| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Wieviel zahlet Iär fürs Apasse?
 1 2
09.06.11 21:41
Rosalia 
Wieviel zahlet Iär fürs Apasse?

Hoi Zäme
Ich han hüt fürs Apasse/IInäh vom Kleid CHF 450.- zahlt. Ich bin sooooo verschrocke. Isch das normal? Ich ha gmeint, das wür max CHF 350.- koschte. Drum nimmts mi wunder wieviel Iär zahlt händ. Danke

14.06.11 14:01
Stadma

nicht registriert

Re: Wieviel zahlet Iär fürs Apasse?

Bei meinem Geschäft zahlt man pro Stunde 50.-
ich habe dann 200.- fürs abändern bezahlt.


---
"Ja, mit Gottes Hilf" am 18.6.2011

14.06.11 14:20
nimbini 

Re: Wieviel zahlet Iär fürs Apasse?

ich habe pauschal 160 franken bezahlt! fand ich einen guten preis, denn ich habe 10 kg abgenommen, da mussten sie einiges einnehmen... bei der zweiten anprobe war es immer noch etwas zu gross und musste nochmals eingenommen werden und beim dritten mal wurde nochmals was angepasst.... hätte ich per stunde bezahlen müssen, wäre es wohl sehr teuer gewesen!

14.06.11 15:00
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Wieviel zahlet Iär fürs Apasse?

Davor grauts mir auch noch...denke, 160.- ist ein super Preis. Den würd ich sofort nehmen

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

14.06.11 15:35
Carmile 

Re: Wieviel zahlet Iär fürs Apasse?

hi there

ich hätte um die 300 fr. bezahlt (6h a 50 fr, ein stundenansatz den ich völlig ok finde), konnte aber aushandeln, dass ich nichts bezahlen muss fürs ändern, da ich mich spontan für ein kleid entschieden habe. etwas handeln lohnt sich definitiv :-)

grüesslis

14.06.11 16:34
Schlumpf79 

Re: Wieviel zahlet Iär fürs Apasse?

Ich ha für dÄndrige 350.- zahlt! Es isch höcher usgfalle als mier die Fraue vom Bruutgschäft gseid hend! Das isch aber, da mier statt em Rissverschluss en Schnüerig ane tah hend! Und au bidr Brust hemer 2mal e Alauf müsse näh, dasses richti passet und guet usgeht! Also für mich nachvollziehbar!

* mier freuet üs ufe 2.7.2011 und säget JA zunenand *

14.06.11 16:41
Bonsei 

Re: Wieviel zahlet Iär fürs Apasse?

Hallo Zämme

Also bi mir sind Änderige im Priis vom Kleid inbegriffe gsii. Sie hend gmeint Sie chaufet bi eus es Chleid und mir lueget das es sitzt. Und ich bin nu im 8 Monet schwanger gsii und sie hend allea überno

14.06.11 19:39
Rosalia 
Re: Wieviel zahlet Iär fürs Apasse?

...o... dänn nimi ah dass ich für szweite hz-kleid (sgrössere) meh muess zahle:-( jetzt hani eher es schlichts fürs zivile und ha 450.-... zahlt. dänn wirds andere sicher mindeschtens 550.- koschte. sniff... das zweite hani bi chez janine kauft (50/stund). ojeojeee...... ich wills gar nöd wüsse...

19.06.11 14:39
Bridal 
Re: Wieviel zahlet Iär fürs Apasse?

im chez janine kostet doch d änderig pro stund 64.-??
ich wirde öpe fr. 700.- änderige ha. ich wür nüme es kleid kaufe wo mer so mues ändere ha bis jetzt eigentli es schlechts gfühl obs guet chunt

19.06.11 16:38
Rosalia 
Re: Wieviel zahlet Iär fürs Apasse?

oh ja stimmt, du häsch recht. die fr. 50/h isch bi de liluca. im nachhinein, het ich au gschider es kleid gna wo mer nöd so muess ändere.. aber ebe, im nachhinein isch mer immer schlauer.. mich grauts au....

 1 2
stundenansatz   nachhinein   Tessa&Thomi   Rissverschluss   Überraschungen   verschrocke   mindeschtens   Brustbereich   anschiinend   inbegriffe   Wieviel   dazugerechnet   Stundeasatz   vieeeeeeeeel   nachvollziehbar   entschieden   Schneiderin   Bruutgschäft   verkleinern   kommuniziert