| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?
 1 .. 5 6 7 8 9
08.07.10 11:59
cosmologia 

Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?

Sali zäme

Ich bi ez hüt morge wieder xi, das mol ei Stufe meh. Nach 3 Stund merki aber scho meh als bim erschte mol. Det hät mr nach so vil Ziit no gar nüt xeh ka. Ich hoffe eifach, dass die Flecke nöd wiederchömed. Ich han mr det no chli intensiver peelt hüt.

Meld mi denn mitem Endresultat nomol

Lg

##Zivil am 10 Juni 2010 -- Trauung am 10 Juli 2010##

08.07.10 14:07
Edelwiss 

Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?

Also ich habe die gleichmässige Bräune mit der Sonne ganz natürlich hin gekriegt

28.07.10 08:55
Cherita 
Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?

@all wo Body Tan usprobiert hei!

I wet jtze ds o mau usprobiere. I ha no e Frag wegte Haar ;-)
Da i sehr weni u sehr, sehr helli Haar ha, tue ig Haar adä Armä nie rasiere/epilliere.
Sötme ds aber machä? Chunts schüsch felckig usä adä Armä?

**** *** ** * Ewig dein, ewig mein, ewig uns * ** *** ****

28.07.10 09:06
Dee 

Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?

ich geh jetzt einfach regelmässig ins Solarium, einfach nicht zu lange, sonst krieg ich einen Solarium-Brand

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010

28.07.10 09:39
Cherita 
Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?

Bitte bätti M I N I Frag beantworte:-)

@all wo Body Tan usprobiert hei!

I wet jtze ds o mau usprobiere. I ha no e Frag wegte Haar ;-)
Da i sehr weni u sehr, sehr helli Haar ha, tue ig Haar adä Armä nie rasiere/epilliere.
Sötme ds aber machä? Chunts schüsch felckig usä adä Armä?

**** *** ** * Ewig dein, ewig mein, ewig uns * ** *** ****

28.07.10 09:42
Dee 

Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?

Hey Cherita

Lüt doch eifach im Studio a, die chönd der das am beste säge!

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010

28.07.10 09:48
Cherita 
Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?

I wets aber vo dene Brüt wüssä wos säuber hei usprobiert:-)

**** *** ** * Ewig dein, ewig mein, ewig uns * ** *** ****

28.07.10 10:17
Carmile 

Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?

hey cherita

hoor ade arme rasiere/epiliere? nei, machi nöd, das würdi wohl nur mache wenn i ganz viel dunkli het, sus wär mer das zu doof :-) ob döt hoor häsch oder nöd, das spielt fürs body tanning überhaupt kei rolle.

viel wichtiger isch dass guet peelisch, di ganz huut am beste und ade rauhe stelle bsundrigs. i han ihre denn bim 2. mol möse sägä, dass sie söll bitte creme ad handinneflächä tuee, isch döt zu stark usecho.

lustigerwiis isch es bi mir bim 1. mol recht guet usecho. also zwor di erste drü tag fast zuviel, va. im gsicht, aber bim 2. mol häts e anderi gmacht und irgendwie statt stufe 3 stufe 1 gmacht :-) obwohl mer 3 sekunde pro stell abgmacht hend. me hät gar nix gseh und es hät mi recht gfrustet. denn hani no mit selbstbrüner dähinter möse, was jo eigentlich nöd sinn und zweck wär vode aktion. zudem isch so mis brutkleid inne schön farbig worde und de übergang am hals hät mer de stylist do no möse schön schminke, wills gfleckt usgseh hät. drum wenn i das body tanning würd als option i betracht zieh, würd is persönlcih 2x vor em hochzit mache damit e ahnig däfür kriegsch wie lang, wie fest etc.

ansonste isch die prozedur aber sehr agnehm gsi, goht 5 min, han nöd mol dunkli kleider nochher möse alegge, alles total easy gange.

grüesslis

02.08.10 10:36
ces 

Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?

So, min chliine Erfahringsbricht isch scho längscht überfällig: ich han schlussendlich selber tanned mit so selbstbrünigssprays wos fang i jedem gschäft git. Han vorher es ganzkörperpeeling gmacht und bin dänn im bikini uf dä balkon gstande, min liebschtä hät dörfe spraye es isch recht guet ussächo. jetz probier ich dänn mal wiissi chleider azieh und gahn chli go spörtle zum luege, obs abfärbt.
@carmile: häts abgfärbt vom tanning oder vom selbstbrüner wo du selber no uftreit häsch?

******* Zivil: 27.08.10 & Kirchlich: 4.09.10 *******

02.08.10 10:53
Franziska

nicht registriert

Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni?

Also bei mir hats kein bischen abgefärbt und das obwohl an unserer hochzeit fast 30 Crad warm war. Weder beim Neckholder noch beim Dekoltee oder sonst wo hats im kleid spuren gehabt.
Ich geh übrigens am Mittwoch abend wieder vorbei und lass mich sprayen, da wir ja am Freitag an einer Hochzeit eingeladen sind. Mein Kleid ist ein helles Blau/grau7grün....irgendwie undevinierbar aber schön
Und es wirkt einfach besser auf gebräunter haut....freu mich jetzt schon.
@ces, darf ich fragen wieviel dein Spray gekostet hat?Ich glaub einfach das lohnt sich kaum, ich mach das ja wirklich nur für einen besonderen Anlass und dann sind 25.-Fr nicht viel zum sprayen lassen.
Lg Franziska
26. Juni 2010, unser schönster tag...

 1 .. 5 6 7 8 9
Sälbstbrünigscreme   Grüässli   verbesserungswürdig   Rupperswil   Problem   gewöhnungsbedürftig   gespannt   Solarium   regelmässig   Erfahrungsberichte   gliechmässige   unregelmässigkeit   gemacht   Bauarbeiterbräune   Franziska   unregelmässigkeite   ganzkörperpeeling   Ganzkörperbehandlung   Hochzeit   selbstbrünigssprays