| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
wie fest "pimpen" ihr eu?
 1 2 3 4 5 .. 7
10.08.09 15:25
silver83 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

ja, es chund echt schnell no en rächtä batzä zämä. ich han nu coiffeur und makeup im budget ka. etz glaub i muess i do no chli meh irächnä
da ich im januar eh zum zahni muess, frog i den gad no wägä dä prisä. aber sälber bleichä will i glaub nid, chan sicher no einiges schieff laufä...



Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

11.08.09 00:05
tonie 
Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

ig wird mi ou nid z fest pimpe. ig finges ou wichtig, dass me sich säuber blibt. ig wird mer bestimmt ou d nägel fiihle lah, aber nid voll abgfahre bemale. denn e gueti friisur, und schminke wie i mers gwöhnt bin. ich will denn nid nach der hochziit d fotine aluege und mi frage, wer da eigentlich mi maa ghürotet het.

11.08.09 09:04
silver83 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

ich denkä, dass keini ganz andersch usgseh will. aber hald zbestä us der sach machä. schliessli lauf i jo au nid immer mit ärä hochsteckfrisur und em nä langä chleid durch gägend. aber das huut schön usgsied und so witer find i hald scho no wichtig, und es git jo meisten au föteli wo dhänd druf sind und im nochhinein will i mi nid ärgärä, dass i nüt gmacht han.





Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

11.08.09 14:18
Muggi 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

Also i ha mr d`Hoor verlängere loh fürd Hochzit..Frisur wer au ohni verlängerig schön gsi aber i bi zum coiffeus und die het gseit i heig grüeni Hoor okay die hämmer de gfärbt..de het sie mir längi chli gschnitte und de fangt die ah mir en stufe schnitt mache und haut voll e stuck ab und i has doch extra so wachse loh BRAVOOOOO...jo jetzt bini natürli froh hani sie verlängert will sust hetti nid mini Frisur woni wott!
I due mi professionell schminke loh das chostet mi nüt (kollegin) au wenni mi nur so für usgang schmink möchti ade Hochzit doch e schöns Make-up ha wo mr au chli gseht! I fänd no smoky eyes geil wer mol was anders und all 3 wuche gangi go Nägel uffülle i ha ebe brüchigi Nägel und fänds schad für ufem foti so kurzi nägel!

so das wers

12.08.09 10:33
Piglet 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

Hey muggi, dini Coiffeuse het eifach es Stöck abgschnette!? Dasch jo wörkli no blöd vor de Hochzit!

E ha öbrigens grad vorhär en Termin abgmacht för Gsichtspfleg ond Maniküre. Es chostet 95Fr. bzw. 60Fr. (Naturnägel). Has auso ou chli onderschätzt. Henu, das esch en bsondere Tag ond me wott jo s'beste us däm usehole wo me het

12.08.09 11:00
silver83 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

@muggi
das mit dä hoor isch mier bim zivilä passiert, sie hät gfoget, öb sis töff fräch machä und ich han ja gsied, und am schluss sind mini schulterlangä mega durägstuft gsi, di oberstä no öpä 4oder5cm kurz
etz weiss i was fräch und gstuft bedütet... naja etz ischs scho wieder nochägwachs

@piglet
ja, diä prisä sind no schnell unterschätzt... mol gugsä was mini so verlangt für dnägel. ich wür au gern die eigentä bhaltä, aber muess den öpis machä, dass sicher keinä abbricht



Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

12.08.09 14:19
Muggi 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

@Piglet jo sie het e stück abghaue ohni was sage hase de druf agsproche aber isch natürli de au zspot gsi!
Jä aber jetzt hani dopplet so langi Hoor was mr nid alles macht

@silver jetzt weisch kei Hoor meh schniede vor de Hochzit

12.08.09 14:33
silver83 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

oh ja, han ihrä scho gseid, dass es etz kei so "experiment" meh git. susch töff si immer machä was sie gad will, au mit der farb. aber etz ufs hz will i scho dlängi bhaltä und vilicht no es paar cm länger lo.



Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

15.08.09 20:48
sunshine83 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?


Auso i ha vor dr Hochzyt äs richtigs beauty Programm, la mr la d'fingergegu mache und fuessnegu, professionelli wimpereverlängerig und hair extensions. Freue mi scho mega druf!

15.08.09 21:04
silver83 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

hey sunshine, wo losch dini wimpärä verlängerä und wöviel zahlsch däfür? losch sie au gad färbä.
den chönd mä sisch jo der maskara sparä, dä git jo di gröscht sauerei bi dä trenä.
Lg



Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

 1 2 3 4 5 .. 7
French-Lackierung   Hochsteckfrisur   Gmeinschaftgfunde   dentalhygieniker   wimpereverlengerig   Grächtigkeitssinn   halbmedizinisches   Gsichtsbehandlig   sälbschtversüech   Hochzit   gsichtsbehandligä   hochzeitscountdown   verhürotet   wimpereverlängerig   Zahnreinigung   Zahnarzt   Hochziit   Gesichtsbehandlung   Swarovski-Steinli   wimpäräverläängerig