| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Wie teuer ist euer Brautkleid?
 1 2 3 4 5 6
23.12.09 00:53
Carmile 

Re: Wie teuer ist euer Brautkleid?

hey nicarina

das wäg dä unterröck, yep gseh tuesch die nöd, aber fühle :-) han au scho günstigi agha wo aber so kratzet hend oder sus nöd passt hend, dass es total gnervt hend..va. hani no nie eine gfunde unter 140 fr.

wäg dä schueh, gseh tuesch nur dspitze vore ussert du machsch spezielli fotos. i han jetzt en schueh gfunde wo irgendwas zwüschet 200 und 300 kostet hät (weiss es fäng scho gar nümm uswendig vor luter prise). zwor hät er mer optisch nöd extrem gfalle und i finds au chli tüür, aber däfür isch er trotz absatz super bequem, wie en finke. total weich und i glaub dasd isch es wichtigste wenn me so lang ufde bei isch.

übriegens hani in konstanz nöd dä idruck gha dass prise für zubehör günstiger sind wie do, möstisch glaub nördlicher uf dütschland. wenn ide schwiz relativ günstigi schueh, schleier und co. willsch, chönt dr no samyra fashion in zh empfehle (lueg mol dpage a)

viel spass bim shoppe :-)

erstes Date: vor dem Millenium, St. Gallen
Verlobung: 8. August 2009, Malibu Beach California
Zivile Hochzeit: 8. Juli 2010, Arbon
Kirchliche Hochzeit: 10. Juli 2010, Region Chur

23.12.09 18:53
Yasi 

Re: Wie teuer ist euer Brautkleid?

Hoi nicarina1985

Mir sind recht oft in Konstanz und ich han au s'meiste Zuebehör dete kauft. De Schleier hani z.B. im "Beck & Secci" (händ au e Page) gfunde. Sie händ au Jäckli, Bolero's, Schueh, Schmuck, etc. Wäge de Schueh: ich han au immer gseit, dass die eifach müend günstig sii, wili die sust sicher nüme aalegge. lueg eifach guet, dass sie bequem sind. Du wirsch sicher sehr oft stah und denn isch das mega wichtig. Ich han (wie sehr en huufe anderi Frau au) Schueh vo Gabor gha. Die hani au in Konstanz im Karstadt kauft und händ knapp 70 € kostet. d'MwST chasch jo denn na zrugg hole.

Därig Schueh häts jetzt im Moment nöd im Karstadt. Im Früehlig hetsch sicher meh Glück.

lg Yasi

Sit em August 2009 glücklichi und stolzi Ehefrau!

19.03.14 11:44
wasdennnun 
Re: Wie teuer ist euer Brautkleid?

hey ihr lieben

ich bin total hin- und hergerissen.
Mein absolutes Traumkleid soll 3700CHf kosten (Ohne Änderungen)
davon hab ich mich nun verabschiedet.

nun habe ich eines gesehen, was mir auch super gefällt (von Rembo Styling). das soll ca. 1700 CHF kosten.ebenfalls ohne alles.

ich bin nun total verunsichert, ob das ein guter Preis ist?
ansich finde ich es ja verrückt für ein kleid soviel egdl auszugeben ,das man nur ein paar stunden trägt. bereut man das dann nicht?
oder ist es einem das trotzdem wert..rückblickend betrachtetr
mich stress dazu, dass mir alle sagen, dass ich mich am besten gleich entscheiden muss, da wir in 3 monaten heiraten.

ich hätte nicht gedacht, dass es so stressig wird, ein kleid zu finden und sich zu einer entscheidung durchzuringen ;)

19.03.14 12:05
LucyLu 
Re: Wie teuer ist euer Brautkleid?

Hallo wasdennnun

Zu deiner frage wirst du natürlich x verschiedene Antworten erhalten und grundsätzlich gibt es kein richtig und falsch. Es ist Ansichtsache wieviel Geld frau für ein Kleid ausgegeben will / kann.

Ich kann dir nur aus meinen Erfahrungen berichtet: als ich den Termin im Brautmodegeschäft hatte, habe ich mir ein Budget überlegt also wieviel ich max ausgeben will. Danach Hab ich mich gerichtet. Schlussendlich war mein Kleid inkl Änderung kleiner als mein Budget was mich natürlich nochmals glücklicher machte. Bereuen tue ich es bis heute nicht und ich habe noch immer Riesen Freude an meine Kleid auch wenn ich es nicht mehr anziehen kann da unsere HZ schon vorbei ist.

Für die einen sind 1000.- schon viel für ein kleid bei anderen ist die schmerzgrenze erst bei 5000.- wieviel Geld du ausgeben willst liegt bei dir und dem Budget. Hör auf dein Herz. Es gibt auch für 800.- sehr schöne Kleider.

Ich muss noch sagen ich würde mich schon bald mal entscheiden da 1. Lieferfristen bis zu 6 Monat geben kann und 2. auch die Zeit für die Änderung noch Eingerechnet werden muss.

Viel Glück!

19.03.14 12:06
elea 

Re: Wie teuer ist euer Brautkleid?

hey wasdennnun
ob eim s Geld för sones türs chleid wert esch, muess jede selber entscheide. aber es dunkt mi es tönt ehner so as wörd de s Geld bez reuhe cha das si? das esch aber ned verwerflech sondern eigentli sehr vernünftig! und i wörd mi (3mt hin oder her) jo ned vo öperem lo stresse!
hesch denn schomol öber es Occasion chleid nohdenkt? es geht so vell wnderschöni chleider wo iwandfrei send und e Bruchteil vomene neue chleid choschte!!!!

19.03.14 12:08
Snow_Floks 

Re: Wie teuer ist euer Brautkleid?

Hi Wasdennun,

Ich habe für mein Kleid 1600.-, ohne Änderungen ausgegeben. Die Änderungen kosteten mich nochmals 900.-

Grundsätzlich habe ich gemerkt, das je mehr Steinchen und Stoff das Kleid hat, desto teurer ist es. Kann aber auch anders sein. Meines hatte viele Schichten und keine Steinchen!

Schau doch mal hier vorbei:
http://www.heiraten.ch/brautkleider/brau...33&rubrik=1

Vielleicht findest du dort dein Traumkleid.

Für mich persönlich würde 1700.- gut machbar sein.

Grüsse
Snow_Floks

19.03.14 13:53
Foxi 
Re: Wie teuer ist euer Brautkleid?

Hi Wasdennun,

Ich fühle dir nach...-ich war auch nicht gewillt 1000 von Franken für mein Kleid auszugeben! Ich sah mich dann nach einer Möglichkeit zum mieten um was leider auch nicht gerade günstig ist. Ich fand dann durch Zufall in diesem Forum ein "Occasion Kleid" und dies ging ich anprobieren ;-) Es passte mir wie angegossen und ich entschloss es zu nehmen für 1'300.- Im Moment ist es noch bei der Schneiderin für ein paar kleine Änderungen.

Wichtig ist, dass du überzeugt bist von deinem Kleid ;-)

Viel Glück bei der Suche deines Traumkleides

20.03.14 09:56
littlefoot 

Re: Wie teuer ist euer Brautkleid?

ich kenns au...bi da ide CH go luege und hett chleider gha vo 1800-2300 und das isch mer scho z vill gsi. das isch gsi bevor mis mami mir gseit het sie zahlts...zum glück isch nid mis chleid drunder gsi
de bini uf lörrach DE wil ich da ine gläse han dass es halt scho billiger isch. ha det denn gseit nid me als 1500 EURO und ha eifach nur die chleider usegno. und da hets tolli drunder gha. s chunt amig gar nid uf de stoff oder d mengi druf ab, sondern nur d marke wie bi vilem andere au. mis chleid het am schluss 1199EURO koschtet ohni änderige, no en reifrock für 129 EURO dezue und s mami bechunt denn no MWST zrugg über. ich han es chleid wo nid billig usgseht, und i de CH würsch halt vill me defür zahle. ich weiss das einigi da ine das denebed finded uf DE z ga für das, aber ich nime a die dame chönd sich das au eher leischte i de CH (mis mami hät glaub ihri grati anege fürs chleid, eigetli voll doof, aber sie hets welle ) zudem gaht me ja au is usland go poschte, oder go shoppe wie die wilde wenn mer mal irgendwo isch (NY; London).

20.03.14 11:19
weddingbee85 

Re: Wie teuer ist euer Brautkleid?

@littlefoot: ich finds imfall voll easy das mer es chleid uf D gaht go poschte. mis mami hät mer mis au zahlt und ich han es meeega schlächts gwüsse gha (und immerno) will ich mich da ide CH i eis verliebt han.
han ihre dänn alli änderigschoschte und accessoires verschwiege das ich die han sälber chöne zahle. sind grad au nomal 1000 stei gsi...gott sei dank hani nöd es sehr es tüürs chleid kauft will ich mich nachdem ich mich entschiede han umzoge han und mini muetter ohni mis wüsse wärenddesse zahlt hät.... sie hät genau gwüsst das ich das nöd han wele. aber ich finds uh herzig will sie jetz sooooo stolz isch.

20.03.14 16:40
littlefoot 

Re: Wie teuer ist euer Brautkleid?

weddingbee :) so herzig vo dim mami :)

 1 2 3 4 5 6
icheinkleineslandeibin   Verglichsmöglichkeite   dementsprechend   Accessoires   Brautkleid   hochzeitsplanung   hochzeit   änderigschoschte   Schlussendlich   Brautmodegeschäft   Brautjungfern-Kleid   entgegengekommen   grundsätzlich   Änderungen   brautkleidersuche   Unterwäsche   Massgeschneidert   Geburtstagsgeschenk   verhältnismässig   Unterrock