| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Welches Brautmodegeschäft könnt ihr empfehlen?? Raum Bern / Berner Oberland
 1 2 3 4 5 .. 7
02.11.10 23:00
Loved 

Re: Welches Brautmodegeschäft könnt ihr empfehlen?? Raum Bern / Berner Oberland

u i fröie mi ja so fest ufe samstig! da wirdi s erste mau es brutchleid dörfe alege. wie cool isch das denn!!!

Aber da derzue hani no e frag. wie gseht dir das, gits quasi eifach "das perfekte chleid" oder gits mehreri perfekti chleider? (tönt evt zimli blöd mini frag)

LG Loved

02.11.10 23:26
elchalten 

hoi loved:
uhh, du freust dich zurecht! es ist wirklich was ganz spezielles, ein brautkleid anzuziehen. freu*

ich persoenlich hatte den "genau das ist mein kleid"-effekt mit traennchen und allem drum und dran :-) uhh, ich kann mich noch ganz genau daran erinnern. ahhh...

ich war uebrigens nur in einem laden und habe dort ca. 10 kleider anprobiert - und ich wusste sofort, dass ich das allererste kleid will :-) das war vor 3 monaten und ich bin bis heute davon ueberzeugt, dass ich die richtige entscheidung getroffen habe. ich hatte allerdings vorgaengig auch das gefuehl, dass ich sicherlich diejenige sein wuerde, die nicht merkt, welches kleid "IHR KLEID" ist.... zweifel waren schlussendlich voellig unberechtigt. :-)

ich hatte uebrigens nie geplant in 10 laeden zu gehen und 60 kleider anzuprobieren. das waeren mir eh viel zuviele eindruecke gewesen und ich haette mich ueberfordert gefuehlt.

ich kanns dir auch nicht besser beschreiben, aber ich wusste halt einfach, welches MEINS ist.

ein weiterer tip noch zum schluss: wenn du dich entschieden hast - dann such nicht weiter! frag dich nicht, ob's noch was besseres gegeben haette. bei deinem zuekuenftigen schaust du auch nicht, obs noch was besseres geben wuerde.

lg

.oO°Oo...Two Souls, One Heart. Two Hearts, One Love...oO°Oo.

03.11.10 08:09
Soefeli82

nicht registriert

Hallo Loved

Mach dir nicht zu viele Gedanken. Wenn du vor dem Spiegel stehst und dich betrachtetst, wirst du sofort merken, welches DEIN Kleid ist. Dein Herz, dein Bauch und dein Gefühl werden es dir sagen, welches Kleid si wollen

Geniesse diese Zeit im Brautladen in vollen Zügen. Es ist einfach ein wunderschönes, unbeschreibliches Gefühl.

LG Soefeli

** Es war einfach traumhaft - 20. & 28. August 2010!!**

03.11.10 08:34
sheilyn 

kann mich den anderen anschliessen, du merkst das schon, wenn es DEIN kleid ist. ;)

ah der outlet ist an einem anderen ort? wusste ich garnicht. stimmt, jetzt wo du's sagst, die hatten dort keine runtergesezten kleider. dafür noch die abendkleider, wo meine 2 begleiterinnen grössten spass hatten und auch gleich probierten!

30 kleider? jesses maria, dafür bräuchtest du mehr als 1 tag.

viel viel spass! es ist echt ein tolles gefühl ein brautkleid an zu ziehen! also ich war positiv überrascht! mich hats ja bis zum termin grausig angeschi..en. unbegründet! ;)

.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

Zuletzt bearbeitet am 03.11.2010

03.11.10 10:26
Blumenfee 

@sheilyn ächt du hesch di nid gfröit fürs Hochzitschleid ussueche?? I ha gmeint i sig mit däm gfüehl allei Also ''aschisse'' tuets mi jetz nid aber ha scho chli äs mulmigs gfüehl. Vorallem da du ja grad dert i Unterwäsch vor allne steisch find i nid grad so prickeln i hasses scho nume imene normale Lade wet verchöifere immer chunt cho frage ''und passt alles''..........

Haha di richtegi Grössi agä ja das wirdi mr merke

Heit ihr de scho gnaui Vorstellige ka fo öiiem Chleid oder siter planlos drahäre? I ha eifach ke ahnig was i möcht!! Ha jetz scho vil online gluegt (o bi de türere Chleider) aber NÜT het mr würklech gfalle. Oder wemer eis mal gfalle het de findis par tag nüm würkli schön.......

grüessli Bluemefee

03.11.10 10:41
Veligandu 

Ich hä vanere Kollegi, wa im Juli gheirate het, ihri Brüüt-Ziitschrifte verscho und eso hänni gwisst, was eso git (Stil, Forme, Farb). Aber ich hä ehner gwisst, wass ich nit will. Mis etzigs Chleid entspricht 90% va dem, wa mier in dene Hefti am beschte gfalle het. Ich bi äm afang in ganz schlichti Chleider gschlipft und eso hänni gmerkt, dass das zwar Hibschi sind, aber nit ver mich gmacht. Dank dem Prozäss häni etz äs Chleid, wanni zerscht nit hä welle aprobiere... Aber äs gfallt mer etz super.

Und mit Accessoire wie Schleier usw. gseht äs Chleid de scho ganz annersch üs annere Person.

Also gfrewwet cha üfs Chleid üsläse.

---------------------
Wir tauchen in unser neues Abenteuer am 11.06.11

03.11.10 17:00
Loved 

wie lang heit dir de so gha i eim gschäft. frage mi drum ob i no fürne 2te Termin söu luege am Samstig nami. (weiss nur no nid sicher i welem gschäft) i wet drum o nid mega viel gäud usgä derfür u drum frag i mi ob i nid evt eifach no ines gschäft söu wo sie explizit günstigi chleider abiete. aso Occasion chleider.

U het evt öpper vo euch es chleid gmietet? das wär für mi drum evt o e option. i frage mi eifach nur, ob da s gfühl s gliche isch bim träge.

LG Loved

03.11.10 17:30
sheilyn 

@bluemefee

nöö i han mi ned gfreut, i has usegschobe ond mech heds ahgschesse. also mech heds werkli ahgschesse.
chann fascht keine verstoh.

hihi haha genau! das hassi ebe au! de werdi amel hässig, die chönd mi scho elei loh gopf! *grr*
ebe ond ergendwie hed mi das ganze ahgschesse.
aber es esch imfall werkli halb so schlemm gsi! also bessergseid es esch rechtig cool gsi! ^^
i has söscht ned gärn wenn mech alli ahlueged ond au garned, wenn die ganz ziit ah mer omezopft werd!
aber es esch ächt cool gsi, es esch so en schöne tag (gsi)!

jo i weiss, ned, evt gets lüt die troued ned z säge sie hend es 40gi ond säged lieber 38! ond denn... DENN werds peinlech, peinlecher, als sie gseid hättet sie hend es 40gi. ^^
i han nor dänkt gha, phu zom glück hani mech ned schön grett.

jo also i han seeehr genau gwösst wasi wott.
guet i säge vell brüt hend vorstellige was sie schön fendet ond wend... ond denn passts ne garned! also es passt ned zo ehne! das esch ebe no de knackponkt!
i han jetzt schweingha, das genau DAS wo mer gfalle hed, perfekt passed hed zo mer.
i han gwösst wasi ned wott, was i evt wott ond was i wett!
i han zwar au emmer gseid i wott KEI so kakk falte om de buch ome!!!
naja, det hani müesse nochegäh, es heds brucht. ^^ die send zom kaschiere dete! e hani mi de schnell met dene abgfonde gha! ^^ oder ben sogar froh drom gsi. ;)

kei angscht! das chond scho guet! :)

@veli
i verstoh keis wort!

@loved

i han emmer welle vo ahfang ewäg es chleid meite! das hani mer fescht vorgnoh!
naja... han denn vell vergleche ond met mietchleider ond so usenand gsezt...
ben zom entschloss cho, dass sechd as ned lohnt. abänderige zahlsch, reinige zahlsch alles zahlsch... plus chleid ^^ OND du hesch stress met hole ond abgäh. zodem äne hesch zahlt ond hesch nochär nüd ide händ.. ok, bi de meiste hangeds scho nor im schrank, das hani au nei welle, aber jetzt imfall, dänki es esch es uh schöns gfühl, nochem hochzit weder mole sis chleid ahzlänge ond ahzluege! ^^ hätti nie dänkt, dasi mole so dänke... ^^
doh hani mer 2x müesse ihgestoh, es chond glichtür ond eifacher eis z chaufe! zodem äne werds jo sogar no im budget gschäft uf mech zuegschniideret met minne wönsch!! was wotsch no meh? hani mer denn gseid....

i wörd schono en 2. termin mache, das schadet nie! nor ned 2-3-4'000.- chleider go ahluege.. das duet ned guet.. klar send die au schön... aber naja, wenns eh ned is budget passt. sii loh!
guet gmeinte tip
so hesch au grad en guete vergliich! au wenn scho am 1. ort DIS chleid gsehsch, i has au guet gfonde, hani no de 2. termin im ("rechtige") fachgschäft gha. i wörd de tag nötze!

pro lade han ech je 2h ihgrächnet! das bruchsch!!!!
i dere ziit hesch je noch dem ca. je 5-10 chleider ahgleid...

.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

Zuletzt bearbeitet am 03.11.2010

03.11.10 18:01
tumi8 

juhuuuuu!

@Bluemefee:

Ich hab mein Kleid ja auch noch nicht; hab im Internet 2 tolle gesehen und mal Stoffmuster bestellt; meine Mutter würde dann die anfallenden Änderungen machen. Ich heirate aber nicht in weiss sondern in violett und auch nicht in einem "klassischen" Kleid. Natürlich werde ich es mir aber nicht nehmen lassen, trotzdem mal Kleider anprobieren zu gehen

Mir persönlich gefallen auch nur wenige Kleider, und meinem Freund noch viel weniger- er ist unglaublich heikel, und so habe ich bei der Suche hunderte von Kleider im Internet angeschaut und aussortiert. Die 10, die mir am Besten gefielen hab ich ihm gezeigt: und da warens nur noch 2.... und aus denen gibts einen Kompromiss.
Mir ist es wichtig, dass ich meine Vorteile hervorheben kann und die Nachteile kaschiere

Ich denke, eine gute Idee wäre, wenn du dir überlegst, was dir an deinem Körper gut gefällt und was dich stört. Dementsprechend hast du eine kleine Richtlinie. Ich finde es auch gut zu berücksichtigen, was deinem Zukünftigen an dir gut gefällt. Wobei du ja wohl einen Sack anziehen könntest und er dich trotzdem die Schönste fände!!!!!

Dann überleg dir, ob du ein Kleid (egal ob kurz oder lang) hast, welches dir super steht vom Schnitt her und wofür du vielleicht sogar auch immer wieder Komplimente bekommst. Dann hast du auch dort einbisschen einen Anhaltspunkt.
Wenn ich mir deine Fotos anschaue, würde ich sagen, dass du auf jeden Fall dein Decolleté betonen darfst, kanns, sollst und auch deine Hüften sind wunderschön schmal!!!

Dazu kommt der Bequemlichkeitsfaktor. Wie beweglich willst du sein? Wie eng soll es sein? Willst du noch Kinder tragen können? Wie ist es vom Platz her auf dem ihr feiert?
Mir persönlich waren all diese Fragen halt auch wichtig und so ergibt sich nach und nach ein Puzzle, das sich zusammensetzt.

Ich hab sonst noch ein paar Unterlagen, die ich dir mailen könnte, mit Beschreibungen verschiedener Ausschnitte und Formen etc.; wenn du willst, maile ich sie dir!

lg, tumi*

Dinge überhaupt wahrzunehmen ist der Keim der Intelligenz*

04.11.10 07:08
Cherita 

@Loved. Meine Arbeitskollegin hatte auch nich viel Budget und hat ihres bei http://www.brautmode-bern.ch/ gemietet. Sie war sehr zufrieden, wobei die Stola und die Handschuhe 3 Wochen vor der Hochzeit nirgends mehr waren (sie hat sie aber wieder gefunden *g*).

Gemäss ihrer Aussage hat man aber bei diesem Geschäft nicht mega viel Platz und riesige Spiegel und man wird auch nicht mit einem Cüpli empfangen (dies nur als Hinweis). :-)

**** *** ** * Ewig dein, ewig mein, ewig uns * ** *** ****

1 2 3 4 5 .. 7
Brautmode   budget-brautmode   einfach   Handschuhe   Oberland   Prinzessinenhochzeitskleid   bearbeitet   Bequemlichkeitsfaktor   Brautmodegeschäft   unbeschreibliches   mittelmässige-gute   Änderungen   Welches   empfehlen   Kleider   Hochzeitsunterwäsche   Brüüt-Ziitschrifte   Schwangerschaftskleidung   Chleider   Hochzeitskostenbetrag