| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
wie fest "pimpen" ihr eu?
 1 2 3 4 5 .. 7
05.08.09 21:43
silver83 

wie fest "pimpen" ihr eu?

Hey ihr brütlis, ich frog mich gad was ich ächt alles so chli verschönärä lo söll. ich denkä mit dä negel mach i öpis, si nu chli fester machä, dass sie nid so schnell abbrächen. hät das scho mol öpert gmacht, nützts au?

und vum vielä kaffi und tee und leider der eintä oder andärä zigarettä sind zäh au chli gälber als die vu dä filmstars isch nid schlimm, aber ich frog mich wies den uf dä fötteli würkt, so mit dem fast wiisä chleid und immer schön lächlä. tuet das weh, und ischs tür?

den han i au scho gläsä, dass es gsichtsbehandligä git... für was weiss i nid gnau aber schadä tuet sicher au nid.

am schluss chund jo au nomol en rächtä bazä zämä, wo jo den au in dbudgetplanig kört

also was hen ihr gmacht, was isch echt nid nötig und wöviel häts den chostet?

Lg


Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

06.08.09 07:27
Piglet 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

Hallo silver

Also wie fest du dich pimpen willst musst du ja selber wissen.
Ich für meinen Teil hab mir überlegt, in die Maniküre zu gehen. Aber ohne künstl. Nägel. Einfach feilen lassen und entweder einen schönen Farblack oder French Manicure. Ich habe aber von Natur aus recht kräftige Nägel. Lackieren tu ich sie allerdings sehr selten.
Wegen den Zähnen. Hab mir gedacht ob ich meine jährl. Zahnreinigung vor die Hochzeit legen soll. Wenn deine Zähne nur leicht verfärbt sind hilft ev. ja auch schon eine bleachende Zahnpasta? Kannst es ja mal probieren und notfalls immer noch zum Zahnarzt. Ich denke aber dass das schon einen Batzen kostet. Schätze mal eine Maniküre kostet ca. 35Fr.
Gesichtsbehandlung: darunter versteht man normalerweise eine gründliche Reinigung. D.h. die Poren werden gereinigt (damit gar keine Pickel entstehen). Ich habs mal gemacht. Da wird zuerst das Gesicht gedämpft, um die Poren zu öffnen. Dann mit Creme gereinigt und sie "drückt" die Unreinheiten raus. Pickst ein bisschen. Danach noch Pflegecreme etc. Tut gut und die Haut ist nachher wirklich viel feiner und schöner. Der Effekt hält aber nicht ewigs... das müsstest du wohl ein-zwei Tage vor der Hochzeit machen lassen. Ev. vorher ausprobieren, falls deine Haut komisch reagiert. Kostet glaube ich so ca. 50Fr.
Viel Spass beim pimpen!

Zuletzt bearbeitet am 06.08.2009

06.08.09 07:47
Sposina 
Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

Hallo silver

Nägel lohni lo mache, also vore Wiss, ev. no 1-2 Steinli dri, aber mit de Naturnägel.. weiss au ned gnau was do alles druf chont. I maches bi de Kollegin, drom weisi ned wie vell dases normal chostet.
Wäg de Zäh hani mir bis jetzt no kei grossi Gedanke gmacht, muesi mer no öberlegge! Wär ja en Idee wärt, e Kollegin het ersch letschdi verzellt dass sie öpis gmacht het. Das Kostet för 3 Johr glaub 500 Franke, 1 Mol im Johr chasch sie mache.. chonsch bim Zahni öber.
Gsichtsbehandlig mach ich au so all 2 Mönet. Die dünd s Gsicht gründlich Reinige, Peeling, Poore, Creme, Massage, Augebraue zupfe etc.. ich zahle 135.-
Ich due ev. au d Haar wachse loo a de Bei und ev. ade Ärm, well ich doch ned wenig ha, schösch wördis sicher ned mache! Au nachher för d Flittis, de hani es Ziitli rueh!

Es kostet alles sehr vell Gält, aber wenn mer sich mal chan verwöhne la, wenn ned vor em Hochziit?


06.08.09 07:54
souris 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

Guete Morge Silver

Ich han mer die gliiche Überleggige gmacht wie du...

Da ich sehr gern längeri Nägel hetti, die aber sehr schnell irisset oder abbrechet, han ich mich entschlosse, die mit Gel z'versterche. Mir persönlich gfallet künstlichi Nägel (a mir) ned bsonders. Drom hani mich für die Variante entschiede. De ersti Termin han ich letscht Woche gha (4 Woche vor em Hochziit) ond bis jetzt bin ich sehr z'friede. Da s'min eigete Nagel isch, fühlts sich au ned extrem anders ah, sie sind eifach stabiler. Churz vor em Hochziit tuen ich denn d'Nägel nomal uffülle lah ond French lackiere, finde, das passt rächt guet. (kostet ca. CHF 90.-- pro Mal)

Betreffend Zäh: ich rauche zwar ned, hett aber au gern wiisseri Zähn. Drum han ich mer en Ufhellendi Zahpaste kauft ond putze sit es paar Woche nor no mit dere d'Zäh. S'isch jetzt ned so, dass sie jetzt superwiis wäred, aber ich find, sie gsehn besser us (villicht au nor ibildig...?) (kostet ca. CHF 5.--)

Denn gang ich ein Woche vor em Hochziit i d'Gsichtsbehandlig. Das muesch onbedingt ein Woche vorher mache. Bi mir isch es so, dass wenn ich länger nüd gmacht han ond denn weder mal gha, mini Huut zwei Täg spöter reagiert, so dass ich denn die Pickel, wo no irgendwo versteckt gsii sind, usechömed ond ich teilwiis chli Rötige han. Defür isch es denn nachher guet. Ich tuen au no grad d'Wimpere färbe. (kostet ca. CHF 100.--)

Ond ein Tag vor em Hochziit gang ich mini Haar a de Bei mit Wachs go entferne lah. Ich machs suscht mit eme Epilierer, aber diesmal gönn ich mir en Behandlig... (kostet ca. 85.--)

So, das wär's. Meh muess ich glaubs ned mache, suscht kännt mich min Fründ denn nüm...

LG

06.08.09 08:19
Frettina 
Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

Betr. Zäh bleiche müender ämfall ufpasse, das chan d Zäh ganz schön kaputt mache. Mer sött nume gsundi Zäh ufhelle lah (unbedingt mitäm Zahnarzt abspreche). Die ufhellende Zahpastas sind au zimli schädlich will sie dä Zahschmelz richtig abschliiffe tüend.

Mer chan d Föteli ja susch au no bearbeite wänn verfärbti Zäh oder susch än chline "Makel" fescht stört.


Zuletzt bearbeitet am 06.08.2009

06.08.09 08:42
Lola

nicht registriert

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

ich bin au därä meinig, eifacht mal mitäm zahni absprächä. dä chan dir guät uskunft gäh, was schädlich isch und was nöd..lg lola
_____________________________
Lola: unser Motto ist ,,Vorfreude,, :-)

zusammen: 22.03.03
verlobt: 15.05.09
verheiratet: 18.06.10
kirchlich: 11.06.11

06.08.09 10:37
Amiga 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

Verliebt seit Juli 05/verlobt seit 25.06.09/verheiratet 25.06.2010

Hallo Silver

Also ich gehe sicher zur Kosmetik und lasse mich Professionell Schminken eine schöne Hochsteckfrisur und meine Künstlichen Nägel werden noch richtig hübsch gepimpt mit weissen French und strasssteinchen

Hmmm meine Zähne, da werde ich wohl auch meine Zahnreinigung vorziehen damit ich so weisss strahlen kann wie mein Brautkleid

Liebe Grüsse
Amiga

06.08.09 11:00
counsel

nicht registriert

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

also ich würde mal die grammatik pimpen

06.08.09 11:25
souris 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

@ counsel

Was isch dir denn öber d'Läbere gloffe? Mir sind da imene Hochziitsforum, ned imene Forum für agehendi Dütschlehrer. Ond au wenn's Grammatik oder Schriibfehler het, was störts dich??

Verstahn ned, dass mer ander Lüüt chan azünde, wäg Grammatikfähler...

06.08.09 11:30
counsel

nicht registriert

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

ahhhhhhhhhhhhh ihr versteht aber auch gar keinen spass hier

 1 2 3 4 5 .. 7
Hochzit   sälbschtversüech   gsichtsbehandligä   French-Lackierung   Zahnarzt   wimpereverlängerig   wimpäräverläängerig   Gesichtsbehandlung   Gmeinschaftgfunde   Hochsteckfrisur   Zahnreinigung   Grächtigkeitssinn   hochzeitscountdown   wimpereverlengerig   halbmedizinisches   Swarovski-Steinli   dentalhygieniker   Hochziit   Gsichtsbehandlig   verhürotet