| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
welches Brautkleid habt ihr gekauft?
 1 2 3 4 5 .. 64 .. 123
22.01.10 14:54
Dee 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

i welä Lade gahsch du Gloeggli?

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010

22.01.10 15:06
Carmile 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

hey dee

mach dr nonig zviel gedanke drum und was dr gfallt und was nöd, i han gmeint i chönn ischätze was mer stoht und was nöd und i bi recht falsch glege :-) han mi zerst i de lädä immer uf spitzekleider gstürzt und han denn möse feststelle, dass es nöd schlecht usgseht, ich aber viel zu ernst wirk i dene. jo und so han mi dur ganzi stilpalette dureprobiert.

am beste gosch ohni gross vorstellige, es wird eifacher, glaubs mer ;-) wünsch dr ganz viel spass däbi. i finds imemr no schad, dass min brutkleidkauf scho verbi isch.

aber i glaub i gang morn nomol verbi und tusch mini schueh i wo i han ufd site tue loh. die sind zwor superbequem, aber gfallet mer eigentlich nöd würkli. han ade hz immer anderi agleugt und find je länger je me, dass i anderi wott. mol luege ob i fündig wird

jojo, das ganze isch es schwierigs thema. jetzt hani zwor e wunderschöni perleketti mit solche glasdinger däzwüschet und passends armband, aber i find, dass mer eigentlich perleohrering nöd würkli chämet. jetzt mues mer was ifalle loh


22.01.10 15:08
Gloeggli 
Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

Hoi Dee

Esch glaub au guät, dass ned alli Brüütli dä gliech Gschmack händ, soscht wördä alli met em glieche Chleid omelaufe. Ich ben jetzt ned total of diä Marke verstieft, möcht aber secher mol 1,2 probiere.

Da mer grad direkt a dä Dütschä Gränze Wohne gang ich nach Dütschland. Han det i dem Lade scho mis Trauzüginnechleid för d Hochzyt vo minere zuäkönftige Schwögerin kauft gha.

Ond wo gosch du häre?
Grüässli Glöggli

22.01.10 15:12
Dee 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

ja das mit em verstiife han ich mir scho z herzä gno... ich weiss eifach, dass mir die chleider super gfalled, aber ob sie mir stönd?! kei ahnig! :o) lahn mi überrasche!

ich han jetzt mal zwei Termine gmacht, eine im Merys (ich han die Gschichte gläse wo gester da publiziert sind, aber au scho sehr viel guets ghört) und eine no im Liluca, de hät ebä unteranderem die Marke wo mir ebä so guet gfallt und sust au no en hufe anderi!

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010

22.01.10 16:15
peja 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

hi dee
dä wünsch i der viel spass u gnüss äs.. mer fühlt sich wie ä prinzässin.. :-)
i han au mini vorstellig gah vom stil vom chleid.. aber isch mer nid gstande u dä han i all stil chli probiert u plötzlich händ mer dänkt, das isch äs! isch würkli ganz än spezielle moment! have fun..

22.01.10 16:31
Ellie 
Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

ja, viel spass dee, es ist echt cool sein brautkleid auszuwählen - macht spass und ist ein ganz besonderer moment!! geniess es!

22.01.10 16:33
Dee 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

ja geniessen werde ich das auf alle Fälle! Nehme meine Trauzeugin, eine Brautjungfer und noch eine gute Kollegin mit! Juppii

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010

22.01.10 18:52
tinkerbell

nicht registriert

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

hallo zäme

ech be etzt grad bem mindermode in huttwil gseh ond ha mis chleid bstöut. ech ha mech för es modell vo la sposa entschede. e troum vomene chleid... ond dberotig ond de service bem mindermode esch top - werklech empfählenswärt.

gruess tink

Zuletzt bearbeitet am 04.03.2010

22.01.10 19:13
Carmile 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

hey tinkerbell. schöns kleid, bins gad go aluege und han mi dur la sposa klickt.!!


22.01.10 19:17
tinkerbell

nicht registriert

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?


hallo carmile

danke, la sposa hett en huufe schöni chleider ;-)

öbrigens, dini torte ofem bild fendi hammer! ech wett äbe ou gärn sone torte im amerikanische stil... fende öberhoupt die amerikanische hochzige genial... be im 2008 ond 2009 je 4 woche ide usa gseh go reise - einisch weschtküschte einisch oschtküschte... esch super gseh... ech gone no vöu of ami-homepages chli go luege, die hend eifach hammer idee...

gruess tink

 1 2 3 4 5 .. 64 .. 123
welches   Kleider   Tomorrow   gekauft   september   gefällt   gefallen   perfekt   gefunden   Hochzeit   Brautkleid   eigentlich   wirklich   Zuletzt   bearbeitet   schönes   heiraten   Traumtag   einfach   Oktober