| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Wieviel zahlet Iär fürs Apasse?
 1 2
19.06.11 19:45
steyne 

Re: Wieviel zahlet Iär fürs Apasse?

ig zahle 190Fr. muess aber nur ar Oberwiiti chli inäh u finde s drum ou chli tüür

überhoupt bin ig chli entüüscht vom Lade wo ni z Chleid kouft ha was dr Pries abelangt...

********** üsi Grosse Täg si am 19. u 20. 8. 2011 **********

19.06.11 21:02
Flintstones 

Re: Wieviel zahlet Iär fürs Apasse?

Phuuuu, ihr hend mi grad bitz beruhigt. I ha scho denkt, dass ich vieeeel z vieeeeeeeeel für d Änderige zahle. Aber anschiinend sind die Prise "normal". Bi mir im Lade hend's en Stundeasatz vo 70 Franke ka und i ha 210 Franke zahlt. Sie hend s Kleid a de Corsage müsse ineh und vorne kürze und no öppis mache, demit i d'Schleppe cha hochneh. Demfall bini do ziemlich debi und doch nit sooo übers Ohr ghaue worde ... Jetzt freu mi, dass ichs in 6 Täg dörf träge!!!!

20.06.11 13:47
Bonsei 

Re: Wieviel zahlet Iär fürs Apasse?

Also ich verstah das irgendwie nid. Isch ja klar das so Änderige arbet gäbet. Aber ebe das da nid inbegriffe isch im Chauf wie bi mir??????? Bin grad chli verschrocke wo ich eui Priise gläse han.

20.06.11 15:11
schanine 

Re: Wieviel zahlet Iär fürs Apasse?

Ich habe bei Tessa&Thomi 390.- bezahlt! Obwohl mein Kleid sehr schlicht ist, haben die vielen Lagen aus Tüll das Ganze verteuert. Sonst musste ich einfach den Brustbereich einnehem und Träger entfernen...
War also eher an der oberen Grenze, wenn ich eure Beträge lese...

... wir lieben uns und sagen JA ... am 28. Mai 2011 ...

20.06.11 15:50
livipivi

nicht registriert

Re: Wieviel zahlet Iär fürs Apasse?

Ich habe 350.- bezahlt. Hat man aber von Anfang an kommuniziert und ich hab dies schon zum Preis dazugerechnet. Also keine bösen Überraschungen.

am 21.3.04 sind wir 7 Jahre ein Paar, am 11.4.11 werden wir zivil heiraten und am 07.5.11 werden wir uns vor Gott das Ja-Wort geben.

20.06.11 15:52
livipivi

nicht registriert

Re: Wieviel zahlet Iär fürs Apasse?

äähm übrigens han ichs au bi Chez Janine kauft- tip top gsi

am 21.3.04 sind wir 7 Jahre ein Paar, am 11.4.11 werden wir zivil heiraten und am 07.5.11 werden wir uns vor Gott das Ja-Wort geben.

20.06.11 15:57
Mara82 

Re: Wieviel zahlet Iär fürs Apasse?

Ich zahle EUR 170 für 5 Stund Arbeit. Die Schneiderin musste mein Kleid um eine Grösse verkleinern und kürzen.

 1 2
Tessa&Thomi   verschrocke   Stundeasatz   Brustbereich   vieeeeeeeeel   nachvollziehbar   mindeschtens   stundenansatz   Bruutgschäft   Rissverschluss   Überraschungen   dazugerechnet   inbegriffe   Schneiderin   verkleinern   kommuniziert   Wieviel   entschieden   anschiinend   nachhinein