| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Wicky Brautmode
 1 2 3 4 5
22.10.08 13:38
Muggi 

Wicky Brautmode

Hoi zämme
Het öpper sie kleid vom Wicky? i möcht i Beromünster go luege wie sinds dört so?

grüessli Muggi

23.10.08 09:03
Tina 
Re: Wicky Brautmode

Hallo

Ich war auch bei Wicky, habe aber dann das Kleid nicht dort gekauft. Die Kleider die sie haben sind sehr schön, aber die Preise sind hoch auch wenn momentan Ausverkauf ist. Zudem wurde ich nicht so freundlich bedient.

Grüessli

23.10.08 09:11
Muggi 

Re: Wicky Brautmode

sali Tina
da duet mr leid das bi dr nid guet gloffe isch! Wo hesch de jetzt di Kleid kauft?

lg

23.10.08 09:52
Muggi 

Re: Wicky Brautmode

Sali Tina
I ha vorher dört aglüte füren Termin,ha sehr fründlich Uskunft becho! Sie händ mr gseit sie heiget Kleider ab 300.- halt nid i allne grössene

23.10.08 10:47
jovia

nicht registriert

Re: Wicky Brautmode

Hi Muggi

Ich habe mein Kleid im letzten Jahr bei Wicky gekauft und war absolut zufrieden - sehr grosse Auswahl, freundliche Bedienung, Preis-/Leistungsverhältnis meiner Meinung nach in Ordnung.

Vor Kurzem war ich mit meiner Freundin die im nächsten Jahr heiratet dort und auch sie wurde enorm geduldig und freundlich bedient. Es gibt verschiedene reduzierte Kleider (von 10 - 50%, d.h. von 350.00 - 3000.00 Fr.) - nur eben nicht in allen Grössen die gleich grosse Auswahl. Meine Freundin hat nun ein um ca. 30% reduziertes Kleid in einer grösseren Grösse gekauft und dieses wird abgeändert.

Ich persönlich würde Wicky Brautmode jedem emfpehlen.

Viel Spass beim Kleider probieren und aussuchen .


*weil ich mier sicher bin*

glücklich verhüratet sitt am 29.02.08 und 19.07.08 - our d'ün singul es dvantà ün dubel... :o)

23.10.08 11:27
Muggi 

Re: Wicky Brautmode

Sali Jovia
So guet i freu mi riesig druff,gange am 7. Novämber...Dörfi di froge was dini Kollegin zahlt het? I ghör au zu dene wo grösseri Grössi brucht

Lg Muggi


Hürote mi Schatz am 12.09.09 :)

23.10.08 13:12
Tina 
Re: Wicky Brautmode

Ah super das sie bei Dir so freundlich waren, es hängt wohl sehr von der Verkäuferin ab. Ich werde nun mein Kleid bei 2forLove in Luzern mieten. Kann ich sehr empfehlen, sehr freundliche Beratung.

23.10.08 18:32
jovia

nicht registriert

Re: Wicky Brautmode

Hoi Muggi
Also meyni Fründin muess s'Chleyd la inäh weil's vu dem Modell nur nu en grösseri Grössi gäh hed . S'Chleyd chostet so um Fr. 1300.00, d'Änderig weiss ich (nu) nid. Sie hed aber ai nu es Chleyd agha für Fr. 750.00 - es gihd also je nachdem was suechsch verschiednigi Arte, Usfüehrige, Preyse.

Hey, du bisch aber früeh dra mit deym Chleyd - chasch es wohl nimme erwarte

*weil ich mier sicher bin*

glücklich verhüratet sitt am 29.02.08 und 19.07.08 - our d'ün singul es dvantà ün dubel... :o)

23.10.08 18:38
Muggi 

Re: Wicky Brautmode

hehe hoi Jovia
jo i dänke jetzt wo usverkauf isch mueni zueschlo
Weni anderi ghör die händ ihres scho einiges vor mir kauft...hihi

liebi grüessli Muggi


Hürote mi Schatz am 12.09.09 :)

23.10.08 21:53
Kaz 

Re: Wicky Brautmode

Hoi Mettenand

Ich han mis Chleid au bim Wicky kauft und ben absolut super zfrede!! Ich has bim Wicky kauft, well det sChleid woni ha welle vell Belliger gsi esch als im andere Lade wonis als erst gseh han... vo däm her, chani öber dä Priis gar ned klage, ohni Abegsetzt hani gsparrt! Au ohni Amäldig semmer super Bedient worde.
Mini Bruutfüehreri het erses Chleid jetzt tatsächlich au vom Wicky und mer send 2 mal au weder ohni Amäldig super bedient worde!! Ich chas au nor jedem Wiiter empfäle!! Top!!

Ich han mis Chleid 10 Mt. vorher kauft und absolut noned bereut!! Get keis Schöners meh!! Und es esch so schön!! Bruutchleider Probiere!! Gnüüses i volle Züg!!
Grüessli Kaz

05.05.09 / 09.05.09 Juhui nömme so lang wie au scho :-)

 1 2 3 4 5
Kleider   Bruutchleider   Modebaraterinnne   Brutchleidgeschäft   Massenabfertigung   Chleiderapssige   Vorbereitige   wahrschindlech   Brautmode-Kollektion   freundlich   Leistungsverhältnis   Hochzitchleider   Geschäftsschluss   chleider   brautmodeläden   Hochzitschleider   laufmeterabfertigung   grüessli   nigelnagelneue   Brautmode