| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Wimpere
 1
19.02.10 16:01
speedy 

Wimpere

Was mached ihr eigentlich mit eurne Wimpere? Eifach "normal" schminke? Ich ha mir mol künschtlichi, mit Steinli gschmückti Wimpere gchauft. Sogar extra in zweifacher Usfüerig, damit ich eimol cha üebe und denn no es Paar ha für de gross Tag. Aber ich ha mi bis jetz nid chöne überwinde, die Dinger azchläbe. Jetz het letschti e Fründin gseit, si heig ihri Wimpere gfärbt gha an dr Hochzit. Was händ ihr euch do so für Gedanke gmacht?
LG Speedy

19.02.10 16:14
Carmile 

Re: Wimpere

hey speedy

i han eigentlich mer welle falschi wimpere inemache loh. das mit em selber en wimperekranz, do hani bedenke dass is nochher im aug han oder es zu künstlich usgshet. will ich aber vo natur us ganz gradi han wäret di falsche wimpere denn boge und di echte grad, sprich di echte mösti vorher no mit ere wimperewelle loh büge. mini nagelkosmetikerin bütet das zwoer a, de ganze spass würd aber 200chf koste und 2 wuche hebe. min fründ hät gmeint dass es nöd zwingend nötig seg und hät die zeile wimpere usem excel budget glöscht :-)

färbe muesis nöd, han kei blondi. i bruch eifach ganz normal jede tag e wimperezange zums büge und tusche und fertig (i know, me mues lebe dass denn nöd abbrechet, han aber no kei gschidi alternative gfunde). kaufe mer mol no e helena rubinstein tusche, will mini schwö so vo dere schwärmt.


19.02.10 16:28
sheilyn 

Re: Wimpere

t Visagistin ( t schwöschter) hed jo mer gseid, i sell mini wempere so loh, wel i han jo scho schöni langi, bogni ond donkli (also eifach glich no mascara druf)

i wett aber gärn nor so 1-2-3 höörli osse härechleibbe.
das macht sie mer denn secher :)


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

03.03.10 11:56
schusseli 

Re: Wimpere

Was au sehr schön und chli natürlicher usgseh, sind einzelni Wimpere. Ich han das scho es paar mal bi Brüt gmacht und es gseht absolut toll us und git en mega schöne Blick. Die meiste merked gar nöd, dass es paar künstlichi Wimpere aneklebt sind. Aber wenn ihrs nöd vonere Visagistin anemache lönd, umbedingt es paar mal vorher üebe. Isch gar nöd so eifach...Ich lahn mir das für mini Hochziit au mache, han leider nöd so viel und langi Wimpere und es gseht eifach toll us!



Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr

03.03.10 11:57
peja 

Re: Wimpere

das han i mer au überleit.. mal luege.. wichtig isch mer eifach, das äs natürlich usgseht!

 1
überwinde   natürlicher   alternative   Visagistin   natürlich   nagelkosmetikerin   wimperekranz   umbedingt   härechleibbe   schwöschter   wimperezange   eigentlich   Wimpere   rubinstein   zweifacher   wimperewelle   künschtlichi   gschmückti   künstlichi   künstlich