| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Welches Brautmodegeschäft könnt ihr empfehlen?? Raum Bern / Berner Oberland
 1 2 3 4 5 .. 7
24.10.10 12:52
bahima66 

Re: Welches Brautmodegeschäft könnt ihr empfehlen?? Raum Bern / Berner Oberland

Hallo, naja ich war gester in Thun im Brautparadice, die sind super Nett und haben ganz tolle Preise, und super schöne Brautkleider :-)

24.10.10 12:57
chloro 

Re: Welches Brautmodegeschäft könnt ihr empfehlen?? Raum Bern / Berner Oberland

Ich kann dir Hostettler in Riggisberg empfehlen. Da kannst du das Kleid kurz vor der Hochzeit erst abholen und sie machen dir dann gleich die letztenÄnderungen. Momentan haben sie Ausverkauf der 2010er Kollektion und auch sonst ein paar günstigere Kleider. Ich habe für meines(aber halt ohne Accesoires und Corsage) 1450.- Fr bezahlt. Und das war nicht runtergesetzt.
Kannst das Geschäft auch googeln, die haben eine HP. Super Beratung und tolle ERgebnisse nach dem anpassen und schneidern

01.11.10 22:34
Loved 

Re: Welches Brautmodegeschäft könnt ihr empfehlen?? Raum Bern / Berner Oberland

ich habe auf der homepage von budget-brautmode gelesen, dass sie sich eine Stunde Zeit nehmen. was ist denn, wenn ich nach einer Stunde gerne noch länger schauen möchte weil ich noch nichts gefunden habe?

ich bin mir auch am überlegen ob ich dort hin will oder nicht.

Wenn ich dort im outlet ein kleid kaufe, muss ich das noch zu jemandem bringen der es mir anpasst, oder machen sie das dort auch? Wenn ja, wie teuer ist das etwa? Weiss das jemand?

LG Loved

02.11.10 08:59
sheilyn 

Re: Welches Brautmodegeschäft könnt ihr empfehlen?? Raum Bern / Berner Oberland

Also mir haben sie gesagt sie planen 2 stunden ein und wir hatten 2,5 stunden! Und wurden nicht gestresst ;)
Änderungen sind inbegriffen, das macht ihre bekannte schneiderin. Also neckholder kürzen und länge war bei mir dabei. Ok ich habe es aber auch neu gekauft... Musst mal fragen per mail?
.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

02.11.10 16:30
Loved 

Re: Welches Brautmodegeschäft könnt ihr empfehlen?? Raum Bern / Berner Oberland

oke. danke. ich werde gleich mal anrufen und vereinbare gleich einen termin. klingt gut von dir. danke!

02.11.10 16:43
sheilyn 

Re: Welches Brautmodegeschäft könnt ihr empfehlen?? Raum Bern / Berner Oberland

haben sie dir schon mehr auskunft gegeben? :)

also ich hab garnie was auf der HP gelesen von 1h? ich hab sie einfach direkt beim termin abmachen gefragt, wie lange das ganze denn geht und wie viel zeit sie einplanen. ;)

wann haste den termin? :)

.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

02.11.10 16:48
bahima66 

Re: Welches Brautmodegeschäft könnt ihr empfehlen?? Raum Bern / Berner Oberland

hoi zäme,
auch ich hatte 1,5 std. wobei es momentan auch sehr viele einzelstücke giebt die sie günstiger verkaufen, z.b im Hostettler, Riggisberg :-) änmdern ist dort Pauschal 250 sfr.

lg bahima

02.11.10 18:48
Blumenfee 

Re: Welches Brautmodegeschäft könnt ihr empfehlen?? Raum Bern / Berner Oberland

@sheilyn

Weisch du ob si d'Chleider wosi uf Mass lö la mache ou spezielli Wünsch chasch abringe? z.b. d'verzierige am Oberteili ändere (farb u form), oder dr Rock ander graffet als ufem ''Prototyp''

so wis usgseht ga i mitti Dezember eis ga luege, ha uf der Homepage vili schöni Chleider gse u bi scho furchbar gspannt :-)

Grüessli usem Bärner Oberland

02.11.10 19:09
sheilyn 

Re: Welches Brautmodegeschäft könnt ihr empfehlen?? Raum Bern / Berner Oberland

sali bluemefee

jo das weissi, wel i han au änderige gha. ;)

- t farb bestemmsch eh du...
- ohni oder met träger (deck oder dönn)

raffige chasch glaub NED bestemme.
ergendwo uf de siite heissts glaub au (oder im vertrag sälber) s chleid wo du det ahprobiersch, chann minimi abänderige ufwiise, ebe grad zom bispel met de raffige, dass die ned topf glich send.

öb chasch säge meh, oder weniger, das müestisch froge!

ech han es chleid usgwählt gha ond han gseid mer gfalli die steckerei ned so. ech well en finneri, die esch mer eifach z grob gsi! denn hani vom andere chleid näbedrah t steckerei uf mis chleid gwönscht/öbernoh ond das esch au so glefered worde! super cho! esch halt chli öberraschig denne!

ech dänke mer chann scho t wönsch met ihbrenge, wie wiit das es goht weissi aber ned. :)
eifach werkli ehrlech sii ond "fräch" froge öb das giengi! :)

i han mi uf de HP damols i 1 chleid fascht chli verliebt! ond ben eigentli nor wäge dem det hi. han minne 2 brutjongfere nüd vo mim traumchleid gseid ond woni's us letschts ahgha han, send mini grils voll begeistered gsi. hani wohl glöck gha!

es esch denn werkli en ächt chlini boutique! ned verschrecke! ;)
ond geb jo die rechtig grössi ah! well sie nämed denn alli chleider met dinnere grössi vom estrich obe abe! ^^ wär söscht chli doof! ^^
hihi

.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

02.11.10 22:58
Loved 

Re: Welches Brautmodegeschäft könnt ihr empfehlen?? Raum Bern / Berner Oberland

sie hei mer gseit dass es druf a chunnt, ob i es chleid nach mass wet oder es outletchleid. wöu das si 2 verschideni boutique. bi de chleider uf mass, isch d beratigszyyt länger. irgendwo isch o, dass eifach 30 chleider chas probiere. (weiss aber leider nüm sicher bi welere) Aber bi mir het sech s ganze grad mau ufgschobe, wöu sie hei nid denn offe wo i dänkt ha zum ga luege. Und da sie eigentlech nur unger der wuche offe hei, muessi zert no mit mire Belgeitperson abspräche wenn sie zyyt hätti. sie si aber zimli usbuechet.
aber am samstig gani jtz mau sicher uf thun is brautparadies.

I ha no gseh, dass es z Jegenstorf e lade git, wo chleider, mit wenige usnahme, nid über 1000 franke verchouft. weiss evt öpper me über das?
Sie schribe uf der homepage, dass bis im dezämber der lade nur uf aafrag offe sig, u me chöig alüte. ha ig denn o gmacht, aber nur combox drin gsi. ha ne jtz mau es mail gschribe. bi mau gspannt was und ob sie antworte.

LG Loved

 1 2 3 4 5 .. 7
empfehlen   budget-brautmode   Brüüt-Ziitschrifte   Bequemlichkeitsfaktor   Hochzeitskostenbetrag   Brautmode   Handschuhe   Hochzeitsunterwäsche   Schwangerschaftskleidung   Chleider   einfach   mittelmässige-gute   Prinzessinenhochzeitskleid   Oberland   Kleider   unbeschreibliches   Änderungen   Brautmodegeschäft   Welches   bearbeitet