| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
wie fest "pimpen" ihr eu?
 1 2 3 4 5 6 7
15.08.09 21:20
sunshine83 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

Hey Silver

I la mini wimpere z'luzern la mache und mini negu o grad das isch u praktisch. Weiss no nid genau wieviu i muess zahle das chunnt de druf a wieviu das i mr wott la dri mache, aber günschtig isches sicher nid zwüsche 280.- bis 600.- i schicke dr schüsch gärn dr link wenn wetsch... I kennä sie wos macht drum mega guet sie macht o wunderschöni professionelli Kunschtnegu, bi 2 jahr be ihre gsi go mache
La schminke lani mi äbä de derfür nid da i mini lippe gärn knall rot möcht und mit dr wimpereverlengerig längt das de gloub scho

15.08.09 21:23
silver83 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

oh, weisch ich wohnä in der südostschwiiz, isch glaub scho chli zwit wäg vu luzern aber dankä fürs agebot, ich frog susch mol bi üs was so nä wimpäräverläängerig chostet. aber gäll, den bruchsch kein maskara meh?





Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

15.08.09 21:29
sunshine83 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

Ganz genau im Prinzip bruchsch praktisch gar ke make up meh usw. Voraum sötsch schienbar be rä wimpereverlängerig sowieso ke mascara druf tue das tuet nä drum nid guet




Zuletzt bearbeitet am 15.08.2009

15.08.09 21:33
silver83 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

ahh, han nid mol gwüsst, dass mä sini wimpärä chan verlängerä lo. han immer gmeind, das git nu diä zum achläbä. aber so wers au no super und hebt sicher au no es ziitli

Lg



Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

Zuletzt bearbeitet am 15.08.2009

15.08.09 21:38
silver83 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

oder häsch mier doch der link, ischs döt beschribä wie funktioniert?



Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

15.08.09 22:07
sunshine83 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

Hesch dr link becho? ha dr nä gschickt

15.08.09 22:17
silver83 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

ja super, dankä viel mol!! das wer würkli no öpis guets

chasch mer jo den sägä wie zfriedä das gsi bisch mitnä



Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

15.08.09 22:45
Prinzessin 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

Hallo zäme

Ich fende förd Hochziit darf mes sech scho chli guet goh loh...
I mache äbe sälber Nägel, darum chani si mer au förd Hochziit sälber mache, aber i goh secher zunere Kosmetikerin /Visagistin mech loh schminke förd Hochziit, und en schöni Frisur muess natürli au si.
Wäg de Zähn...passet wörkli uf met Whitening Zahnpasta, die send meistens mega abbrasiv und mache uf längeri Ziit de Zahnschmelz futsch. Me cha si bem Zahni loh Bleache oder es Homebleaching mache...aber i wörd zerscht met em Zahni bespreche...wenn me gsundi Zähn het..null Problemo, aber wenn me defekti Füllige het und so, esch da meh schädlech als nützlech...und übrigens Verfärbti Füllige chame de ned bleache. Leider kostet de gspass rächt vell Gäld!!

I fende au, das me das ganze ned zfescht sött übertribe...meistens esch em chlini Make schöner, als wenns schlossändli künstlich usgseht!!

15.08.09 22:51
silver83 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

zviel isch nid guet, klar. aber chli verbessärä isch scho ok, ämel für mich.



Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

15.08.09 22:57
sunshine83 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

Auso i freue mi sehr druf mi la "zverschönere" usserd dr wimpereverlängerig sie die beauty sache woni la la mache nid sehr ussergwöhnlech, das si säch mini lüt vo mir scho gwöhnt

 1 2 3 4 5 6 7
Hochsteckfrisur   dentalhygieniker   Swarovski-Steinli   sälbschtversüech   Gmeinschaftgfunde   Hochzit   halbmedizinisches   gsichtsbehandligä   Gsichtsbehandlig   wimpereverlengerig   hochzeitscountdown   wimpereverlängerig   French-Lackierung   wimpäräverläängerig   Zahnreinigung   Grächtigkeitssinn   Zahnarzt   Gesichtsbehandlung   verhürotet   Hochziit