wie fest "pimpen" ihr eu? |
|
1 2 3 4 5 .. 7
|
06.08.09 11:32
souris
|
Re: wie fest "pimpen" ihr eu?
Nei, demfall ned. Wenn mer Humor of Chöste vo andere macht, find ich das gar ned luschtig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
07.08.09 08:14
Sitho
|
Hoi Zäme
Also ich bin au dä Meinig, mer söt sich eigentlich treu bliebe. Ich schminke mich fascht nie. Nur gad echli Wimpere. Drum hani gseit, ich wird au am Hochzit, nur es fins Make Up, echli Wimperetouschi und echli glanz ufd Lippe tue. Wobie da jetzt scho mini Muetter und e Kollegin cho sind und gmeint hend, dass chasch doch nöd mache...aber das bin ich.
Wend no nie künstlichi Nägel gmacht hesch, würd ichs au nöd mache. Sondern eifach nur ine Maniküre, zum fiile und lackiere la. Ich zahle jetzt für das 39.-
Natürlich gani au zum Coiffeur und la mir e schöni Hochsteckfrisur mache, das chost ca 100.- inkl. Probefrisur (woni übrigens hüt Nami usprobiere ).
Zum Zä bleachi chani Dir folgendes säge. Ich han das scho sit zwei Jahr welle mache. Jetzt ufs Hochzit hanis e gueti glägeheit gfunde. Ich han im Netz e Gmeinschaftgfunde, wo in Dütschland, Oestrrich und ebe bi euis das macht für ca 350.- Uf www(punkt)skysmile(punkt)ch chasch Dich informiere. Das isches Homebleaching, wo Du zersch bim Zahni e Schine lasch lamache und den Diheime mit dem Mittel fülsch und mehrmals min. zwei Stund druf tuesch. Ich hans drümal gmacht und es nützt. Übertriebe wür ichs eifach nöd, susch gsehts nur kitschig us.
Wir sagen "Ja" Zueinander...Zivil 20.8.09 / Kirchlich 22.8.09
|
|
|
|
|
10.08.09 08:01
Sitho
|
Hallo Schoseli
Oja jetzt nöchets... nei ich bin no gar nöd nervös und schlafe no herrlich ich denkes, ich wird ersch am Tag X nervös. Defür chumi langsam echli is bibere vor mim Polterabig. Dä hani nämli dä Fritig ;-) Hesch Du Dine scho gha? Bin ja gspanne, was mini Fraue da vorbereitet hend...
Grüessli Sitho
Wir sagen "Ja" Zueinander...Zivil 20.8.09 / Kirchlich 22.8.09
|
|
|
|
1 2 3 4 5 .. 7
|