Wicky Brautmode |
|
1 2 3 4 5
|
16.12.08 17:57
jamie
|
Re: Wicky Brautmode
Hallo, Ich war auch bei Wicky Brautmoden. Fand die Beratung sehr gut. Ich hatte meine Schwester und meine Mutter dabei und hatte auch im vornerein im Internet auf der Homepage von Wicky etwas geschaut. Frau Kaufmann ( unsere Beraterin)wurde auch um 20.15h nicht müde ( offizieller Geschäftsschluss war 20Uhr) war sehr freundlich ging auf meine Wünsche ein, machte mich auf Details aufmerksam. MEIN Kleid war dann eines dass ich im Internet entdeckt hatte und dass sie mir auf mein Bitten hin gebracht hatte. Toll fand ich auch, dass ich die komplette Austattung dort kaufen konnte. Meine Mutter und Schwester liesen sich ebenfalls für meine Hochzeit ausstatten. War ein tolles Erlebnis kann ich nur jedem weiter empfehlen, allerdings habe ich den Termin vereinbart. Hab übrigens für alles (vo Schleier Haaschmuck komplett bis zu de Schueh 2164.65.- :-) zahlt. Mein Kleid war nicht verbilligt. Hatte lediglich auf allen Assesoires 10Prozent.Budget habe ich mir keines gesetzt.
Gruess Jamie
|
|
|
|
|
17.12.08 15:25
chickpea
|
Hallo Muggi
Wow, hesch du dis chleid scho apasse loh? Unseri Hochzit isch au aum 12. September. Mir het me im Lade gseit ich söll das erscht kurz vor der Hochzit mache. Mis wird jetzt im Lade glageret. Accessoires han ich via ricardo bstellt, ich hoffe es passt den alles, ich muess denn mit Schue und Unterriock goh.
Was isch jetzt mit dim Chleid? Hän sie nomol öppis gänderet?
Gruss Chickpea
Editiert 17.12.08
|
|
|
|
17.12.08 20:04
jamie
|
hallo Muggi,
Bin mitte November dete gsi.I glaube D Modebaraterinnne sind det nid zuständig für Chleiderapssige. Cha das Ganze au nu chli igschränkt beeurteile, will es mis erste Brutchleidgeschäft gsi isch, woni anegane bi. Bin 30gi ( scho alt uf dere Homepage..)denkt, dass i jemals hürate, bis i min Zuekünftige kenneglernt ha ( Internet), bin denn au relativ überrrascht gsi, wie das ganze Bruutchleid alege mi emotional mitgno hett.. ha mi recht ergriffe gfühlt und bi us em Grinse nüme use cho, aber das ghört ja gar nid daane.. Mir hürate au im September, allerdings am5. ( und am 3. zivil) Wie laufet bi eui d Vorbereitige? Bi üs stockets grad chli, aber das isch au ok.. Schöne Abig Jamie
|
|
|
|
|
18.12.08 08:25
Nora
|
Guten Morgen zusammen,
ich bin ebenfalls der Meinung, dass wenn man 30 Jahre alt ist, ist man doch nicht alt Ich habe nächstes Jahr auch eine 3 auf dem Rücken (wink zu surri - guter Jahrgang, gell?!) und es ist tip top so. Wir werden an meinem 30. Geburi zivil heiraten und 2 Wochen später folgt dann die Hochzeit in Weiss.
@surri: Na, bist du schon etwas nervös auf morgen? Auf jeden Fall wünsche ich euch von Herzen eine wunderschöne und ergreifende Zivilhochzeit und einen phänomelanen Start ins Eheleben! Alles Liebe für euch und allen einen schönen Tag Liebe Grüsse Nora
Wir freuen uns riesig auf den 25.07.09 (zivil) & 08.08.09 (kirchlich)
|
|
|
18.12.08 10:02
chickpea
|
Hallo an alli 20. und 30. und anderstjährige Junge
ich han min Schatz a mim 30. Geburtstag gar nonig kennt. Han ihn es paar Mönet spöter troffe. Mit dem hät ich nie grechnet.
Bi jetzt 34 und freu mi troztdem in mim hocheAlter no dörfe z' Hürote. Bi lang single gsi und do isch d' Freud riesig. Ich han scho an so vielne Hochzite mitgholfe und bi in dr glückliche Laag, dass viel Verhüroteti jetzt mitfiebere und Tips gänd, grad bim Chleiderkauf.
S Hochzitchleider ussueche isch e super Erfahrig gsi, ich glaub so schön han ich mi nonie gfühlt bim Chleider aprobiere, wie in dene Hochzitschleider. Freuet ihr euch au so druff s Gsicht vo eurem Zuekünfige z gseh wenn er euch s erscht Mol im Chleid gseht?
Chickpea
|
|
|
|
|
1 2 3 4 5
|