| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Würdi das zämepasse??
 1 2
15.04.10 16:57
Blumenfee 

Würdi das zämepasse??

Bi grad chli am Hochzytschleider stöbere u jetz isch öiie kompetänti gschmack gfragt

Würdi das zämepasse?

Also das oberteil

http://www.sunsing.ch/popup_add_image.ph...amp;cPath=40_21

zu däm underteil

http://www.sunsing.ch/popup_add_image.ph...amp;cPath=40_21

u mache eigentlech blutti Schultere no breiter? Ha nämlech ä richtige Schwingerrügge


Bluemefee



15.04.10 17:09
sheilyn 

Re: Würdi das zämepasse??

lol, ech hätt deses oberteil zo desem onderteil gnoh! ^^ das wär min gschmack ^^.

aber es goht jo ned om das! ;)

ech fende die andere 2 passed au zäme, esch denn es ganz romantisches chleid. wörd ech säge :)


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

15.04.10 17:15
Blumenfee 

Re: Würdi das zämepasse??

romantisch isch immer guet!

Meinsch äs wär nid chli zvil miter stickerei obe u unde ou no rächt vil ''klimbim''?



15.04.10 17:18
Carmile 

Re: Würdi das zämepasse??

hey blumefee

i finde dini kombi passt sehr guet. lueg, mer sind do fotos vo kollege in sinn cho: http://aaronshintaku.com/blog/?p=59 sie hät es ähnlichs kleid, wobi no corsage. i finde ebe corsage zu sontig me unterteil recht passend, sus muesch denn luege dass de ober teil gnueg wirkt und nöd untergoht bi dem rock. schliesslich söll me jo v.a. id gsichtsregion luege :-)

wenn scho chli en korpulentere (das wär denn en schwingerrugge, oder? sry, han das no nie ghört :-)) oberkörper häsch, denn würdi persönlich nöd unbedingt en neckholder neh, will i find das gseht immer so inezwengt us. sicher au kei spaghettiträger und somit blibt nümm viel übrig. entweder breiti träger oder ohni träger, was es momentan jo def. viel me git ufem markt. wenn z.B. e üppigi perlekette ahäsch, lenksch chli vode schultere ab. würd glaub nöd unbedingt langi hängendi ohrering und kei ketti aha, wenn i mer das jetzt so vorstell.

gruess


15.04.10 17:19
silver83 

Re: Würdi das zämepasse??

ich wür ja sägä, aber ohni der rosa streifä. der stört miner meinig no.
es sich sicher nid zviel glitzer... den bim orginal oberteil häts jo no meh dra.

cool bisch au ä sunsing brut ich au

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

15.04.10 17:37
Blumenfee 

Re: Würdi das zämepasse??

@Carmile
wägem Schwingerrügge hani me gmeint dasi ä rächt breite u muskulöse (wine Schwinger äbe :-) Rügge ha u i bi nid sehr gross (1.68) i will dr de mit korpulent u so ne nei spass beiseite ha mi letscht Jahr fo fasch 20 Kilo trennt u bi jetz widr normalgwichtig 8 Kilo müesse aber no wäg (möcht gärn uf 62kg) so jetz bini aber chli fom Thema abcho
Hey merci füre Link, das isch ja äs wunderschöns Chleid u di Fotene si genial! Ob i ä Corsage weti chani no nid säge gloub das entscheidi de ersch weni äs Hochzytschleid aha - bi ja i däre hinsich no ganz ''jungfröilech''

@Silver83
Ja i ha gläse das du ou äs Chleid fo dert hesch u du ganz z'fride sigsch oder? Weles Chleid hesch gno? Oder hesch sälber öbis zämegstellt oder gstaltet? Si si leider rächt wit fo üs wäg (bi ja fom Bärner Oberland) aber i find di Priise so genial u d'Chleider gfalle mr ou sehr!


15.04.10 18:27
Snowshot 

Re: Würdi das zämepasse??

Hoi Blumenfee.

Ich bin ehrlich, mir würde die umgekehrte Idee besser gefallen. Aber ich muss es ja nicht tragen. Mir gefällt das gezügelte unten am Rock einfach nicht sehr. Zudem denke ich wenn du eher klein bist könnte es dich noch mehr zum Boden ziehen. Sorry, nicht böse gemeint.

Mein Kleid hat ein Neckholder und ich wollte es auch so, unbedingt sogar. Wenn die Schultern frei sind fühlte ich mich nicht wohl. Aber auch das muss jeder für sich selber bestimmen.

die Stickereien sind ja rosafarben, wenn Dir das gefällt dann gut. Wenn nicht, dann musst Du es Dir glaub mal in Live ansehen.

Viel Spass wünsche ich Dir beim aussuchen des perfekten Kleides.

16.04.10 13:09
Blumenfee 

Re: Würdi das zämepasse??

I dänke ou dasi zersch mal eis mues alege u luege was mr überhoubt steit u was nid!


16.04.10 13:45
soraya1 

Re: Würdi das zämepasse??

Hallo Blumenfee
Wie wäre es wenn du das Oberteil hinten oben (also den Ausschnitt) eher in einen Spitz auslaufen lässt bevor die Schnürung einsetzt. Dann hat man die Betonung in die höhe und nicht in die Breite. Zusätzlich betont das die Schnürung dann auch noch. Vorne hast du ja auch einen leicht herzförmigen Ausschnitt. Meiner Meinung nach würde einfach einen geraden Strich (Haut zu Kleid) halt die breite betonen.
Ansonsten ist dein Kleid wunderschön und 1.68 ist doch eine super Grösse.

16.04.10 15:13
Soefeli82

nicht registriert

Re: Würdi das zämepasse??

Hallo bluemefee

so wiäs tönt si mir ähnlech vom körperbou här. nume das ig 3cm grösser bi. aber das holsch ja mit de schuäh sicher schnäll use

d kombination vo dene 2 chleider gseht sehr schön us. ig hami bi mim chleid aber für ne neckholder entschide. dä länkt schön vo de schwingerschulter ab u ig gseh o nid so inequetscht us. bevor ig würd bstelle, würd ig mal ine brutladä ga chleider mit chrgä, ohni chrage, etc. probiere. dert gseht me de sofort was eim steit u was nid.

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

 1 2
schwingerrugge   schwingerschulter   aaronshintaku   normalgwichtig   gsichtsregion   jungfröilech   schliesslich   spaghettiträger   Schwingerrügge   herzförmigen   Stickereien   wunderschöns   Hochzytschleider   zämepasse   kombination   zämegstellt   korpulentere   romantisches   neckholder   Hochzytschleid