| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
wie fest "pimpen" ihr eu?
 1 .. 3 4 5 6 7
13.04.10 07:02
speedy 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

Ich grab do mol es alts Thema wieder us. Bi gescht bin Zahnarzt gsi. Und was han ich (als chline Zuesatz zum eingentliche Gschänk) vo mim Unkel wo Zahni isch und sinere Frau uf d Hochzit griegt? Es Swarovski-Steinli! Mues mi no chli dra gwöhne, ich bi jo süscht immer für so vil Natur wie möglich und so wenig "künschtliche" Schmuck wie nötig. Aber jetz wo das Ding mol uf mim Zahn isch hani scho mega Freud dra.

13.04.10 08:01
peja 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

das isch doch öppis schöns.. wänn mer würkli schöni zäh hat, suscht gsehts minere meinig nah chli komisch us, bzw. dä luegt mer nomeh uf dzäh.. :-)

aber lässig! isch ja öppis fiins.. u i find für as hochziit chans ruhig chli meh als suscht si.. :-)

13.04.10 09:29
Carmile 

Re: wie fest "pimpen" ihr eu?

hey speedy

do bini aber gspannt wie das denn a dir usgseht. finds so witzig, obwohl ich mich sus me schminke, schmuck etc. wie du han, steinlis ufde zäh oder perle ufde wimpere wäret mer zviel. aber das machts jo spannend.

finds uf all fäll total lieb vo dim zahnarzt, dass er dir das no däzue schenkt. und öppis, wod immer dra denksch und gsehsch bim zähputze ;-)

grüessli


 1 .. 3 4 5 6 7
gsichtsbehandligä   Gesichtsbehandlung   Grächtigkeitssinn   wimpereverlängerig   dentalhygieniker   Gmeinschaftgfunde   Swarovski-Steinli   wimpereverlengerig   Hochzit   Zahnreinigung   halbmedizinisches   Hochziit   Gsichtsbehandlig   verhürotet   French-Lackierung   hochzeitscountdown   Hochsteckfrisur   Zahnarzt   sälbschtversüech   wimpäräverläängerig