| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?
 1 2 3 4 5 .. 9
01.02.10 13:11
Gloeggli 
Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?

Ja das werde ich auf jeden Fall machen. Denke auch dass ich es machen lassen werde, aber voraussichtlich erst so im Mai? Daher bin ich natürlich vorher auf deinen Bericht gespannt. Wohin wirst du gehen?

Grüässli Glöggli

....eusi zivile Hochzyt esch am 16. Juni ond di freii Trauuig am 03. Juli....

01.02.10 13:11
peja 

Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?

du nervsch also sicher nid..

äs würd mi au sehr wunder näh.. u i glaub i probiers au mal us, aber au nid soo früeh.. glaube das wird bi mer au april werde.. i brichte dänn? wo göhnd ihr? ha gseh züri seefeld häts eis..

01.02.10 13:13
Gloeggli 
Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?

Danke peja; aber es get ebe scho paar Lüütlis do enne wo sech ab söttige Sache chönd närve....
aber grad bi so Sache fendis halt scho gäbig, wenn mer of d Erfahrig vo anderne chan zrogg griefä.

....eusi zivile Hochzyt esch am 16. Juni ond di freii Trauuig am 03. Juli....

01.02.10 13:15
Gloeggli 
Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?

...ich werde wahrschienli au of Zöri go.

....eusi zivile Hochzyt esch am 16. Juni ond di freii Trauuig am 03. Juli....

01.02.10 13:18
peja 

Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?

ja das find i au seeehr wichtig.. schad cha niemerd brichte.. nid das mer dä so "gschägget" usechömet..

01.02.10 13:22
Gloeggli 
Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?

das wers jo no!! Nei ich dänke das chont scho guät.

....eusi zivile Hochzyt esch am 16. Juni ond di freii Trauuig am 03. Juli....

01.02.10 13:57
Carmile 

Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?

hey zeme

ich werd de susanna ihri methode mit em bsprüähe au mol usprobiere. kolleginne in england machet das regelmässig, döt isch das gang und gäbe und es gseht würkli guet us. früher bini immer is solarium für spezielli glegeheite, aber mini huut vertreits nümm glich und i han jewils e zu sehr schlechts gwüsse wäg minere hut. ansonste selbstbrüner, das machi ab und zue und wenn me e gschidi marke chauft wo au chli me kostet, denn schmöckts ganz guet und dfarb wird schön. me meus sich aber gwohnt si zums awende. sus isch es gelblich und git strieme.

i werds au vor em probemake-up mol usprobiere. damit denn dfarbe stimmet.

bleich möchti auf kein fall si und nur vom am weekend mol chli use go werdi nöd gad brun. unter de wuche bini sowieso immer vor em pc.

einzigs problem wo das mit em isprüähe evtl. chönt si..i han eigentlich en tag vor em hochzit welle zum relaxe in quellehof pool und i weiss nöd wie guet sich dfarb mit em thermalbad und solebad vertreit bzw. ob sie denn dahin schwindet. das wär denn schad für de ufwand.

für all die wo sus kei gelnägel hend und das vor em hochzit wend usprobiere und zuesätzlich is solarium gönd: zuerst go brüne, denn nägel mache..will sie chönd gälblich werde, wenn me unmittelbar däno is solarium goht.

01.02.10 14:31
Soefeli82

nicht registriert

Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?

hallo zämä

wie ich dieses forum liebe. das mit der bräunung werde ich auf alle fälle machen .aaaaaaber dass man das vor dem probe-make-up machen könnte - wäre mir bis jetzt nicht in den sinn gekommen. DANKE FRANZISKA

grüässli soefeli

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**
**www.karin-thomas.ch.vu**

01.02.10 14:34
Edelwiss 

Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?

Das frage ich mich echt auch! Bei mir ist aber eher das Problem, dass ich extrem schnell braun werde... Wenn ich aber draussen bin kann ich es fast nicht vermeiden, dass es irgendwelche Abdrücke von T-Shirts gibt Kann ja nicht gut, von Mai bis Juli nur im Bikini mit Neckholder herumlaufen. Bin etwas im Dilemma, ob ich einfach immer langarm anziehen soll und dann dafür noch immer bleich bin, dafür keine unschönen Abdrücke habe, oder ob ich an die Sonne soll und dann halt mit Abdrücken leben muss. HAt dieses "Problem" sonst noch jemand?

Denn Solarium und Selbstbräuner möchte ich nicht unbedingt. Vor allem gehen so wohl die Abdrücke nicht weg, es wird wohl einfach beides etwas mehr braun aber ein Abdruck wird wohl bleiben. Oder was meint ihr?


01.02.10 14:53
peja 

Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?

edelwiis u carmile; das isch wohl ä gueti frag.. han au zerscht no welle ines thermalbad mit dä mädels zum chli entspanne.. u weg dä abdruck: i würd suscht eifach mal ines studio wo die sprüehtechnik awändet frage.. i gang ebe erscht so um dä april das go probiere u die sache frage.. aber i brichte uf jede fall..

 1 2 3 4 5 .. 9
Bauarbeiterbräune   Solarium   unregelmässigkeit   ganzkörperpeeling   gespannt   Sälbstbrünigscreme   Grüässli   gliechmässige   Erfahrungsberichte   selbstbrünigssprays   regelmässig   Hochzeit   Rupperswil   Problem   unregelmässigkeite   verbesserungswürdig   gemacht   Franziska   gewöhnungsbedürftig   Ganzkörperbehandlung