| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Wicky Brautmode
 1 2 3 4 5
18.12.08 11:29
Muggi 

Re: Wicky Brautmode

Zum Hürote isch mr nie Zalt
Surri i wünsch euch für morn alles gueti,dänke a euch!

Aso i bi furchtbar gspannt wie mim Schatz sis Gsicht isch wenn er mi erst mol de ide Chile gseht

Wünsch euch au en schöni Wiehnachtszit

liebi grüessli Muggi

Hürote mi Schatz am 12.09.09 :)

25.12.08 13:57
Spatz 
Re: Wicky Brautmode

Hey Girls,

met 30i esch me definitiv ned z'alt zum Hürote, süsch hätti es ächts Problem ;-). Be 32 ond ha letscht Monet ändlech (nach 14 Johr) dr ersehnti Aatrag öbercho. Mer hürote nöchscht Johr ond send jetzt ou voll i de Vorbereitige. Hei hinde aagfange: d'Hochzytsreis hei mer scho, süsch aber no nüt, sprich noni mou en Termin. Aber es chunnt guet, das weisi :-).

Nöchscht Mäntig hani ou en Termin bem Wicky. Freue mi jetzt - woni euchi tolle Feedbacks gläse ha - grad no en Rundi me. Be jo megamässig gspannt, cha mer me i somene Chleid öberhoupt ned vorstelle.

Rütschet guet is neue Johr, werd för öis alli jo ganz es speziells.

LG,

Spatz

06.01.09 20:31
maiabee 

Re: Wicky Brautmode

werde ebenfalls schon 30 sein am grossen tag :-)

ich war in deutschland (erfurt) und habe in 2 brautmodeläden was anprobiert und sah wie folgt aus
1. Kleines Geschäft:
- Keine Heizung
- etwa 15°
- keine grosse Wahl gekoppelt mit Aussagen wie "mhm, sie suchen wirklich was spezielles, das gibts aber nicht..."
- ohne grosses Nachdenken weggerannt

2. Grösses Geschäft
- Erster Eindruck: das Mobiliar stammt aus den 80
- Zweiter Eindruck: eine extreme Sorge für Details. Während der Anprobe kam jemand zu mir und fragte, ob man den Hacken meiner Jacke reparieren dürfe, denn es sei kaputt. Ich war O_O (baff). Zudem gab es Kaffee / Tee für die Begleitung
- Extrem Grosse Wahl an Kleider, Stoffe, Farben, Formen und Preise
- Kein mühsames Warten auf die Bestellung: Kleider können auf die Stelle gekauft und mitgenommen werden
- Meine Empfehlung!

Hatte bei beiden ziemlich Spass (war sowieso positiv eingestellt), ja sogar im ersten Laden ^_^

Nun geht es weiter mit probieren. Italien. Und Schweiz, wenn bis dann nichts gefunden...

Maiabee


26.01.09 09:00
Liara

nicht registriert

Re: Wicky Brautmode

Hallo zäme

Ich bin begeistered gsih vo de Wicky Brautmode! Sie händ en riese Uswahl und würklich für jede Gschmack öbis!

Han vorus en Termin abgmacht uf die 8.00 Uhr. Um die Ziet häts no fast kei aneri Lüt gah und mir händ schön eusi Rueh gah. Han en super Bedienig gah, sie hätt sich nur um mich kümmered und isch sehr uf mini Wünsch igange. Ich han mis absolute Traumkleid gfunde!!!

Mis Mami und mini 3 Brutjungfere sind au debie gsih. Die händ nacher au no volli 2 Stund Abigkleider brobiert. Mis Mami hätt denn au es super schöns Kleid gkauft. Mini 3 Brutjungfere händ sich nid chöne einige und Bedinig hätt das ganz locker gnoh, das findi also au super!
Prise sind absolut okay. Han für mis Kleid und alles Zuebhör 2'300.- zahlt!

Liebs Grüessli
Liara

PS: Mir hüratet am 7.8. und 8.8.09

03.02.09 21:38
tess 

Re: Wicky Brautmode

hallo zäme

ech be hött etzt ou bem wicky gseh ond ha mis troumchleid gfonde. ech be met mim mami ond minere trouzüügin gseh ond ha mi ned agmäudet gha. mer send denn sofort vo de rita koch bedient worde. sie esch hammer, sie hett das mega toll gmacht ond hett eis chleid nochem andere brocht dasi werklech alli stils ond so ha chönne probiere... mis chleid esch denn eis gseh woni eigentlech nor usgwählt ha zom probiere wells öppis anders gseh esch as die andere... ond genau das esches denn gseh... ha denn no x-kleider probiert, aber kes esch a das äne cho. dfrau koch esch absolut ned gnärvt gseh well ech soviel chleider han welle probiere ond mer hends mega loschtig gha met ehre. ha denn grad schueh ond so dete kouft, ben etzt eigentlech voll usgstattet ;-) alles in allem hani etzt ca. 2100 franke zahlt, dezue chöme denn no änderige vo ca. 150 franke. fend ech etzt absolut günschtig.
auso abschliessend chani säge das ech de wicky werklech toll fende ond jedem cha empfähle. aber e guete tipp: gönd einisch onder de woche... wonech dete gseh be hetts no 2 anderi gha wonech eigentlech nie gseh ha die ganz ziit. ha super platz gha ond mech hett ou niemmer agstarrt oder so ;-) wär amene samschtig goht muess werklech demet rächne dases veli lüüt hett ond es esch denn haut nömme sgliche.

ah ond öbrigens, bem wicky hends dchleider eigentlech emmer of lager, das heisst es geht ke längi leferfreschte. ech cha mis chleid im märz scho go hole well ech hött scho MIS chleid agha ha... mer cha aso ou no guet 3-4 mönet vorem hochzig go...

gruess tess

04.02.09 18:09
Stern 
Re: Wicky Brautmode

Danke für den Tipp betreffend Wicky Brautmode... vielleicht werde ich mich dort auch mal umschauen... UNTER DER WOCHE!

lg

04.02.09 18:32
aschera 

Re: Wicky Brautmode

hallo stern

ich kann dir wicky brautmode nur empfehlen, die auswahl ist wirklich 1a! in jeder grösse und auch für jedes budget ist was dabei.

lg aschera

mir hürate kirchlich am 15. august 2009

04.02.09 20:01
queen 
Re: Wicky Brautmode

Auch ich habe mein Kleid bei Wicky gefunden. War ja zuerst kritisch eingestellt, da man so viel Negatives (so von wegen "Massenabfertigung") gehört hat.
War dann aber echt toll. Ich bin an einem Samstag im Januar, als sogar noch die neue Brautmode-Kollektion mit Diashow präsentiert wurde und es gratis Kaffee und Gipfeli und Cüpli und Häppli gab, gegangen. Und das ohne Voranmelden. Wir mussten keine Minute warten, hatten eine tolle, geduldige Bedienung. Wir sind dann am Nachmittag zu Priska's in Aarau gefahren, dort hat's uns aber gar nicht gut gefallen (die Kleider waren nicht so mein Stil, und preislich ist's auch ein Unterschied zu Wicky). Also wieder zurück zu Wicky, nochmals meine zwei Kleider der engeren Wahl probiert (ca. nbochmals 5x in jedes rein), und das bis 17 Uhr, und dieselbe Beraterin wie am Morgen hat uns dennoch ganz flott bedient.
Habe mich dann für ein ganz tolles Kleid entschieden für 1500 Fr.
Wicky war für mich top.

04.02.09 21:00
Stern 
Re: Wicky Brautmode

Hallo queen

War Priska Brautmode in Aarua also teurer als Wicky? Was meinst du mit, der Stil der Kleider hat dir bei Priska nicht gefallen? Ach... ich kann mich nicht entscheiden, ob ich zu Priska oder Wicky gehen soll, nach dem Desaster in einem anderen Geschäft...

lg

04.02.09 21:08
tess 

Re: Wicky Brautmode


hallo stern

am beschte gosch doch grad i bedi läde ;-) ond lass dech ned lo veronsechere, es cha jo nömme schlächter cho, oder?

ech cha eifach etzt us minere erfahrig met wicky bruutmode säge dasi absolut zfrede gseh be ond mer de stil ond ou dpriise tiptop passet hend.

gruess tess

 1 2 3 4 5
freundlich   chleider   grüessli   Modebaraterinnne   Chleiderapssige   nigelnagelneue   wahrschindlech   laufmeterabfertigung   Bruutchleider   Hochzitschleider   Massenabfertigung   Vorbereitige   brautmodeläden   Kleider   Brutchleidgeschäft   Geschäftsschluss   Brautmode-Kollektion   Leistungsverhältnis   Brautmode   Hochzitchleider