grüässli Glöggli

....eusi zivile Hochzyt esch am 18. Juni ond di freii Trauuig am 03. Juli....

20.06.10 22:19
Franziska

nicht registriert

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

ich ziehe es an der rechten Hand an.
Links hätte ich normal die Uhr, ziehe ich aber am Fest nicht an.
Lg Franziska
26. Juni 2010

20.06.10 22:30
Gloeggli 
Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

@Franziska; vielen Dank.
Denke auch rechts. Links ist ja der Ring, und das hat zusammen
nicht so perfekt ausgesehen. Links der Ring und rechts das Armband passt besser.

Grüässli Glöggli

...eusi zivile Hochzyt esch am 18. Juni ond di freii Trauuig am 03. Juli....

21.06.10 08:13
Soefeli82

nicht registriert

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

Ich werde das Armband rechts tragen. Nicht nur, weil ich die Uhr immer rechts trage, sondern auch, weil unser wunderschöner Ehering links kommt und der sonnst mein Armband in den Schatten stellt

LG Soefeli

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

17.09.10 18:21
Rosalia 
Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

Het irgendöper vo eu sChleid vo Justin Alexander Nr. 8473 kauft und es Bild vo sich davo gmacht? Uf dr Homepage gsehts ebe nüm eso toll uuus und ich has scho kauft und jetzt bin ich unsicher worde. Ich han im Lade scho gfröget, ob ich nöd namal anderi Kleider chönt aprobiere und das wieder zruggeh. Leider nöd möglich... Jetzt bini eifach recht truurig. Ich bin ebe au chli unter Druck gsetzt worde, will mer mir gseit het, sie chönds nöd für 2 Täg reserviere. Und dänn hanis kauft.... Falls öper s gliiche Kleid kauft het, wür ich gern paar Bildli aluege, damit ich mich wieder chan beruhige... hoffentlich.... danke

17.09.10 18:40
Carmile 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

hey rosalia

ui, das wird wohl no schwer öppert zfinde wo genau das hät. zudem gsehts a jedem ganz anders us. nöd dass es der denn a der no weniger gfallt. i dem lade es anders kaufe gieng demfall nöd, hmm? wills scho dbstellig ufgeh hend? einzig möglichkeit, es zwots kaufe und das erste verkaufe (kriegsch aber viel viel weniger däfür). die variante hend es paar wenigi vo üs au gmacht. i hans mer sogar ua mol überleit, aber bin froh hani jetzt mis gno. weisch, die phase vom nöd sicher si, das isc htoootal normal :-) glaubs mer. bi mir häts au gheisse, wenni gad alles zeme kauf, kriegi en rabatt. yep und das hani gmacht. noch ere stund hani es kleid gha (noch 40 andere probiere :-))) a versch. täg). a dem tag bini allei in lade, also ohni trauzügin oder so. und däno hani denkt, mein gott, isch das srichtig gsi? zschnell entschide?

uf all fäll, i find das justing alexander kleid hät en tolle schnitt, schön langi schleppe wo super fallt und es sehr schöns oberteil mit de ganze verzierig. i han jetzt lieber tüll wie soviel taft, daber das isch gschmacksach. drum, i würd nomol ide lade go, nomol das ding alegge und fötele (glaub mer, wersch nöd di erst kompliziert brut si). damits dähei chasch aluege. denn i anderi lädä und nomol es paar alegge und denn wirsch gseh wied druff reagiersch.

glaubs mer, i bin profi i sache i weiss voll nöd was für es kleid i wött :-)))) das chönd der anderi do bestätige. hihi.

grüessli und kopf hoch.

 1 .. 13 .. 24 25 26 27 28 .. 76 .. 123
einfach   wirklich   bearbeitet   Traumtag   Brautkleid   gefällt   Hochzeit   gekauft   gefallen   perfekt   Kleider   Oktober   schönes   gefunden   Zuletzt   september   welches   heiraten   Tomorrow   eigentlich