| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Wicky Brautmode
 1 2 3 4 5
04.02.09 21:18
Stern 
Re: Wicky Brautmode

Hey tess

ja du häsch rächt, ich nimm mir die Ziit und gahn in beidi Gschäfter go luege

lg

05.02.09 07:20
queen 
Re: Wicky Brautmode

naja, also mir persönlich kamen die Kleider in Priska's etwas 'verstaubt' vor, so nicht mehr topaktuell. Und all die Kleider, die ich anprobiert hatte, waren preislich über 2000 Fr. Zudem hat die Beraterin mir gar nicht alle Kleider gezeigt, sondern jeweils selber eine Vorauswahl vorgenommen, was mir irgendwie komisch reinkam.

Aber Geschmäcker sind ja bekanntlich verschieden.

05.02.09 07:34
Piglet 

Re: Wicky Brautmode

Hoi zäme

E gloub e muess do Priskas chli verteidige. Auso vo verstoubt cha ned d'Red si. Die hei die nöischte Kollektione vo Rembo, Linea Raffaelli ond anderne Marke gha! Klar, es get secher Gschäft met ere grössere Uswahl, aber eg be zfrede gsi! E ha säuber es Chleid vo Pronovias os dr Kollektion 2008 kouft ond si het grad wonis gno ha gseit, of das chönt si mer no en Rabatt gä, wöus ebe os dr letschte Kollektion sig. es Esch denn ou 1500Franke gsi. Prislech hani festgstöut, dass z'mindest d'Rembo Chleider belliger sind aus be Chez Jeannine. Em Wicky beni nie gsi drom chanis met däm Gschäft ned vergliche.
Aui Chleider chöi eim jo d'Beraterinne gar ned zeige, de wär me jo tagelang em Gschäft. E has so gmacht, dassi zerst säuber doregloufe be ond zeigt ha was mer gfaut. D Beroterin het mer de mau die brocht ond denn säuber no witeri usgsuecht. Ou mis Mami ond mini Trouzügin hei mer Chleider brocht wo si dänkt hei die gfaue mer. E dänke me muess ou eifach dr Muet ha ond säge was me wott ond sech wehre weme lieber säuber möcht luege.
Aber klar, en erster Linie muess es eim wohl si em Gschäft, ond das esch haut ned be aune glich.

05.02.09 07:55
queen 
Re: Wicky Brautmode

Im Wicky isch's halt äbä chli andersch gsi. Sie isch diä ganzä Chleiderstangä durä gangä mit üs.

Und was mi am meischtä gstört hett im Priska's: ich (Grösse 36) ha zum Teil Chleider muässä probiärä im 42. Sorry, da gseht doch jedes Chleid Sch*** us. Wiä söll ich miär de chönnä vorstellä, wiä ich i dem uusgseh? Äs fallt ja de ganz andersch, wenn überall Chlammerä dri hesch.
Und de Hammer: am Schluss seid sie miär, i müässi d'Hälfti voruus zahlä, bevor sie ds Chleid i miinerä Grössi überhaupt bstellä! Dabii weiss i ja de nur gar nid, ob's de wirklich guät isch. Klar verstah ich sie vu wägä 'Lager' usw.
Aber im Wicky chasch halt grad d'Chleider i dinerä Grössi probiärä.

05.03.09 15:50
muraki

nicht registriert

Re: Wicky Brautmode

Ich habe mein Kleid auch von Wickys Brautmode! Das Kleid ist fantastisch, jedoch musste auch ich eine Grösse zu klein probieren, und den ganzen Betrag bezahlen bevor Sie das Kleid bestellen, auf das man volle Abnahmepflicht hat. Nun warte ich ca. 4 Monate bis es geliefert wird. Die Bedienung war aber sehr freundlich.

 1 2 3 4 5
grüessli   nigelnagelneue   brautmodeläden   Brutchleidgeschäft   Bruutchleider   Massenabfertigung   Vorbereitige   Hochzitschleider   Leistungsverhältnis   freundlich   laufmeterabfertigung   Geschäftsschluss   Chleiderapssige   Brautmode-Kollektion   chleider   Kleider   Hochzitchleider   Modebaraterinnne   wahrschindlech   Brautmode