Würdi das zämepasse?? |
|
1 2
|
|
|
|
|
15.04.10 17:18
Carmile
|
Re: Würdi das zämepasse??
hey blumefee
i finde dini kombi passt sehr guet. lueg, mer sind do fotos vo kollege in sinn cho: http://aaronshintaku.com/blog/?p=59 sie hät es ähnlichs kleid, wobi no corsage. i finde ebe corsage zu sontig me unterteil recht passend, sus muesch denn luege dass de ober teil gnueg wirkt und nöd untergoht bi dem rock. schliesslich söll me jo v.a. id gsichtsregion luege :-)
wenn scho chli en korpulentere (das wär denn en schwingerrugge, oder? sry, han das no nie ghört :-)) oberkörper häsch, denn würdi persönlich nöd unbedingt en neckholder neh, will i find das gseht immer so inezwengt us. sicher au kei spaghettiträger und somit blibt nümm viel übrig. entweder breiti träger oder ohni träger, was es momentan jo def. viel me git ufem markt. wenn z.B. e üppigi perlekette ahäsch, lenksch chli vode schultere ab. würd glaub nöd unbedingt langi hängendi ohrering und kei ketti aha, wenn i mer das jetzt so vorstell.
gruess
|
|
|
|
|
15.04.10 18:27
Snowshot
|
Re: Würdi das zämepasse??
Hoi Blumenfee.
Ich bin ehrlich, mir würde die umgekehrte Idee besser gefallen. Aber ich muss es ja nicht tragen. Mir gefällt das gezügelte unten am Rock einfach nicht sehr. Zudem denke ich wenn du eher klein bist könnte es dich noch mehr zum Boden ziehen. Sorry, nicht böse gemeint.
Mein Kleid hat ein Neckholder und ich wollte es auch so, unbedingt sogar. Wenn die Schultern frei sind fühlte ich mich nicht wohl. Aber auch das muss jeder für sich selber bestimmen.
die Stickereien sind ja rosafarben, wenn Dir das gefällt dann gut. Wenn nicht, dann musst Du es Dir glaub mal in Live ansehen.
Viel Spass wünsche ich Dir beim aussuchen des perfekten Kleides.
|
|
|
|
|
|
|
1 2
|