Welches Brautmodegeschäft könnt ihr empfehlen?? Raum Bern / Berner Oberland |
|
1 2 3 4 5 .. 7
|
24.10.10 12:52
bahima66
|
Re: Welches Brautmodegeschäft könnt ihr empfehlen?? Raum Bern / Berner Oberland
Hallo, naja ich war gester in Thun im Brautparadice, die sind super Nett und haben ganz tolle Preise, und super schöne Brautkleider :-)
|
|
|
|
|
01.11.10 22:34
Loved
|
ich habe auf der homepage von budget-brautmode gelesen, dass sie sich eine Stunde Zeit nehmen. was ist denn, wenn ich nach einer Stunde gerne noch länger schauen möchte weil ich noch nichts gefunden habe?
ich bin mir auch am überlegen ob ich dort hin will oder nicht.
Wenn ich dort im outlet ein kleid kaufe, muss ich das noch zu jemandem bringen der es mir anpasst, oder machen sie das dort auch? Wenn ja, wie teuer ist das etwa? Weiss das jemand?
LG Loved
|
|
|
|
02.11.10 16:30
Loved
|
oke. danke. ich werde gleich mal anrufen und vereinbare gleich einen termin. klingt gut von dir. danke!
|
|
|
|
02.11.10 16:48
bahima66
|
hoi zäme, auch ich hatte 1,5 std. wobei es momentan auch sehr viele einzelstücke giebt die sie günstiger verkaufen, z.b im Hostettler, Riggisberg :-) änmdern ist dort Pauschal 250 sfr.
lg bahima
|
|
|
|
|
02.11.10 22:58
Loved
|
sie hei mer gseit dass es druf a chunnt, ob i es chleid nach mass wet oder es outletchleid. wöu das si 2 verschideni boutique. bi de chleider uf mass, isch d beratigszyyt länger. irgendwo isch o, dass eifach 30 chleider chas probiere. (weiss aber leider nüm sicher bi welere) Aber bi mir het sech s ganze grad mau ufgschobe, wöu sie hei nid denn offe wo i dänkt ha zum ga luege. Und da sie eigentlech nur unger der wuche offe hei, muessi zert no mit mire Belgeitperson abspräche wenn sie zyyt hätti. sie si aber zimli usbuechet. aber am samstig gani jtz mau sicher uf thun is brautparadies.
I ha no gseh, dass es z Jegenstorf e lade git, wo chleider, mit wenige usnahme, nid über 1000 franke verchouft. weiss evt öpper me über das? Sie schribe uf der homepage, dass bis im dezämber der lade nur uf aafrag offe sig, u me chöig alüte. ha ig denn o gmacht, aber nur combox drin gsi. ha ne jtz mau es mail gschribe. bi mau gspannt was und ob sie antworte.
LG Loved
|
|
|
|
1 2 3 4 5 .. 7
|