welches Brautkleid habt ihr gekauft? |
|
1 .. 4 5 6 7 8 .. 66 .. 123
|
|
|
23.01.10 16:24
tinkerbellnicht registriert
|
Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?
Na da bin ich ja mit meinem kleid nicht viel günstiger ;-) hat rund 2300 franken gekostet. es wird jetzt bestellt und wird ca. im mai eintreffen. dann kann ich dann vorbeigehen zum abstecken und so. eine schnürung hätte mir auch gefallen. aber mein kleid hat innen wie ein kleines corsett und sitzt deshalb perfekt. darum kann ich es verschmerzen ;-)
***3. Juli 2010***
|
|
|
|
|
23.01.10 17:12
|
aso das met de schmätterling werd secher ned schwär. be höt nomitag i 2 bastelläde gseh ond die hend scho sehr vöu schmätterling sache. ha mou us moosgummi schmätterling lo usstanze woni denn wett as namenskärtli ond tischchärtli näh. wend äbe denn ou e gwössnigi mängi nehmsch gehts nochli %... ha mou usgrächnet dasi ca. 60 franke wörd zahle för öppe 120 usgstanzti schmätterling.
das met em usschnett esch sone sach. eigentlech hett mer das ou nie so gfalle, aber wonis denn agha ha hani müesse säge dases be (metere oberwiiti vo 75E) super usgseht ond es hammer decollete geht. häts aso ou nie dänkt das ech denn einisch sones chleid wörd usläse...
***3. Juli 2010***
|
|
|
|
23.01.10 17:33
|
aso ech ha mol es neckholder agha, ha usgseh wieneh schwenger ;-) trägerfrei esch mer eifach am beschte cho. ha nämlech werklech alli arte probiert.
aso ech ha mou es paar kouft gha, weiss aber ned öb ech si werklech alegge. send zwar schön ond so, aber ergendwie wetti anderi. esch smodell liselotte vo nina fiarucci... ech ha of de homepage vom brautschuhlade en schueh gseh, modell libby.. dä wörd mer gfalle, wett ne aber mou go probiere.
***3. Juli 2010***
|
|
|
|
23.01.10 17:49
|
es esch eso. ech be mol bem wicky bruutmode gseh ond ha dete bereits es chleid kouft... aber eher ungewollt, be zemli öberschnörret worde... do hani ou grad dschueh dezue kouft. nor noch langer öberleggig hani mi dezue entschlosse, dasi eigentlech es anders chleid wett... dorom hani etzt bem minder eis kouft. zom wicky goni gloub nie meh, im verglech zu de anderne gschäfter esches wie himmel ond hölle... wobi de wicky ned de himmel esch ;-) jäno, zom glöck esches ned es tüürs chleid gseh... ech has etzt eifach onder "büüle im outo" abhögglet...
***3. Juli 2010***
|
|
|
|
|
1 .. 4 5 6 7 8 .. 66 .. 123
|