| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
welches Brautkleid habt ihr gekauft?
 1 .. 4 5 6 7 8 .. 66 .. 123
23.01.10 15:51
schusseli 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

Tinkerbell: Danke vielmal. Diese Herzform beim Ausschnitt gefällt mir super! Es macht ein super schönes Decoltée! Ich habe das Kleid bei Chez Janine gekauft und es hat CHF 2'450.- gekostet. Es sollte im März dort sein, damit ich es in meiner Grösse nochmals probieren kann. Freu mich so nochmals in das Kleid zu schlüpfen vor der Hochzeit

Speedy: Schon? Wir haben eben einen guten Geschmack Ich wollte eben unbedingt ein Geschnürtes hinten, finde das gibt noch ein bisschen einen sexy touch


Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr

23.01.10 16:24
tinkerbell

nicht registriert

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?


Na da bin ich ja mit meinem kleid nicht viel günstiger ;-) hat rund 2300 franken gekostet. es wird jetzt bestellt und wird ca. im mai eintreffen. dann kann ich dann vorbeigehen zum abstecken und so. eine schnürung hätte mir auch gefallen. aber mein kleid hat innen wie ein kleines corsett und sitzt deshalb perfekt. darum kann ich es verschmerzen ;-)


***3. Juli 2010***

23.01.10 16:54
schusseli 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

Das ist auch gut mit einem Corsett. Das macht auch eine sehr schöne Silhouette.



Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr

23.01.10 17:02
sheilyn 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

@seeletänzli
sorry fürs driihmesche gäll :p ehr send so schön am 2er quasle gsi ;)...

traumhoor. jein. i han ebe au sehr fiini hoor, allerdengs zom glöck ebe VELL fini hoor ;) ond das esch wederom besser... aber chli dekeri hoor wäred ebe au ned leid! :/
i weiss nor noni wasi sell amche för en halb offni friise, wel i han extrem gradi hoor ond locke hebet bi mer allerhöchstens 30 minute! ^^ bi so lange hoor muessi denn aber au luege, das es mer ned es knöpf get, de ganzi tag döre, werd also nochli en knaknoss!

jooo i han ebe au mole violetti extensions denne gha ond han sie HAMMER gfonde! :)
wobih mini längi gets wohl garnömme
ond zodem äne hani si schlächt vertreiht. t chopfhuut heds ned möge verliide bi mer. aber wennisi nor so 1 woche denne han.... de wärs evt was :)

i wörd secher mole uf de früehlig warte! denn foht das schmätterling zügs weder ah. ;) denn gets denn plötzli meh als gnue! :)

@schusseli
mega schöns chleid! de usschnett esch zwar ned so mis deng, aber s chleid esch de hammer!

mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

23.01.10 17:12
tinkerbell

nicht registriert

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?


aso das met de schmätterling werd secher ned schwär. be höt nomitag i 2 bastelläde gseh ond die hend scho sehr vöu schmätterling sache. ha mou us moosgummi schmätterling lo usstanze woni denn wett as namenskärtli ond tischchärtli näh. wend äbe denn ou e gwössnigi mängi nehmsch gehts nochli %... ha mou usgrächnet dasi ca. 60 franke wörd zahle för öppe 120 usgstanzti schmätterling.

das met em usschnett esch sone sach. eigentlech hett mer das ou nie so gfalle, aber wonis denn agha ha hani müesse säge dases be (metere oberwiiti vo 75E) super usgseht ond es hammer decollete geht. häts aso ou nie dänkt das ech denn einisch sones chleid wörd usläse...

***3. Juli 2010***

23.01.10 17:26
sheilyn 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

han au die oberwiiti, aber mer heds eifach nei so gfalle...
aber es gseht secher hammer us ah der! ;) fends es super schöns chleid, i has ergendwie eifach chli uf neckholder abgseh :) meteme söscht schöne usschnett... soöpis zwöschet härz ond V usschnett :).
i han emmer chli gsfühl gha, ebe i han au scho so vell buse ond han emmer dänkt es möch no vell meh buse, aber s esch ebe je noch chleid scho NED so. sondern ebe grad andershct ome.

hey lady's hender scho üchi schueh dezue? vo wo hender sie? alli öppe vom brautschuhladen in bärn? ^^

mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

23.01.10 17:33
tinkerbell

nicht registriert

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?


aso ech ha mol es neckholder agha, ha usgseh wieneh schwenger ;-) trägerfrei esch mer eifach am beschte cho. ha nämlech werklech alli arte probiert.

aso ech ha mou es paar kouft gha, weiss aber ned öb ech si werklech alegge. send zwar schön ond so, aber ergendwie wetti anderi. esch smodell liselotte vo nina fiarucci... ech ha of de homepage vom brautschuhlade en schueh gseh, modell libby.. dä wörd mer gfalle, wett ne aber mou go probiere.

***3. Juli 2010***

23.01.10 17:40
sheilyn 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

en schwenger? hihi okeey.... ^^ jo i han glaub au alli arte ahgha wo's gäh hed :)

hesch die denn kauft, wo s chleid noni gha hesch? oder wiso plötzli dä wächsel?

muess mini de no go chaufe...
hmm t siite vom brautschuhladen goht grad ned.. :(


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

Zuletzt bearbeitet am 23.01.2010

23.01.10 17:49
tinkerbell

nicht registriert

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?


es esch eso. ech be mol bem wicky bruutmode gseh ond ha dete bereits es chleid kouft... aber eher ungewollt, be zemli öberschnörret worde... do hani ou grad dschueh dezue kouft. nor noch langer öberleggig hani mi dezue entschlosse, dasi eigentlech es anders chleid wett... dorom hani etzt bem minder eis kouft. zom wicky goni gloub nie meh, im verglech zu de anderne gschäfter esches wie himmel ond hölle... wobi de wicky ned de himmel esch ;-) jäno, zom glöck esches ned es tüürs chleid gseh... ech has etzt eifach onder "büüle im outo" abhögglet...





***3. Juli 2010***

23.01.10 18:34
sheilyn 

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

uuh scheisse, mega seich.

velli hend gseid i sell doch zom wicky goh, dä esch super ond ned mole soo wit wäg vo mer...
aber i han nie welle, weiss au ned worom.

de beni ebe au 1 stond zom minder gfahre ond no zomene chliine lade ufem hübeli. (beidi nor 30 minute usenand)

minder hani no ok gfonde, aber vo desem beni überzügt gsi ^^. ok de pris heds AU usgmacht, aber secher ned nor wäge dem.

aber esch jo huere blöd metem wicky.

Zitat:
zom wicky goni gloub nie meh

also dänke wersch nömm so mängisch hürote..? ;)
hesch deses chleid scho chönne verchaufe? oder was machsch jetzt demet?
was hed din gg dezue gmeint ond dini lüt wo met send cho ussueche?


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)


Zuletzt bearbeitet am 23.01.2010

 1 .. 4 5 6 7 8 .. 66 .. 123
Oktober   wirklich   welches   perfekt   gefällt   gefallen   einfach   schönes   gekauft   bearbeitet   heiraten   Hochzeit   Tomorrow   eigentlich   september   Zuletzt   Traumtag   gefunden   Kleider   Brautkleid