| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Wicky Brautmode
 1 2 3 4 5
16.12.08 17:57
jamie 
Re: Wicky Brautmode

Hallo,
Ich war auch bei Wicky Brautmoden. Fand die Beratung sehr gut. Ich hatte meine Schwester und meine Mutter dabei und hatte auch im vornerein im Internet auf der Homepage von Wicky etwas geschaut.
Frau Kaufmann ( unsere Beraterin)wurde auch um 20.15h nicht müde ( offizieller Geschäftsschluss war 20Uhr) war sehr freundlich ging auf meine Wünsche ein, machte mich auf Details aufmerksam. MEIN Kleid war dann eines dass ich im Internet entdeckt hatte und dass sie mir auf mein Bitten hin gebracht hatte. Toll fand ich auch, dass ich die komplette Austattung dort kaufen konnte.
Meine Mutter und Schwester liesen sich ebenfalls für meine Hochzeit ausstatten.
War ein tolles Erlebnis kann ich nur jedem weiter empfehlen, allerdings habe ich den Termin vereinbart.
Hab übrigens für alles (vo Schleier Haaschmuck komplett bis zu de Schueh 2164.65.- :-) zahlt.
Mein Kleid war nicht verbilligt. Hatte lediglich auf allen Assesoires 10Prozent.Budget habe ich mir keines gesetzt.

Gruess Jamie

16.12.08 22:00
Muggi 

Re: Wicky Brautmode

Hoi Jamie
Wenn bisch du dört gsi? Aso i mue sage wo i am Mäntig mi Kleid ha chöne heim neh hani au Fr.Kaufmann gha. Sie isch sehr fründlich gsi aber sie händ mrs kleid nid schön kürzt und sie het gmeint das seig nid so Schniderin het de sgliche gmeint wie mir,sust bini sehr zfriede gsi dört.


grüessli

Hürote mi Schatz am 12.09.09 :)

17.12.08 15:25
chickpea 

Re: Wicky Brautmode

Hallo Muggi

Wow, hesch du dis chleid scho apasse loh? Unseri Hochzit isch au aum 12. September. Mir het me im Lade gseit ich söll das erscht kurz vor der Hochzit mache. Mis wird jetzt im Lade glageret. Accessoires han ich via ricardo bstellt, ich hoffe es passt den alles, ich muess denn mit Schue und Unterriock goh.

Was isch jetzt mit dim Chleid? Hän sie nomol öppis gänderet?

Gruss Chickpea

Editiert 17.12.08

17.12.08 19:59
Muggi 

Re: Wicky Brautmode

Hoi Chickpea
Nei nei bi mir het mr nur miesse kürze,i has mit Heim neh müesse wills kei platz händ alli Kleider zlagere! Jetzt chani nochli abneh und de im Juli gangi zunere Schniderin i mim Dorf wos de cha änger mache! I ha mis Kleid jetzt scho kauft will grad uf vieli Kleider 50% gsi isch...Mis Kleid isch 800.- günstiger
Hoffe das de alles zämme passt bi dr dänkes scho :)
Wo hesch du dis widr kauft,Dütsche gäll? Wie wit bisch scho mit de organisation?

Grüessli Muggi

Hürote mi Schatz am 12.09.09 :)

17.12.08 20:04
jamie 
Re: Wicky Brautmode

hallo Muggi,

Bin mitte November dete gsi.I glaube D Modebaraterinnne sind det nid zuständig für Chleiderapssige. Cha das Ganze au nu chli igschränkt beeurteile, will es mis erste Brutchleidgeschäft gsi isch, woni anegane bi. Bin 30gi ( scho alt uf dere Homepage..)denkt, dass i jemals hürate, bis i min Zuekünftige kenneglernt ha ( Internet), bin denn au relativ überrrascht gsi, wie das ganze Bruutchleid alege mi emotional mitgno hett.. ha mi recht ergriffe gfühlt und bi us em Grinse nüme use cho, aber das ghört ja gar nid daane..
Mir hürate au im September, allerdings am5. ( und am 3. zivil)
Wie laufet bi eui d Vorbereitige?
Bi üs stockets grad chli, aber das isch au ok..
Schöne Abig
Jamie

17.12.08 20:12
Muggi 

Re: Wicky Brautmode

Sali Jamie
Da freut mi mega das din Traummaa gfunde hesch findes au cool das durs Internet isch..I ha min dur Kollege känne glernt..ah was 30gi das isch doch nid alt,i bi 24gi :)
I bi au nur im Wicky gsi und has au as sehr emotional empfunde sind fast tränli cho,vorallem wend all strahle gsehsch..Hey so guet i bi au im Novämber gange am 7te hihi am morge früeh!!
Bi eus stocked Vorbereitige au..Mir händ fest scho s`Hotel,Fotigraf(guete Kolleg vo mim Schatz) mis Kleid mit allem drum und dra,Kirche und de Ziviltermin..Mir düend Zivil am 28.8.09 so im Februar fangemer mit de Iladige afo Bastle und Torte besprächig und besprächig wägem Apero isch im März..Ah und de DJ hämer au fix :)
Was händ ihr scho alles? Wo düend ihr Hürote?
Liebi grüessli Muggi

Hürote mi Schatz am 12.09.09 :)

17.12.08 23:01
surri 

Re: Wicky Brautmode

Sali Jamie

Also 30 isch doch nit alt
I ha im Februar au es 3 am Rügge und i finds e schöns alter!

Cu Surri

Mir traue üs am 19.12.08 & 22.08.09

18.12.08 08:25
Nora 
Re: Wicky Brautmode

Guten Morgen zusammen,

ich bin ebenfalls der Meinung, dass wenn man 30 Jahre alt ist, ist man doch nicht alt
Ich habe nächstes Jahr auch eine 3 auf dem Rücken (wink zu surri - guter Jahrgang, gell?!) und es ist tip top so. Wir werden an meinem 30. Geburi zivil heiraten und 2 Wochen später folgt dann die Hochzeit in Weiss.

@surri: Na, bist du schon etwas nervös auf morgen? Auf jeden Fall wünsche ich euch von Herzen eine wunderschöne und ergreifende Zivilhochzeit und einen phänomelanen Start ins Eheleben!
Alles Liebe für euch und allen einen schönen Tag
Liebe Grüsse
Nora

Wir freuen uns riesig auf den 25.07.09 (zivil) & 08.08.09 (kirchlich)

18.12.08 10:02
chickpea 

Re: Wicky Brautmode

Hallo an alli 20. und 30. und anderstjährige Junge

ich han min Schatz a mim 30. Geburtstag gar nonig kennt. Han ihn es paar Mönet spöter troffe. Mit dem hät ich nie grechnet.

Bi jetzt 34 und freu mi troztdem in mim hocheAlter no dörfe z' Hürote. Bi lang single gsi und do isch d' Freud riesig. Ich han scho an so vielne Hochzite mitgholfe und bi in dr glückliche Laag, dass viel Verhüroteti jetzt mitfiebere und Tips gänd, grad bim Chleiderkauf.

S Hochzitchleider ussueche isch e super Erfahrig gsi, ich glaub so schön han ich mi nonie gfühlt bim Chleider aprobiere, wie in dene Hochzitschleider. Freuet ihr euch au so druff s Gsicht vo eurem Zuekünfige z gseh wenn er euch s erscht Mol im Chleid gseht?

Chickpea

18.12.08 10:31
surri 

Re: Wicky Brautmode

Sali Nora

Jo i bi scho chli nervös, i ha s' Gfühl morn wirds no schlimmer! I freu mi aber mega! Nach 12 Johr gmeinsams Zit sött mr jo d' Ruhe vom Maa länge und uf mi abestrahle! I bi hat ebe e tüpyschi Frau
Danke für di viele Liebe Wort!

Jo s' Chleder ussueche hätti mir au ni so emotional vorgstellt und i hoffe so das es mim Maa wird d' Sproch verschloh und das em es paar Tränli chömme Obwohl er seit das dass nit dr Fall wird si!

Euch allne no e schöni Wiehnachtszit!

Surri

Mir traue üs am 19.12.08 & 22.08.09

 1 2 3 4 5
Brautmode-Kollektion   Brautmode   Geschäftsschluss   freundlich   brautmodeläden   wahrschindlech   Massenabfertigung   Modebaraterinnne   Hochzitchleider   Leistungsverhältnis   chleider   Hochzitschleider   Bruutchleider   Brutchleidgeschäft   Kleider   grüessli   Chleiderapssige   nigelnagelneue   Vorbereitige   laufmeterabfertigung