| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
wie fest "pimpen" ihr eu?
 1 .. 3 4 5 6 7
15.08.09 23:24
silver83 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

ja, ich freu mi au druf mich mini makel chli verwindä zlo, und es git jo sö viel möglichkeitä wo eim nid gad in daugä stächen. da ich au immer chli wärt uf mis üssärä leggä, isch das sicher au nid öpis anormals den an mier.
zäh bleichä wer würkli neu, aber ich hans scho immer chli im hinterchopf ka, aber nu nie gmacht. denke dass mer dä muet au etz no chli fehlt. han angst, dass mier nochhär zmul weh tuet



Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

15.08.09 23:34
sunshine83 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

Vorauem isch ja zguete das mä die verschönerig ja o nach dr Hochzyt no äs ganzes zytli het und nid nume a däm Tag auso isch doch das so oder so ä gueti sach

Mi verlobt brucht zimli viu di bleichigs sache für d'zähn, vorauem so wiis macher Zahnpaschta u äs het tatsächlech öppis gnützt är het würkelch wiisi zähn (mir si äbä beidi roucher) und bis itze hets sinä zähn no nüt gmacht, är het aber o zersch si zahnarzt gfragt gha u dä het aber o gmeint zviu vo däm züg bruche isch sicher nid guet

15.08.09 23:38
silver83 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

ich han mier ebä mol so nä zahpast kauft, aber diä hät so blaui chlini chügeli dinä ka, diä sind mier den unter szahfleisch grutscht, han i gar nid gern ka. nid dass es sisch komisch agfühlt hetti, nur zum aluegä, isch mier ständig ufgfallä... naja, den han i si nümä gno, oder gad nomol mit änärä normalä nochäputzt han halt mengisch chli en schadä



Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

15.08.09 23:40
sunshine83 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

das geit doch aune ab und zue so


15.08.09 23:45
silver83 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

ja zum glück



Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

28.08.09 10:45
speedy 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

Meine Nägel lasse ich so, wie sie sind, denn ich lackiere sie auch sonst nie. Das wäre dann irgendwie nicht mehr ich, wenn ich jetzt plötzlich mit lackierten oder sogar künstlichen Nägeln kommen würde.

Frisur und Make-Up mache ich beim Coiffeur. Wobei auch das Make-Up sehr dezent sein soll. Ich lasse mich sicher auch vorher schon ein paar mal von ihr schminken und schaue, ob sie auf meine Wünsche eingeht.

Das Wichtigste sind für mich die Zähne. Ich habe da aber den grossen Vorteil, dass mein Onkel Zahnarzt ist. Er hat mir bisher immer alles schon gratis gemacht. Die jährliche Zahnreinigung fällt meistens so auf Mai / Juni, die werde ich nächstes Jahr einfach vorverschieben.

Grundsätzlich ist es doch einfach das Wichtigste, dass du dich an deinem grossen Tag so richtig wohl fühlst, aber dass die Leute dich auch noch erkennen.

02.09.09 19:50
silver83 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

also, ich han etz mol fotnä aglueget und gfundä, dass mini zä wiis gnueg sind. bsunders wenn i diä vu kolegä aluegä wo rauchen also, dass mit em bleichä lon i si, und tuen au eifach die johrlich zahreinigung chli vorzüchä.

hey speedy, isch jo super, wenn du gad dä zahnarzt in der familiä häsch



Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

09.09.09 17:20
bresa 
Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

Hallo zusammen

Kann mir jemand von euch ein gutes Nagelstudio empfehlen im Raum Bern.

Merci
Grüessli Bresa


verliebt seit Okt. 2000
verlobt seit Juni 2009
verheiratet im Sept. 2010

09.09.09 18:39
sunshine83 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

Hallo Bresa

Ana's Nailstudio
Monbijoustrasse 130
3007 Bern/BE
031 312 07 12

Ich habe dort ca. 6 Jahre meine Nägel machen lassen und war immer super zufrieden bis ich dann nach Luzern gezogen bin und gewechselt habe . Leider hat sie keine Homepage aber ruf doch einfach mal an



17.09.09 12:11
Sposina 
Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

I ha no e super Tip för wissi Zäh! Meistens nötze jo die tüüre Produkt nüt oder ned vell.. i ha mol agfange einisch ide Wuche met Salz zäh butze. Eifach s Zahbürsteli nass mache und echli Salz (normals Chochsalz) dröber streue und so Zäh guet potze. Es schadet au öberhaupt ned..
Oder en andere Tipp: täglich met Oliveöl 10-15 Minute Zäh spüele, das hani sälber no nie probiert aber werdi sicher mol probiere.. nötzt glaub au no för anders.

Es tönt beides öberhaupt ned apetitlich, esches au ned.. aber lieber so als vell Gält usgeh und es nötzt nüt.

 1 .. 3 4 5 6 7
sälbschtversüech   hochzeitscountdown   halbmedizinisches   Grächtigkeitssinn   Zahnarzt   Zahnreinigung   Gesichtsbehandlung   French-Lackierung   wimpäräverläängerig   wimpereverlengerig   wimpereverlängerig   verhürotet   Hochziit   dentalhygieniker   Hochzit   Swarovski-Steinli   Hochsteckfrisur   Gmeinschaftgfunde   Gsichtsbehandlig   gsichtsbehandligä