| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Wer kennt die Boutique Yasya in Basel?
 1
17.10.08 20:18
surri 

Wer kennt die Boutique Yasya in Basel?

Sali Liebi Brütlis

Bi üs gohts bis zur zivile Hochzit nümmi so lang und möcht jetzt gern mol luege wäge eme oUTFIT. I ha es super Chleid vom ca. deheim aber ebe es isch bi dr Oberwiti z' gross ( und i ha es 90 E)) naja. Wo i bi goh froge binere Schniedere wieviel i muess für d' Änderig rechne, do het sie gmeint, sicher no 150 Franke ( NP 250).
Jetzt hanni gseh as d' Boutique Yasya i Basel Ähnlichs het und ha welle Froge ob öber Erfahrig het mit ihne. Und wie tuer d' Chleider in etwa sind?

Cha mir do öber helfe?

Cu Surri

Mir traue üs am 19.12.08 & 22.08.09

18.10.08 06:33
Nepi 
Re: Wer kennt die Boutique Yasya in Basel?

Hallo Surri

Ich bin mol in dem Ladä gsi und sie hät würklich sehr schöni Kleider. Han den uf Ricardo öpis vo ihrä kauft und han müäsä sägä, schlechti Qualiktät (guet, was wetsch für 100 Fr. au viel meh erwartä). Diä Kleider wo im Ladä ghangät sind, sind qualitativ guet gsi.

S kunt halt druf a, ob Du öpis machä loh muäsch oder nö. Denn könts mit dä Lieferfrist knapp werdä. Was häsch denn für ä Grössi? I bin mit miner Treuzügin döt gsi und sie hät
Grössi 48/50. Jedäfalls häts nüt an Lager ka, wo sie het könnä probierä. Ebä halt eifach bstellä. Vielleicht hät sich das jo in dä Zwüschäzyt au gänderät, mir sind im April döt gsi.

Yasya isch sicher nö so tüür wiä anderi Lädä, aber so 400.- bis 600.- kostät öpis Schlichts döt au.

Wenn Du in dä Nöchi vo Basel bisch, würd ich uf jedä Fall mol verbi go luägä. Mir sind us dä Ostschwiz agreist und das wür i nümm machä.

I hoff, han Dir ä bitz könnä helfä

18.10.08 09:26
surri 

Re: Wer kennt die Boutique Yasya in Basel?

Guete Morge Nepi

Jo hesch mr recht ghulfe. I chumme ursprünglich us Basel und wohne jetzt aber scho länger im Aargau. I ha au Grösssi 48/50. Mis Problem isch das i eigentlich es Cheid ha aber d' ÄNDERIGE ebe nomol 150 Franke choschte und s' Chleid doch nur 250 kostet het. i bi ebe unsicher ob sich das lohnt oder ob is söll goh umtüschle. Es ght ebe nur um e chlini Änerig am Dekolte( i fühles nit us)
Aber Danke vielmol für di Tip.

Cu surri

Mir traue üs am 19.12.08 & 22.08.09

 1
Qualiktät   ursprünglich   Ostschwiz   gänderät   Lieferfrist   Ähnlichs   umtüschle   Zwüschäzyt   schlechti   Jedäfalls   Vielleicht   choschte   eigentlich   qualitativ   Treuzügin   Schniedere   Oberwiti   ÄNDERIGE   Boutique   Schlichts