| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?
 1 .. 5 6 7 8 9
26.06.10 02:06
elchalten 

Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?

ich hab euren thread jetzt immer etwas heimlich mitgelesen :-)
bin eben gar nicht fan vom solarium, da es doch ziemlich schaedlich ist - aber eine schoene braeune an der hz zu haben, waer eben schon nicht schlecht... :-)
das mit dem gestank, hat mich aber nun doch sehr irritiert! bin schon mal froh, hat franziska dies nicht bestaetigt :-) ich moechte also meinem gg nur wegen etwas braeune nicht zumuten, dass ich 1-2 tage/naechte vor der hochzeit nach farbe oder braeunungsmittel stinke....

haben diese erfahrungen noch andere gemacht???

verliebt 9-5-99 verlobt 29-12-09 heiraten 3-6-11

26.06.10 10:56
cosmologia 

Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?

Ich habe eine ziemlich empfindliche Nase. Ich rieche Zwiebeln an meinem Mann bis zum nächsten Tag, wenn er sie schon nur am Mittag gegessen hat...
Mein Mann hat selbst nichts gerochen und war für ihn kein Problem. Ich würde mich davon nicht beeinflussen lassen.

##Zivil am 10 Juni 2010 -- Trauung am 10 Juli 2010##

28.06.10 14:09
ces 

Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?

juhuuuiiii - ich gahns dä samschtig au go usprobiere, am limmatquai

28.06.10 16:16
Cocolina

nicht registriert

Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?


ihr habt mich mit eurer Begeisterung angesteckt - ich werde das auch ausprbieren :-)
**wir heiraten am 29. Juli 2010 zivil und am 31. Juli 2010 kirchlich**

29.06.10 18:40
Carmile 

Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?

hey zeme

do chunt min brünigsbricht :-) bin gad vorig um füfi gsi und sitz jetzt dihei ufem balkon am laptop.

aalso, entgege vielne bricht im forum und au sus im internet isch di ganze prozedur sowas vo agnehm gsi. han mi uf weiss nöd was igstellt. i hans in sg für 30 fr. mache loh. i ihrem kosmetikstudio hät sie au es badzimmer mit dusche gha. han mi also mit slip bekleidet döt dri gstellt und sie hät mi vo allne site besprüäht, einisch mit de ärm dobe und einisch sganzte mit de ärm unte. hät öppe füf min duuret. icremt hät sie nur mini nägel und zwor mit vaseline. gest hani es ganzkörperpeeling gmacht.

sie hät gmeint i söll eifach e stund nöd hend wäschä, denn erst noch 8h dusche und jetzt grossartig schwarzi sache alegge mösi nöd,.

einzigi unregelmässigkeit isch ade ellboge, i glaub i tue mol eure tipp befolge und chli crem hi. jetzt hani au gad gmerkt dass bide recht hand dhandinneflächi chli pünktlet isch. das lit wohl dra, dass sie die nöd icremt hät, hmm? i finds aber lang nöd so schlimm wie mit selbstbrüner. denn das air brush hät bi mir e eher dunkli farb (also nöd dunkelbrun, aber so aschig brun, wie i au brun werd ide ferie) und nöd sones karotte orange, somit gseht me unregelmässigkeite nöd so. grossartig klebrig isch es nöd, es riecht einzig noch solarium/selbstbrüner duft.

jetzt bini ufd wirkig gspannt. a wellem tag es am beste isch.

wie isch denn euri farb usecho? näbert hät vomene goldige unterton gredt?

i hoff dass denn de liecht staubige touch no weggoht, also di verstopfte poore wo i ufde nase han gseht me mit dem zügs druff besser als sus.

a wellem tag isch es bi eu am schönste gsi??

grüesslis



29.06.10 20:47
Carmile 

Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?

und ich werd brüner und brüner und brüner wobi mer sgsicht fäng fast zu brun isch. sie hät gmeint sie heb döt extra chli me hi gsprayt. bin jo gspannt wies denn dä do. und dä sa. isch, isch jo sozägä prob für nögst wuche. morn blibi eh dihei zum schaffe, somit erspar mer doofi froge ar uni :-) aber dfarb isch würkli lässig, also de huuton, isch so wie di echt brüni.

jo jetzt heissts abwarte, geduld ha und brun is polterweekend starte, soferns denn no schön isch :-)


29.06.10 20:52
Franziska

nicht registriert

Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?

Hallo Carmille, also ich bin ja auch absolut begeistert gewesen und hab es für Samstag auch gemacht.....
Alle dachten ich hätte gesünnelet...
Ich habe mit spezieller Blockercreme von der Kosmetikerin, Handinnenfläche, Handballen, Knie und Ellbogen, sowie Seite der Füsse und um die Nägel eingecremt....
Ich hatte ein total schönes Braun, wie nach dem Sünnele....
Mein Braun war am 2 Tag am schönsten.
Werd im August nochmals gehen, dann sind wir Gast an einer Hochzeit.
Lg Franziska

26. Juni 2010/ Herrlich und überglücklich....

29.06.10 20:58
Carmile 

Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?

hi franziska

wie rechnest du? 1. tag = sprayen, 2. tag = tag danach? oder ist sprayen am tag 0 sozusagen? oje, bei mir würde das bedeuten, dass es am zivilen toll ist, danach weniger. das ist das knifflige, dass die zwei termien so eng aufeinander sind.

sonst frage ich das nächste mal, ob sie mir nicht vaseline auf die handinnenseite schmieren könnte. die hände sollten schon schön sein wegen den ringfotos. wenn jetzt die beine nicht ganz perfekt sind, ist es mir eher egal.

danke für deinen beitrag,

grüessli von einer gebräunten carmile, die immer wieder grinsend in den spiegel schaut


29.06.10 21:12
Franziska

nicht registriert

Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?

@ carmille, sprayen = Tag 0
Tag 1 Duschen
Tag 2 am schönsten.....bei mir....

Bin gespannt wies dir gefällt...Lg Franziska
26. Juni 2010/ Herrlich, überglücklich

30.06.10 07:45
cosmologia 

Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?

@Carmile
Bi mir ischs am Tag 1 (nach Franziskas Definition) am schönschte xi, aber liit vilicht dra, dassi di hellscht Möglichkeit gwählt han. Es hät aber sehr natürlich uusxeh und miteme liächt goldig-bruune Effekt.
Jetzt, ei Wuche denach sind mini Bei immer no bruun im Gegesatz zu dere Chäsfarb, wo sie sus händ . DArme sind au no es biz, dHänd aber gar nümme.

Nächscht Wuche lohni mir di nächscht dünkler Variante mache, demiti schön brünt bi für dHochziit :). Ich probiere au immer es biz ad Sunne zgoh, wenn mögli, eifach nöd so lang, dass es en Sunnebrand giit. *mich freu*

Grüässli

##Zivil am 10 Juni 2010 -- Trauung am 10 Juli 2010##

 1 .. 5 6 7 8 9
Problem   Erfahrungsberichte   Grüässli   gewöhnungsbedürftig   unregelmässigkeit   gespannt   Ganzkörperbehandlung   Solarium   regelmässig   Hochzeit   unregelmässigkeite   Bauarbeiterbräune   verbesserungswürdig   Franziska   Rupperswil   gliechmässige   selbstbrünigssprays   Sälbstbrünigscreme   ganzkörperpeeling   gemacht