Wieviel zahlet Iär fürs Apasse? |
|
1 2
|
09.06.11 21:41
Rosalia
|
Wieviel zahlet Iär fürs Apasse?
Hoi Zäme Ich han hüt fürs Apasse/IInäh vom Kleid CHF 450.- zahlt. Ich bin sooooo verschrocke. Isch das normal? Ich ha gmeint, das wür max CHF 350.- koschte. Drum nimmts mi wunder wieviel Iär zahlt händ. Danke
|
|
|
|
14.06.11 14:01
Stadmanicht registriert
|
Re: Wieviel zahlet Iär fürs Apasse?
Bei meinem Geschäft zahlt man pro Stunde 50.- ich habe dann 200.- fürs abändern bezahlt.
--- "Ja, mit Gottes Hilf" am 18.6.2011
|
|
|
|
14.06.11 15:00
PrinzessinNnicht registriert
|
Davor grauts mir auch noch...denke, 160.- ist ein super Preis. Den würd ich sofort nehmen
...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011
|
|
|
|
|
14.06.11 16:41
Bonsei
|
Hallo Zämme
Also bi mir sind Änderige im Priis vom Kleid inbegriffe gsii. Sie hend gmeint Sie chaufet bi eus es Chleid und mir lueget das es sitzt. Und ich bin nu im 8 Monet schwanger gsii und sie hend allea überno
|
|
|
14.06.11 19:39
Rosalia
|
...o... dänn nimi ah dass ich für szweite hz-kleid (sgrössere) meh muess zahle:-( jetzt hani eher es schlichts fürs zivile und ha 450.-... zahlt. dänn wirds andere sicher mindeschtens 550.- koschte. sniff... das zweite hani bi chez janine kauft (50/stund). ojeojeee...... ich wills gar nöd wüsse...
|
|
|
|
19.06.11 16:38
Rosalia
|
oh ja stimmt, du häsch recht. die fr. 50/h isch bi de liluca. im nachhinein, het ich au gschider es kleid gna wo mer nöd so muess ändere.. aber ebe, im nachhinein isch mer immer schlauer.. mich grauts au....
|
|
|
|
1 2
|