| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
wie fest "pimpen" ihr eu?
 1 .. 3 4 5 6 7
17.09.09 14:47
Soefeli82

nicht registriert

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

Hallo Sposina - das tschudärät mi grad weni dra dänkä gsehsch de scho äs resultat mit em salz??

schöne tag

gruässli soefeli

Zivil: 20. August 2010


Kirchlich: 28. August 2010

17.09.09 15:04
silver83 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

hoi sposina, dass mit em salz han au scho kört, aber wieder vergässä ka. muess i mol usprobierä.
aber das mit em öl isch neu für mich...würgt mi gad echli, wenn i mier das vorstelle. döff mä den nochhär wenigstens zeh putzä, dass der ölfilm wider wäg got?

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
......Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag......

17.09.09 16:10
Sposina 
Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

Ja ich weiss es esch ned grad fein.. aber bi mer nötzts.. i machs zwar ersch set 2 Wuche, aber mer gsehts scho es berebezzli.

Bim öl muesi mi au öberwinde

18.09.09 08:27
nicarina1985 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

kenned ihr au das mitem Backpulver? i weiss aber nöd 100%ig ob das schädlich isch aber mer merkts au scho ziemli schnäll wämmer mit dem putzt..



18.09.09 09:17
Sposina 
Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

Ja das hani au scho ghört, aber anschiinend esches ned guet wenn mer empfindlichs Zahfleisch het.. ha sogar mol gläse, dass öper wäg dem grad zom Zahnarzt het müesse well es so enzöndt het.. also i sälber wörs glaub ned probiere oder nor mol sehr sehr wenig neh.

18.09.09 09:27
nicarina1985 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

guet i wür generell empfehle das mer so sachä nöd gad jede tag macht do duet mer doch dZäh zfest strapaziere..
ah jo gad eso.. krass..
i han bis jetzt kei problem gha aber hans au scho sit meh wiä e johr nümä gmacht..
isch das mit em Salz nöd au gföhrlich da isch doch recht grob für dZäh..


18.09.09 09:41
speedy 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

Wahrscheinlich spricht da die Zahnarzt-Nichte aus mir, aber ich würde euch echt von den ganzen "günstigen" Versionen abraten. Salz, Backpulver, es gibt sicher noch mehr Hausmittelchen, die irgendwann irgendwer mal entdeckt hat. Aber alles in Allem kennt man von alledem die Nebenwirkungen doch recht wenig. Wenns denn sein muss, würde ich euch etwas "halbmedizinisches" wie Pearldrops oder so empfehlen, aber auch das nach Absprache mit dem Zahnarzt. Weisse Zähne sind ja schon schön, aber die Gesundheit geht doch immer vor...

18.09.09 09:45
FrauG

nicht registriert

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

Ich finds toll wänn mer schöön uusgseht a däm Tag. Gliichziitig find ichs uuh wichtig dass mer sich treu bliibt.
Wer suscht makeup treit sölls au a däm tag mache...vilicht chli professioneller...
aber wer blassi huut hät söll nöd no irgendwelchi sälbschtversüech mit sälbschtbrüüner starte: chani gar nöd empfehlä....dänn lieber paar mal is solarium....aber mit mass

ihr wännd eui ja schliessli no erchänne ufm föteli



"...ich ha scho nümme dra glaubt!"


URL="http://hochzeitscountdown.com/"][/URL

18.09.09 09:53
speedy 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

FrauG, ich bi do genau dinere Meinig. Damit ich aber nid ungschminkt an d Hochzit "mues", lueg ich druf, dass sich mini Umgäbig scho chli dra gwöhnt, dass ich eher öppe mol gschminkt bi. Ha jo no meh als es halbs Johr Zit. Aber z vil Makeup will i denn glich au an dr Hochzit nid, und z vil Brüüni grad au nid. Halt alles im Mass, gäll.

18.09.09 10:05
Sposina 
Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

Nei jede Tag wörd ich das nie mache, höchstens 1 x ide Wuche.. denn dänk ich eschs Salz ned schädlich, aber isch au nor mini vermuetig und das wo ich öberal gläse han.
I maches mol es Ziitli lang aber hör denn au weder met dem uf..

das säg ich au: ombedengt sich sälber treu bliibe!!

 1 .. 3 4 5 6 7
wimpäräverläängerig   Hochziit   dentalhygieniker   wimpereverlängerig   Gmeinschaftgfunde   Zahnreinigung   Hochsteckfrisur   verhürotet   sälbschtversüech   Gsichtsbehandlig   French-Lackierung   Swarovski-Steinli   Zahnarzt   hochzeitscountdown   Hochzit   gsichtsbehandligä   wimpereverlengerig   halbmedizinisches   Gesichtsbehandlung   Grächtigkeitssinn